Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Kočkopsi zaujmou, ale neprodávají se: Renault Vel Satis a Peugeot 1007 do muzea

V době svého uvedení vyvolaly pozdvižení a milovníci avantgardních aut je oslavovali. Jenže nonkonformních zákazníků, kteří jsou nakonec ochotni za křížence koloběžky a kombajnu utratit mnohdy nemalé peníze, se nakonec najde jen málo. Letošní podzim tak znamená konečnou pro dva francouzské modely, kterým jsou automobilové zvyklosti malé.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

1. 1. 2010 23:49
tady je vidět, kdo má odvahu a srdce

Většina lidí se chová tzv. konzervativně. Ve skutečnosti je to chování stáda ovcí. Ale pro pár odvážlivců se najde srdcař, který vyrobí něco co není in pro stáda, ale synfonie designu. Tak co to hanět. Nelíbí se mi nekoupím to. konec. Chci mít něco extra koupím si to, třeba i ojeté. Zatvrzelým odmítavým postojem by nevznikla 1000MBX, Citroen DS a spousta jiných vozů. A zrovna AVANTIME patří mezi skvosty, které dokáže ocenit jen fanšmejkr a znalec. Bereme nyní styling vozu. A proto je hlavně kupujeme , nebo ne? A VEL SATIS má také nakročeno do kategorie nezapomenutelných vozů. RENAULT DRIVE THE CHANGE. Jen aby politická scéna nebyla tak zabedněna pro změny :-)

0 0
možnosti

B.Walsh

1. 1. 2010 19:52
Tak nevím, ale

nejškaredější auto není to v článku, ale přece Fabia 2.

0 0
možnosti

Host

5. 1. 2010 13:50
Re: Tak nevím, ale

Ano, cítím to stejně. Fobie 2 je hnusná disproporční konzerva, která je mentálním omylem designera. Na rozdíl od vkusné F1, kterou ovšem zase předčila Felicie. Quo vadis Skoda ? 

0 0
možnosti

Host

23. 12. 2009 22:41
VEL SATIS

VEL SATIS JE JEDINY A JINY!!! MAM HO 3 TIM ROKEM A JSEM MAXIMALNE SPOKOJENY PREDTIM JSEM MEL 7 BMW A NIKDY BYCH TO NECHTEL  VYMENIT.POHODLI,KONFORT KTERY ZADNA JINA AUTOMOBILKA NEDOHONI,ALE TO JE MUJ NAZOR.EXENTRICKY A TOMU MALO LIDI ROZUMI.BUD SE ZAMILUJES A NEBO HO NENAVIDIS.PROBLEM JE V TO ZE NIKDO ,TEDY MALO LIDI MA SKUSENOST SI HO KOUPIT NATOZ SE V NEM VUBEC PROJET, ALE TO JE DOST ROZHODUJICI.A KTOMU  JICH JE MALO.TAK ODKUT JSOU SI TAK VSICHNI JISTI JAKE JE TO AUTO.............................................;-D 

0 0
možnosti

Host

26. 12. 2009 12:41
Re: VEL SATIS

Debil s Capslockem. Typicky uzivatel zabozroutske plecky.:-)R^

0 0
možnosti

webmysh_evo_II

14. 12. 2009 13:51
BMW X6

Auto, které se nebojím postavit na stejnou úroveň, jako jeho "konkurenta" od Ssang yongu  - actyon a mamuta Q7. Je to vrchol nevkusu. Vel satis je po stránce designové úplně jinde.

0 0
možnosti

Host

13. 12. 2009 5:01
SsangYong Rodius

s tím přijel kolega do práce a říkal že mu po 3měsících co koupil auto v Praze v prodejně se mu při stírání stěračem odlepilo(!) zadní okno od rámu. Paráda

0 0
možnosti

Host

15. 12. 2009 17:09
Re: SsangYong Rodius

Musí se řídit návode. Je to jako dnešní boty od Bati: nesmí se s tím ven když prší.

0 0
možnosti

Host

12. 12. 2009 10:11
nechapejte ale neprudte

krizenec kolobezky a kombajnu? to jsou spis ty vase uzasne skodovky... a SsangYong Rodius a X6 tady nemaji co delat, to nejsou designove vystrelky, jen tam nekdo neumi kreslit.. RvRvRv

0 0
možnosti

Host

10. 12. 2009 21:52
Renault

= designérský HNUS. Co má na kapotě pí** (dámské přirození), má ho i za volantem...:-)

0 0
možnosti

Host

11. 12. 2009 19:43
Re: Renault

myslím, že ty nemáš ani hodnotu toho přirození. Nulo.

0 0
možnosti

Host

10. 12. 2009 10:10
Uspech = Audi

Ahoj lidi ja si myslim,ze problem je v tom jak asi nejen Cesi vnimaji

uspech. Vetsina lidi ma v hlave zakodovano, ze znacky jako BMW,AUDI ci

VW jsou symbolem uspechu, luxusu a spolecenske prestize. To si myslim,

ze je nejvetsi duvod proc francouzske znacky nejsou schopni s nemci bojovat.

0 0
možnosti

prngrr

14. 12. 2009 13:33
Re: Uspech = Audi

Vole, to není o Češích - ta auta se neprodávají nikde!

0 0
možnosti

Dusan321

30. 11. 2009 14:42
Problem jmenem Vel Satis

On problem Vel Satisu nebyl primarne v podivnem designu, ale hlavne v tom ze vyssi stredni trida = nemecke auto a pokusy ostatnich zemi jsou velmi minoritni. Ve chvili kdy Nemci maji v teto kategorii 90+% trhu, tak pro kohokoliv jineho vydat takove auto znamena bojovat o deset procent nikterak velkeho trhu a to je problem. Stejny osud jako avantgardni Vel Satis postihnul i normalnejsi Citroen C6 a dokonce i naprosto konvencni sedan Peugeot 607, ktery rovnez nebude mit nastupce a tomu malokdo muze vycitat extravaganci.

Co se tyce Vel Satisu, tak uzitna hodnota byla dana naprosto neuveritelnym pohodlim nejvetsiho vozu jaky se kdy v Evrope vyrabel, takove sezenicko Evropa nezazila od doby co se prestali delat Mamuti. Na druhou stranu to auto bylo prilis ambiciozni pro Renault v te dobe a tudiz tech problemu bylo docela hodne. Bohuzel auto se vyrabelo zrovna v dobe nejvetsich problemu znacky s kvalitou. Problemem byly i diesely kde 2.2 dci nebyl zrovna zazrak a 3.0dci byla primo katastrofa

0 0
možnosti

Host

30. 11. 2009 19:33
Re: Problem jmenem Vel Satis

Tady je někdo chytrej a hraje si na nezaujatýho.

Hochu já mám Vel Satis 2.2 DCi už pátým rokem a nic co popisuješ neznám.

Mám najeto 192 tkm a zatím bez poruchy. Jediný co zlobilo byl ve 170 tkm Egr-ventil kterej sem musel vyměnit. X

0 0
možnosti

Nomad

30. 11. 2009 13:53
Neschopny autor Dvorak

Zase clanek plny subjektivnich nesmyslu z dilny iDnes. Zajimalo by me, kolik tech aut autor videl jinde nez na internetu a kde opsal nesmysly typu: Dnes po vás v porschi vzdechne sotva puberťák z jedenáctého patra.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

Michelangelo špíny vystačí s málem. Zaprášená auta proměňuje v umělecká díla

1. května 2024

Žádná plátna, žádné barvy. Američan Scott Wade si vystačí se štětcem a špinavými auty. Na jejich...

Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí

30. dubna 2024

Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla

30. dubna 2024

K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!