Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Foto

Napřed se do aut dají super elektronické řídící prvky, z řidiče uděláme pozorovače systému a pak přijdeme na to, že je to nebezpečné a musíme jej zase zachránit? Nestálo by za to, dělat auta i pro lidi co umí a chtějí řídit vlastníma rukama a hlavou? Já jen že vše toto výsledný produkt hrozně prodražuje a vlastně to ve výsledku nikomu nevyhovuje?

Foto

EU skoro ve všem páchá ( bohužel dobrovolnou ) ekonomickou sebevraždu. Ostatní svět se určitě směje , protože v boji vyhrává silnější a to EU už pokud se týká ekonomiky ( a ne jenom ) už delší čas není.

Foto

Zapomněl jste napsat "v přímém přenosu", aby klišé bylo kompletní.

JS

Absolutně nejvyšší kybernetikou bezpečnost měla moje Škoda 120L.

JK

Takže EU opět hasí problém, který sama způsobila.

JH

J66i23ř78í 18H37o91l52ý

15. 4. 2024 13:10

Tak to by mohli opět spustit výrobu Trabantů.

Ty mají antihackerskou obranu na sto procent.

RA
JM

J29a24n 70M98a58l90ý

15. 4. 2024 12:53

Dlouhodobě tvrdím, že nové vozy, fakticky mobily na kolech, budou jednou zbraní pro hackery. Takové dálkové převzetí elektromobilu s autonomním řízením a baterií kterou přivedete příkazem k destabilizaci....hoř ohníčku plápolej.....no, jedno auto s klasickým startérem a offline modifikací si raději ponechám....

JS

Největším hackerem a hrozbou jsou státní a nadnárodní bezpečnostní složky. Nová auta, hlavně elektromobily, mají zabudovaný software, který umožňuje úřadům dálkově zablokovat aktivaci / nastartování, držet auto v určitém perimetru (geofencing), třeba při lockdownech, nebo ho deaktivovat v určitou dobu (geotiming), například při výjimečném stavu. Úřady budou mít v budoucnu úplnou kontrolu nad tím, kdy a kam bude kdo smět jet.

MN

Já bych věděl, jak spolehlivě ochránit auto před útokem přes světla a senzory pneumatik...

JS

Jen další důvod z již celé řady proč nebýt v EU.

  • Nejčtenější

Legendární ženevský autosalon končí. Může za to nejistota celého průmyslu

31. května 2024  17:39,  aktualizováno  23:54

Legendární ženevský autosalon se již nebude konat. Organizátor akce, Comité permanent du Salon...

Návod na města bez nehod: přesednout na bicykly, zvýhodnit chodce, zpomalit

28. května 2024

Oběti dopravních nehod jsou tragickou součástí silničního provozu. Jako cosi krajně nechtěného,...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Volha se vrací. Čínská auta budou montovat na linkách místo škodovek

25. května 2024

Dobový seriál České televize, kde titulní roli hraje sovětská automobilová ikona, Volha 21 Carevna,...

Stíhací vlajková loď stojí u Renaultu pod milion. Nabídne spoustu techniky

30. května 2024

Rafale je francouzský dvoumotorový víceúčelový stíhací letoun a nově také vlajková loď automobilky...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Designová frajeřinka. Karavan pro milence jsme zapřáhli za ladný hyundai

27. května 2024

Je to domov na kolech, za kterým se lidé otáčejí. Minikaravan SteelDrop má kovový potah,...

Americký mamut padl na kolena před 15 lety. Bankrot GM musela odvrátit vláda

1. června 2024

Americká automobilka General Motors byla několik desítek let světovou jedničkou a se svými vozy...

Dítě patří v autě do sedačky. Pravidla jsou jasná a striktní

1. června 2024

Za ignorování povinnosti vozit dítě v sedačce dostane řidič až pět tisíc korun pokuty – a hlavně...

Legendární ženevský autosalon končí. Může za to nejistota celého průmyslu

31. května 2024  17:39,  aktualizováno  23:54

Legendární ženevský autosalon se již nebude konat. Organizátor akce, Comité permanent du Salon...

KOMENTÁŘ: Renault se s VW nedohodl, Francouzi se proto paktují s Číňany

31. května 2024  14:33

Francouzská automobilka Renault bude vyvíjet levný elektromobil značky Twingo s cenou do 20 000 eur...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!