Diskuze
Jak ušetřit za dopravu? Ford nabídne auta, která nepotřebují řidiče
Děkujeme za pochopení.
J32a82n 64Z70á64h18r75a37d42n91í51k
načo je auto ktoré nepotrebuje vodiča veď auto slúži na to aby sa v ňom človek viezol, veď väčšinou sedí v aute jeden človek čo sa vezie, tam načo je auto bez vodiča? to bude voziť vzduch?
J57i77ř24í 60S51c42h32w95a36c77h
vodičů tam bude několik stovek metrů....
J53i90ř68í 86S65c74h27w88a32c67h
no pro zloděje nákladu bude situace o dost jednodušší.....
J54a85n 55W79a80l13t41e65r
a řidiči nebudou mít co žrát! Né to je citace ze slavného filmu :-) ,ale musíme se zamyslet co budou dělat ty statisíce řidičů dodávek,autobusů,kamionů atd rázem tu budeme mít tak 300 000 nezaměstnaných co umí jen kroutit volantem.
P37e93t75r 25K42o73n68í29č98e14k
Už se těším, až se budou galantní auta v nějaké situaci sama pouštět, aby vyřešila dopravní problem. Pan Ford blikne na slečnu Škodovou, aby jela, a ona na něj zamává stěračem.
A61n46t41o93n97í67n 45S87e15b61e43r61a
"Udělali jsme spoustu práce ve snaze snížit náklady na technické součástky,"
Tak to už bude pěkně poruchový šmejd.
P45e21t22r 22P86r60o81c98h25á77z50k68a
Kecy, kecy, kecy. Samo řiditelná auta jsou možná jen pokud budou všechna auta samo řiditelná a v provozu se nebudou pohybovat chodci, cyklisté, zvířata a auta s normálními řidiči. Žádný systém není a dlouho, pokud vůbec, schopný zajistit bezpečnost v kombinovaném provozu. Musela by být vyčleněná uzavřená dráha jen pro ně, ale pak je snad jednodušší řešit to jako kolejová vozidla.Rozhodně nevěřím tomu, že v dohledné době budou tato auta samozřejmostí a budou se pohybovat v reálném provozu.
J38a40n 40S41k31ý30p29a31l42a
Kecy, kecy, kecy. Samořiditelná auta Googlu už najela miliony kilometrů a to v běžném provozu. A všechny havárie, do kterých se zatím dostaly, byly zaviněné druhou stranou. Tesla je na tom trochu hůř, jenže nevyvíjí samořízení tak dlouho jako Google. Ale do deseti let bude samořízení v nabídce každé trochu větší automobilky.
A41n12t95o81n85í54n 57S37e32b62e27r82a
Ja jezdim docela daleko do prace ktera mne nebavi. Jedine na co se tesim je jizda do prace a z prace svym sportakem. To mi chcete vzit i to? :-(
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...