Diskuze
Citroën vymýšlí, jak dohnat komfort bez ztracených koulí
Děkujeme za pochopení.
V24i37k15y55r 62B43o76h63u67m39i59l 83S98t59r30a93n21s16k82y
Řekněme si to poctivě pánové, prostě bez koulí to nejde
P50e88t88r 74V67a33z37a36č
Citroenů na "koulích" jsem měl několik a dosud mám C5 II a máme i v rodině i další - Xantie. Nikdy z hlediska hydrauliky s jediným nebyl žádný technický problém. Chápu, ne každému musí hydraulika vyhovovat, ale při stavu našich silnic, povolené rychlosti 90/130km/h nepotřebuji závodit ta tvrdém koncernovém podvozku, ale rád se dopravím komfortně z bodu A do bodu B. A ta výhoda, kdy byla občas nutnost vyjet odněkud přes obrubník, je taky fajn. Kdo nevyzkoušel, nezažil, může psát obvyklé bludy ... Bohužel, poslední jediný model s hydra je C5, chápu že při prodejních číslech si nejen neobhájí nějaký další vývoj systému, ale ani v cenovém boji použití hydrauliky. Vše je podřízeno trhu a těch pár věrných, pro které Citroen znamenal hydraulický podvozek, prostě tento systém nedokáží udržet při životě. Je to prostě tak, Citroen není značka, která by si mohla diktovat a zůstat u svých tradicí, které Citroen udělaly Citroenem. Pro mne s koncem hydrauliky, bez své výjimečnosti, se stává Citroen běžnou značkou, u které nevidím jediný důvod pro koupi. Bohužel ani "rádoby" luxusní značka DS, která se prodává ne zrovna za lidovou cenu, jde cestou klasického pérování a nikoli třeba cestou špičkového systému hydrauliky, který byl použit ve vrcholném modelu, a to C6. Takže pro mne C5 co nejdéle a pak už nic ....
J95i38r24i 80F56i97n74k
Jako majitel C5 (koupena nová) pochopitelně lituji konce hydropneumatiky, ale absolutne neberu nářky z úst bychařů, co si stejně nakonec koupí passata nebo oktávku v tedéíčku.
Já si svou zkusím udržet tak dlouho dokud to pujde - podle vyjádření citroenu bude komponenty do hydry vyrábět dál - i kvůli Rolls Royce, který hydru do svých aut dával taky.
M47a11r10c30e98l 16P90a22v29l61í36k
kto je prívržencom pohodlnéhonodpruženia
P18a77v86e15l 68S53t38r57a94k18o35š
Hlavně aby to Citroën dohnal kvalitou. Hydractive III+ byl totiž na mé bývalé C5 kámen úrazu. Záruka neuznána, cena opravy vysoká. Naštěstí byla dobrá havarijní pojistka, takže se povedlo C5 zprovoznit a poslat do světa :)
L62e46o31š 35S16m80u35t53n58ý
nový reklamní slogan bude asi CITROEN AUTO BEZ KOULÍ
K12a84m34i22l 28D93o89l17e76z58e75l
dalsi znacka, ktera zrejme zmizi z trhu. Jakmile se s ni stane tuctovka, prevalcuji jej korejci se svymi levnejsimi a tuctovymi hundaji a kiami.
L23e40o25š 58S49m89u69t69n51ý
ještě jedna výhoda kterou si málokdo uvědomí,klasické tlumiče za svou životnost postupně ztrácejí své tlumící vlastnosti kdežto hydroaktiv má po celou dobu životnosti stejné tlumící vlastnosti to znamená že jezdíte jakoby pořád s novými tlumiči ,je to další z výhod citroenu(teda toho opravdového)
J98i20ř85í 75N12o34v32o52t74n86ý
Suma sumárum, až odkráčejí tlumiče do džá, připravte si třicet litrů, páč unikátní dorazy....
L74e62o30š 80S45m41u65t49n16ý
tohle v rámci úspor podělali citroen je hydraulika proto si ho lidi kupujou,mám c5 a můžu potvrdit že hydro pérování je u citroena tak vychytané že z hlediska ůdržby a nákladů o něm člověk ani neví,mám najeto 230000 a naprosto bez problémů první udržba předepsaná výměna hydro kapaliny ve 200 000 km a to je všechno časem příjde výměna koulí která je předepsaná na 200000 km ale servis řekl jezdit až začnou problémy pak vyměnit,takže si nestěžuju,s c5 budu jezdit co nejdéle,pak nevim jsem rozmazlenej všechny auta mi přijdou tvrdý a uskákaný
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej bytu 3+1 79 m2
Louky, Uherské Hradiště - Jarošov
3 800 000 Kč