Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Kdo chce v Německu ušetřit na daních, kupuje ekologické auto

Od 1. července platí Němci daně za auto podle nových pravidel. Čím je vozidlo šetrnější k přírodě, tím jsou odvody státu nižší. Například majitel malého Daewoo Matiz, který se v Česku prodává pod označením Chevrolet Spark, v Německu zaplatí roční daň 16 eur, kdežto velké terénní Audi Q7 přijde ročně na 926 eur.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

nnyky

9. 10. 2009 12:24
Kdo chce v Česku ušetřit antiekologický Bursíkův poplatek,

jezdí starým autem :-( Rv

0 0
možnosti

Host

8. 10. 2009 18:40
Silniční daň

by se měla platit u všech vozidel i v Česku. To by si pak většina lidí ihned pohlídala to, aby na ně nebylo registrováno auto, které prodali. Je to podle mně spravedlivější než nějaký ekopoplatek 10000 Kč při přeregitraci vozidla, které je v ČR dávno evidované. Když vidím ty fronty nepořádníků na vrakování neexistujících aut pouze tehdy, když jim jde o vlastní peníze, tak je mi z nás (diplomaticky řečeno) smutno.

0 0
možnosti

Host

8. 10. 2009 17:45
To je logika

Platit za něco co je na papíře podle metodiky, která je z dob, kdy se jezdilo ještě na dřevoplyn...Takové ekologické HTP při 160ti na dálnici bude mít sotva spotřebu nižší než 2l Rv

0 0
možnosti
S

SBR

8. 10. 2009 17:24
Asi budu za rypala...

ale, reknete mi, prosim Vas, co je to EKOLOGICKE auto? Ktere jizdou vyrabi vzduch? Pri jehoz vyrobe bylo zalesneno 1/2 ha destnych pralesu? Proste se smirte s tim, ze auta jako takova jsou neekologicka.

Soucasna posedlost mnozstvim emisi pri provozovani auta navic nijak nezohlednuje mnozstvi emisi pri vyrobe auta. At se auta vyrabi, at jsou mene narocne, ale at je nikdo nenazyva ekologickymi..:-P

0 0
možnosti

Host

8. 10. 2009 13:55
Kdo chce usetrit v cesku

Koupi si auto v Nemecku. Levnejsi a u ojetim mensi pravdepodobnost ze si nekdo hral s tachometrem.

0 0
možnosti
P

performer2

8. 10. 2009 13:35
potvrzuje se, že zelení jsou rudí

jde jim jen o ukájení svých závistivých pudů dalším zdaněním mejetku a o životní prostředí vůbec....

0 0
možnosti
AB

Apophis1

8. 10. 2009 13:29
Divne srovnani.

Kdyz si koupite rodinne auto jako Spark a pordne ho zatizite tak za 5l jezdit nebudete. Fabia 1.2 nalozena v zime po meste zere pres 10 litru, pokud nebrzdite provoz.

0 0
možnosti
TN

Host

8. 10. 2009 13:42
Re: Divne srovnani.

Spark je RODINNÉ auto :-D?

0 0
možnosti

Host

8. 10. 2009 13:16
Nebezpečná demagogie

Daň z vypouštění smradu je již zohledněna ve spotřební dani z benzínu a nafty. Dodatečná daň je nebezpečná demagogie. Dále co se týká smradu, tak naftové osobní auta by se musely zrušit okamžitě, totiž i stará škodověnka vypouští méně smradu než i nejmodernější naftový osobák.

0 0
možnosti
P

performer2

8. 10. 2009 13:23
Re: Nebezpečná demagogie

že stará 120tka smradí míň než diesel plnící euro5 bych tedy netvrdil, ale jinak se zákazem vjezdu dieselů do center měst bych souhlasil - nebo alespoň těch, co neplní Euro 5. U benziňáků by pak stačila i Euro 3.

0 0
možnosti

Host

8. 10. 2009 13:02
no to je ale kravina!

emise CO2 jsou přímo úměrné spotřebě! Když už tedy chci zdaňovat emise CO2, zdaňuji PHM! Nejaké paušální daně na auto jsou v této souvislosti úplně nesmyslé. Příklad:  Audi Q7, které za rok ujede 10000km má určitě menší emise CO2 než Chevrolet Spark, který ujede 50000km a přesto je Audi potrestáno vyšší PAUŠÁLNÍ daní!

.

Další paradox: Z litru nafty je zhruba o 10% víc CO2 než z litru benzinu. Přesto naftu zdaňuje naprostá většina států méně než benzin.

.

Takže jde tu o CO2 a nebo spíš o skrytou daň z majetku? Já myslím, že je to jasné......

0 0
možnosti

Host

8. 10. 2009 13:06
Re: no to je ale kravina!

Samozřejmě, že blbnutí kolem CO2 je jenom vítaná záminka pro socialisty všech barev, aby mohli ještě hlouběji šátrat v cizích kapsách. A blbci jim to žerou. A bohužel blbců je většina.

0 0
možnosti
A

Host

8. 10. 2009 12:15
proc

je na fotce fabie?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

Michelangelo špíny vystačí s málem. Zaprášená auta proměňuje v umělecká díla

1. května 2024

Žádná plátna, žádné barvy. Američan Scott Wade si vystačí se štětcem a špinavými auty. Na jejich...

Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí

30. dubna 2024

Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla

30. dubna 2024

K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...