Foto

Napřed se do aut dají super elektronické řídící prvky, z řidiče uděláme pozorovače systému a pak přijdeme na to, že je to nebezpečné a musíme jej zase zachránit? Nestálo by za to, dělat auta i pro lidi co umí a chtějí řídit vlastníma rukama a hlavou? Já jen že vše toto výsledný produkt hrozně prodražuje a vlastně to ve výsledku nikomu nevyhovuje?

Foto

EU skoro ve všem páchá ( bohužel dobrovolnou ) ekonomickou sebevraždu. Ostatní svět se určitě směje , protože v boji vyhrává silnější a to EU už pokud se týká ekonomiky ( a ne jenom ) už delší čas není.

Foto

Zapomněl jste napsat "v přímém přenosu", aby klišé bylo kompletní.

JS

Absolutně nejvyšší kybernetikou bezpečnost měla moje Škoda 120L.

JK

Takže EU opět hasí problém, který sama způsobila.

JH

J91i12ř98í 85H98o68l76ý

15. 4. 2024 13:10

Tak to by mohli opět spustit výrobu Trabantů.

Ty mají antihackerskou obranu na sto procent.

RA
JM

J75a36n 48M61a96l73ý

15. 4. 2024 12:53

Dlouhodobě tvrdím, že nové vozy, fakticky mobily na kolech, budou jednou zbraní pro hackery. Takové dálkové převzetí elektromobilu s autonomním řízením a baterií kterou přivedete příkazem k destabilizaci....hoř ohníčku plápolej.....no, jedno auto s klasickým startérem a offline modifikací si raději ponechám....

JS

Největším hackerem a hrozbou jsou státní a nadnárodní bezpečnostní složky. Nová auta, hlavně elektromobily, mají zabudovaný software, který umožňuje úřadům dálkově zablokovat aktivaci / nastartování, držet auto v určitém perimetru (geofencing), třeba při lockdownech, nebo ho deaktivovat v určitou dobu (geotiming), například při výjimečném stavu. Úřady budou mít v budoucnu úplnou kontrolu nad tím, kdy a kam bude kdo smět jet.

MN

Já bych věděl, jak spolehlivě ochránit auto před útokem přes světla a senzory pneumatik...

JS

Jen další důvod z již celé řady proč nebýt v EU.