- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nový Defík v namibijské poušti určitě 40 let provozu bez údržby nevydrží.
Nestačilo na začátek článku rovnou napsat, že je to sice zajímavé poloterénní vozidlo, ale Defender už ani náhodou?
A mimochodem věta:
"díky rozhledu jako z náklaďáku se na autostrádě cítíte jako její král"
... pro dnešek zřejmě v daném kontextu vyhraje soutěž o blábol dne.
Tak si ho pujcte a zjitite, ze to neni poloterenni auto ale normalni offroad.
Moc pekny. Skoda ze jako jsou legendarni jizni vlastnosti neni legendarni spolehlivost.
Defender bylo klasické terénní auto a i přes řadu nedostatků byl legendou, která se rozšířila do většiny světa pro svou odolnost a konstrukční jednoduchost, tedy i snadnou servisovatelnost. Dnešní Defender je z mého pohledu nesmysl. Konstrukčně je to SUV jako každé jiné. Ok, nic proti, SUV je legitimní automobilová kategorie. Osobně se mi ale příčí to budování drsňácké image, která je postavená jen na jménu auta a "fake off-road detailech", které jsou jen designovými prvky bez jakékoli skutečné funkce. Zkrátka celé to auto je v mých očích trapná póza. Něco jako falešné Ferrari s laminátovou kastlí ve tvaru F40 na podvozku dieselového Opelu Omega...
Tak počet předobjednaných LRD se ne úplně shoduje s vaším názorem...a to je berná mince
Uvažoval jsem o nějakém Land Roveru, ale bohužel jejich zoufalá spolehlivost je totálně diskvalifikovala. V tom byl starý Defender ještě dobrý. Dnes je to jen módní značka, která kraluje všem statistikám nespolehlivosti. Znám pár majitelů Range Roveru a jejich historky o trablích ("nejlépe" uprostřed dovolené v zahraničí s rodinou) a servisech budí děs. A jak jsem četl v jiném článku o novém Defenderu, tak ten se potýká s velkými problémy se spolehlivostí už od začatku. Škoda, ale díky historii a cool image si auto kupovat nebudu, abych pak nedělal nic jiného, než jezdil do servisu. Nakonec jsem zvolil Toyotu Landcruisera, která se mi sice tolik nelíbí, ale za to šlape naprosto skvěle.
CIm vic soucastek tam mate tim vic tam mate kurvitek. Prima umera. Ale v terenu to dobre bude.
Teda podvozek, který se zvedne na 290 cm, to bude dobrý monster truck
Defender se odlišoval právě tou traktorovitostí, rovným čelním sklem, kapotou po které se dalo chodit, rámem.... v tomto smyslu defik opravdu skončil a že výrobce nové SUV pojmenoval stejně to fakt nic neznamená.
Zkrátka to je jen využití známého jména, podobně jako u nás třeba Felicie neměla naprosto žádnou návaznost na původni felicii. Prostě Defender opravdu skončil a fabrika přišla s jiným modelem a využila stejný název.
Je to jenom můj dojem, ale starý Def mi evokuje trochu neotesaného, ale spolehlivého chlapíka z Yorksheeru. Nový Def na mě působí jako navoněný kulturista z Londýnského baru. Jiná doba, jiné požadavky, jiní zákazníci...
U nás je pro LRD hlavní akcí, když s ním paní ze satelitu parkuje v garážích OC Chodov!