Ken Block, stejně jako například herec Jeremy Renner, měl nehodu v hlubokém sněhu, který na přelomu roku zasypal téměř celé Spojené státy. Podle amerického tisku se na něj v prudkém svahu v severním Utahu převrátil sněžný skútr, který řídil.
Kenova manželka Lucy zveřejnila na svém profilu Kenovu helmu se závodním číslem 43. Nebyl jen úspěšným podnikatelem a jezdcem, ale také otcem tří dětí.
V době nehody byl na svahu sám, ale poblíž se nacházeli jeho přátelé, kteří okamžitě zavolali zdravotnickou pomoc. Záchranné složky přijaly telefonát o nehodě přibližně ve 14 hodin místního času. Oživit závodní legendu se jim však nepodařilo. Těžký stroj dopadl přímo na Blocka a způsobil mu devastující zranění.
Ken Block nebyl jen závodník rallye, i když úspěchů má dost. Byl to také podnikatel a hlavně dokázal jedinečně skloubit marketing a rychlá závodní auta. Samotné jezdění, zábavu za volantem a efektní kousky propojil svými videi s diváky i se sponzory.
Do svých čtyřiceti let slušně vydělával jako spolumajitel společnosti DC Shoes, kterou založil, ale poté se rozhodl zkusit závodění. Ve věku, kdy mnozí končí, se pustil do světové rallye a dokázal se vypracovat do nejlepší desítky. V kategorii WRC jezdil s americkým Fordem.
V závodech poté pokračoval další roky, mezi nejlepší se dostával na amerických X Games i na různých dalších závodních akcích, povětšinou na americkém kontinentu. Byl častým návštěvníkem televizních pořadů, jako je třeba Top Gear, ale nejvíc ho proslavila série Gymkhana, kterou založil v roce 2010 a s kterou opanoval parkoviště, letiště i plochy uprostřed měst po celém světě. S ní přivedl k driftování tisíce nadšenců.
Poslední video Kena Blocka na Instagramu:
Jízda v přetáčivém smyku, ať už mezi kužely, budovami, jinými auty či živými překážkami, v oblacích dýmu, mezi plameny a na hranici možností se stala výrobní značkou Kena Blocka a jeho společnosti.
Jeho byznys byl založen na kouřících a řvoucích motorech, ale i on šel s dobou. Nedávno se svou společností uzavřel partnerství s automobilkou Audi a společně pracovali na vývoji elektrického závodního speciálu.
Ve svém bohužel posledním projektu také už proháněl elektrický prototyp Audi S1 E-Tron Quattro Hoonitron a z Gymkhany byla náhle Electrikhana. Pro všechny fandy rychlých kol je škoda, že další videa už nenatočí.