Diskuze
Kdo chce v Německu ušetřit na daních, kupuje ekologické auto
Děkujeme za pochopení.
nnyky
Kdo chce v Česku ušetřit antiekologický Bursíkův poplatek,
jezdí starým autem
Host
Silniční daň
by se měla platit u všech vozidel i v Česku. To by si pak většina lidí ihned pohlídala to, aby na ně nebylo registrováno auto, které prodali. Je to podle mně spravedlivější než nějaký ekopoplatek 10000 Kč při přeregitraci vozidla, které je v ČR dávno evidované. Když vidím ty fronty nepořádníků na vrakování neexistujících aut pouze tehdy, když jim jde o vlastní peníze, tak je mi z nás (diplomaticky řečeno) smutno.
Host
To je logika
Platit za něco co je na papíře podle metodiky, která je z dob, kdy se jezdilo ještě na dřevoplyn...Takové ekologické HTP při 160ti na dálnici bude mít sotva spotřebu nižší než 2l
SBR
Asi budu za rypala...
ale, reknete mi, prosim Vas, co je to EKOLOGICKE auto? Ktere jizdou vyrabi vzduch? Pri jehoz vyrobe bylo zalesneno 1/2 ha destnych pralesu? Proste se smirte s tim, ze auta jako takova jsou neekologicka.
Soucasna posedlost mnozstvim emisi pri provozovani auta navic nijak nezohlednuje mnozstvi emisi pri vyrobe auta. At se auta vyrabi, at jsou mene narocne, ale at je nikdo nenazyva ekologickymi..
Host
Kdo chce usetrit v cesku
Koupi si auto v Nemecku. Levnejsi a u ojetim mensi pravdepodobnost ze si nekdo hral s tachometrem.
performer2
potvrzuje se, že zelení jsou rudí
jde jim jen o ukájení svých závistivých pudů dalším zdaněním mejetku a o životní prostředí vůbec....
Apophis1
Divne srovnani.
Kdyz si koupite rodinne auto jako Spark a pordne ho zatizite tak za 5l jezdit nebudete. Fabia 1.2 nalozena v zime po meste zere pres 10 litru, pokud nebrzdite provoz.
Host
Nebezpečná demagogie
Daň z vypouštění smradu je již zohledněna ve spotřební dani z benzínu a nafty. Dodatečná daň je nebezpečná demagogie. Dále co se týká smradu, tak naftové osobní auta by se musely zrušit okamžitě, totiž i stará škodověnka vypouští méně smradu než i nejmodernější naftový osobák.
performer2
Re: Nebezpečná demagogie
že stará 120tka smradí míň než diesel plnící euro5 bych tedy netvrdil, ale jinak se zákazem vjezdu dieselů do center měst bych souhlasil - nebo alespoň těch, co neplní Euro 5. U benziňáků by pak stačila i Euro 3.
Host
no to je ale kravina!
emise CO2 jsou přímo úměrné spotřebě! Když už tedy chci zdaňovat emise CO2, zdaňuji PHM! Nejaké paušální daně na auto jsou v této souvislosti úplně nesmyslé. Příklad: Audi Q7, které za rok ujede 10000km má určitě menší emise CO2 než Chevrolet Spark, který ujede 50000km a přesto je Audi potrestáno vyšší PAUŠÁLNÍ daní!
.
Další paradox: Z litru nafty je zhruba o 10% víc CO2 než z litru benzinu. Přesto naftu zdaňuje naprostá většina států méně než benzin.
.
Takže jde tu o CO2 a nebo spíš o skrytou daň z majetku? Já myslím, že je to jasné......
Host
Re: no to je ale kravina!
Samozřejmě, že blbnutí kolem CO2 je jenom vítaná záminka pro socialisty všech barev, aby mohli ještě hlouběji šátrat v cizích kapsách. A blbci jim to žerou. A bohužel blbců je většina.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Michelangelo špíny vystačí s málem. Zaprášená auta proměňuje v umělecká díla
Žádná plátna, žádné barvy. Američan Scott Wade si vystačí se štětcem a špinavými auty. Na jejich...
Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...