Diskuze
Autofotka týdne: Fiat Argo by se líbil i v Evropě, snad nahradí letité punto
Děkujeme za pochopení.
J29o37s55e83f 58N55o11v86á52k
Ano, té rychlosti dosáhnete, ale jde o to, jakým způsobem. Podřadíte o 2-3 stupně, dupnete na plyn a budete útrpně čekat, jestli ten traktor stihnete předjet včas, než se za vzdáááleným horizontem objeví v protisměru auto. Nebo když vyjíždíte z vedlejší nebo z připojovacího pruhu a potřebujete se rychle zařadit, přejet z pruhu do pruhu atd. Nebo máte naložené auto a potřebujete udržet rychlost v kopci. Slabá auta jsou frustrující (podobně jako slabá rychlovarná konvice nebo počítač) a svým způsobem nebezpečná. Auta jsou čím dál těžší, mají kvůli snížení spotřeby delší kvalty, takže 60 koní je prostě málo i v nákupní tašce. To možná stačilo v době, kdy uno vážilo 700 kg.
J89o70s23e50f 40N33o82v89á28k
To měla být reakce na pana Steinera.
"V Jižní Americe asi nebude mít každé auto přes 100 HP. K dosažení rychlosti 130 stačí pro menší vůz atmosférických 60 HP."
P18a24v67e76l 19B48ř31e94z96i76n17a
Tak podle autora nabízí Fiat samé přestárlé modely. I přesto figuruje ve statistice prodaných aut za rok 2016 v Evropě na 9. místě a za letošní 1. čtvrtletí už dokonce na 6. místě. V pořadí prodaných modelů je na čele Panda, následuje 500, Tipo, 500X, 500L, Punto. Samozřejmě, že dnes není běžné, aby se model auta vyráběl 12 let, i když ani v případě Punta to není úplně stejný model, má za sebou nějaké ty facelifty. Ale základ je dost dobrý i po letech a Giugiarův design je nadčasový a pořád pěkný. Nejsem si úplně jist, kdyby šlo o model nějaké jiné značky, jestli by se autor nerozplýval nad tím, jaký je to držák, ale nechci nikomu nic podsouvat. Jinak ještě k Puntu, je to bezproblémové auto, mechanicky odolné, s atmosférickými benzíny nesmrtelné a samozřejmě to není dálniční křižník. Ale do města, na okresky a občas jinam, je to zcela postačující. Z dnešní nabídky Fiatu je nejzajímavější auto Tipo, jak je v článku správně napsáno právě tím, jak je "obyčejné". V dnešní době všech možných kur*vítek je to zjev.
T51o33m54á90š 36V77a71l30d75e86r
Taky nechápu výpadek modelů za posledních 10 let. Líbily se mi Brava, Bravo, Stillo i Punto. Ale 500L a LX s jejich motory opravdu ne. Chápu, že Lancia skončila, když prořídli řady řidičů fandů. Fiatu by bylo škoda. Jako Lancia
D24a66n73i48e65l 94S64o53b12o21t57a
Možná překvapí, kolik aut Lancia v Itálii prodává. Sice už má v nabídce jen Ypsilonku, ale té se za rok prodá nějakých 60 tisíc, což na takovou stylovku pro holky není špatné. Přesto se blíží konec.
V37l51a46d69i89m77í90r 47K30r18á91l
Jihoamerický trh patří stále mezi rozvojové, tak bych se nad Argem zrovna nerozplýval, bude to taková hezčí Dacie a to je důvod proč se do Evropy nejspíš nepodívá
V92l15a98d16i78m91í63r 49K21o51m24á97r93e57k
Jezdil jsem za život kde co z malých aut: Škodu, Toyotu, Kiu, Daewo, Peugeot a také Punto. Žádný problém. Všechno je to stejné: 4 kola motor, volant a spotřeba 6 až 7 litrů benzínu na 100 km. Nedělejte z toho vědu. Za 50 let je technický rozvoj aut velice chabý: srovnějte to třeba s elektrotechnikou....v auto oboru vládne železná a ropná mafie a ta rozvoj brzdí, neb jde proti jejich ziskům.
L37a53d52i65s51l94a65v 58K23v80a17s31n45i10č80k81a
A co byste chtěl rozvíjet, neplní stávající auta svůj účel ? Taky jedna plus jedna se už pár tisíc let s vývojem nikam neposunulo.
M54i77l31a72n 67W49e58l26s72e88r
Fiat Punto ridi ti nejhorsi ridici ( ridicky) na svete. To vidim kazdy den.
K61a98r15e23l 53V52a21c96h49u47t
Nene, nejhorší řidiči mají vždy v RZ písmena Z nebo M = aneb: Na značce vozu přece vůbec nezáleží... (tj. třeba takhle by se dala napsat stejně hloupá námitka na ten váš totální nesmysl) ... "Bože na nebesích, je tohle vůbec možné v 21.století?"
J94a64r65o96s37l55a84v 35K71a69d28l49e40c
V podstatě je to drobně upravený starý model. Technicky 0.
K69a69r30e72l 84K34o87š94ť35á92l
Technicky 0? Průběžně vylepšovaná platforma GM Fiat Gamma SCCS je velmi slušný technický základ. Pak už jde jen o to, jaký tam dají motor, ze stávající nabídky stál za to jen naftový 1,3.
I62v42a65n 53M10a37r63e19k
"Argo" ? . . . . .. . Designově na "Multipla" nemá ani náhodou .
K47a59r42e86l 89V21a33c45h22u63t
Co bych zapíral, to (ten?) ARGO se mi líbí - ale asi hlavně proto, že designově je to něco mezi Peugeotem 206, Golfem a krátkou Fábií - tedy tvary, které vidíme denně všude kolem sebe.
Proč se dnešní Peugeot 208 chce podobat starším (dnes už netáhnoucím) italským a korejským vozům - to je mi záhadou. Ale je to jen a jen jejich věc, že!
T33o54m12á69š 21K68ř45e52č32e78k
Když to člověk srovná s Dacii, tak je Punto levnější, v interiéru měkčené plasty, větší kola zvenku hezčí, lépe jezdí, má lepší motor...
M71i60l52a68n 71W13e64l70s12e84r
Ta vetsi kola jsou taky o dost drazsi. Nejenom hezci.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!