Diskuze
VIDEO: Chystaná elektrická škodovka už je k vidění v Česku
Děkujeme za pochopení.
D26a17l67i17b36o58r 59Č91e93r40n34ý
Já vám tady prozradím jednu utajovanou skutečnost. Ony všechny ty výhledy do budoucnosti vypadají tak nějak divně, protože vám chtějí zatajít chystanou změnu, a sice elektromobily bez nutnosti nabíjení. Elektromobily spějí k reformě, která bude spočívat v poloviční až třetinové kapacitě baterií. Proč? No protože je málo lithia a kobaltu.
A taky budou nové elektromobily obsahovat normalizovaný kastlík na vkládání přenosných baterií. Proč?
Protože není dost nabíjecích stojanů, ani čas. A tak si přenosné baterie nechají přes noc nabít na pumpě nočním proudem (levnějším). Anebo si do kastlíku budou moct vložit elektrocentrálu na benzín z půjčovny.
Nové elektromobily budou mít zařízení, které přečerpá (za jízdy) proud z přenosné baterie do vnitřní baterie.
Proč jste se to nedozvěděli v žádném článku?.
Protože takový elektromobil bude lehčí, levnější a nebude se muset čekat u nabíječky.
A co z toho plyne? Že kdyby vám to řekli, tak by už neprodali ani jeden elektromobil - ležák. Vy se to dozvíte až tedy, když budou elektromobily s normalizovaným kastlíkem připravené na prodej.
Má představa je, že kastlíky budou mít normalizované rozměry, tak aby si tam zákazník mohl vložit 3 až 6 baterií (nevím kolik to byl odhad). Prostě podle velikosti vozu a podle potřeby energie, aby s sebou nevozil zbytečně těžké baterie. Vnější baterky se budou jedna po druhé vybíjet, a tak zákazník bude moci ty prázdné vrátit na sousední pumpě.
Nebude tedy žádné nabíjení ani hádka o stojany, ale na pumpách se budou vyměňovat mobilní baterie, třeba i vracet a jezdit chvíli bez mobilních baterií.
My nevíme, jestli se výrobci domluví na konkrétních rozměrech, nebo si každá značka vytvoří vlastní sít mobilních akumulátorů. Prvně musejí udělat systém měření energie a přečerpávání energie do vnitřních baterií.
L56a35d95i64s88l90a93v 68K59a74l14o58u31s
A mě bylo furt divný, že podražily tužkové baterie
Z16d74e61n43e54k 75N92o95v77o20h22r58a49d29s18k33ý
Mě nejvíce mrzí, že v ČR není fabrika na Teslu...
L93u40k82á95š 47A67d34a44m55e88c
Jsem rád, že Škodovka je na špici technického vývoje. Mnozí si tady ťukají na čelo, proč jdou v Boleslavi do elektromobilu, když oni sami teď zrovna po žádném netouží. Jenomže až po něm vyvstane masová poptávka, výhodu bude mít ten, kdo už bude slušné elektromobily umět. A ten je taky bude prodávat.
V51l82a68s32t98i21m58i45l 10T60e96n25c47e28r
Masová poptávka na autíčko na baterky?
T46o38m77á25š 82Z15e48m70á85n45e65k
To je prostě vývoj. První automobily také vypadaly jako kočár bez koní a chvíli trvalo, než se všechno podařilo logicky uspořádat. Ty to elektromobily také nejsou elektromobily v pravém slova smyslu. Jsou to jenom konverze spalováku na elektromotor. Zejména ten "chladič" působí směšně.
P44a31v62e82l 48M49a26t87o65u33š19e36k
Model z ÁBíčka. To je vyloženě důvod navštívit muzeum škody o cca patnácti autech. Víc je toho k vidění v libovolné sooukromé sbírce aut.. Ale taky jsem se nachytal...
M10i13c29h56a36l 77P91e64t58ř19í88k
Která soukromá sbírka je větší a komplexnější?
O19l60d49ř49i80c96h 33O66l63e88š
Je zajímavé že se jim to nikdy nepovedlo postavit auto podle hliněného modelu. Vždycky to bylo jinak.
T94o62m61á21š 80Z36e80m93á37n11e32k
Taky jsem si všiml. Nakonec to vždycky dělali z plechu.
F81r15a45n51t38i18š86e51k 66B14ě73l59o40v64s48k26ý
Vy jste skarohlidi, Tesla představila novou nabíječku která dobije za 5 minut dojezd 120 km. To už je na desetine mého dieselu. Já bych tu budoucnost neviděl tak černě.
P51e22t13r 87B56l21á14h50a
Přesně tak, minulý týden např. Tesla na dálku softwarově zvýšila dojezd u všech Modelů 3 o 5% a maximální rychlost o 10 km/h, co dodat
G67e45o54r50g 21K69o30m17b65e15r78e44c
Jak vystizne ta prvni fotka. Ano tyhle elektrokrapy patrej do musea.
P13e38t67r 24P78e22t32r
To jste to hezky vystihl. Proto tam jsou benzíňáky už tolik let asi.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...