Diskuze
Malucha vymysleli Italové, motorizoval Polsko. Poslední vyjel před 20 lety
Děkujeme za pochopení.
P55e37t84r 17P21o69s63p39í78š32i71l
Dvoutaktní byl Trabant nebo třeba Wartburg. Ale maluch byl dvouválcový čtyřtakt. Tak proč pod videem píšete, abychom si poslechli zvuk dvoutaktu?
R32o49m27a19n 18K57o16z19e17l
Také mne to zaujalo a bylo to tak, že zpočátku vyráběli v omezeném množství tento vůz i s dvoutaktním motorem.
P40e38t95r 93M70i44c44h81a59l
U nás na ulici to taky jedni sousedi používali jako rodinné auto. Nikdo jsme to nechápali, zvlášť, když ho koupili místo Š 1202.
P17e40t13r 25P90o60s96p75í73š81i55l
Vždyť 90% jízd dnešních rodinných aut probíhá tak, že se veze jen řidič, maximálně s jedním spolujezdcem.
R52a48d88e18k 81D53o32l60e89ž78a52l
Taky tam čtete pod tím videem "Poslechněte si zvuk dvoutaktního motoru"? WTF?
Jinak motor Fiat 126 nebyl podobný pětistovce, on byl úplně stejný. Do posledního dílu.
Poslední série Fiat 500 měly motor 600ccm, tu měly i první série 126p, později se motor zvedl na 650ccm.
R40o90m45a76n 35K80o79z62e25l
Zvuk motoru tohoto vozu mne v dětství vždy fascinoval.
I41v28a34n 36M58a21r80e42k
Bylo úsměvné, pozorovat před léty Poláky projíždějící přes naše území s maluchem. a za ním přivěšeným obytným karavanem mířícími na dovolenou někam na jih Evrop.
J36i61ř64í 84K56r14á61t62k89ý
A východní němci to tahali za trabantama. My jsme sice měli „luxusní" Škodovky, ale obytňák měl málokdo.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...