Diskuse k článku
Exkluzivně: První skica Škody Octavia III
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
spartamanCo to je?Hodnota článku = 0 (někdo si někde maloval). Jestli chcete, tak vám také nějakou skicu namaluju, abyste měli o čem psát.
0/0
21.2.2008 11:40
|
![]() |
TomFakt sílaA ještě ten titulek - exkluzivně: první skica škody octavia III. Kdybych uměl malovat, mohl jsem nakreslit oktávii III už před deseti lety. Já vím, ten člověk co to maloval je automobilový návrhář. No a co jako? Bude snad opravdu navrhovat skutečnou Oktávii III? A i kdyby (nevím) se na tom opravdu podílel - ta skica stejně řekne houby.
0/0
24.8.2006 17:23
|
![]() |
modernTaktakhle to bude přesně vypadat! To je na sto procent. Všechny díly a plasty se na to budou dělat zvlášť, žádná kompatibilita se stávajícím ... cha cha cha. Smysl článku mi taky utek!
0/0
24.8.2006 15:19
|
![]() |
TomA pointa je?Co to jako má znamenat? Jaký je cíl toho článku? Ukázat jak si >někdo< představuje jak by >mohla< vypadat OIII? To fakt nechápu ...
0/0
24.8.2006 13:33
|
![]() |
Petrexklizivni az hruzaTahle skica vysla uz pred nekolika dny na jistem automobilovem serveru. Jestli si takhle iDNES predstavuje ekskluzivitu, tak potes
0/0
10.8.2006 8:20
|
![]() |
djdave2nesmyslproc zohavovat tak pekne auto jako je Octavia II ... Za zlatou saharou se otoci kazdy ....
0/0
9.8.2006 22:17
|
![]() |
simiwww.privatauto.czwww.privatauto.cz
0/0
8.8.2006 15:14
|
![]() |
mclandDynamika svaly?Rozhodně to vypadá pěkně to auto, leč jestli motorářům VW respektive Škodě M.Boleslav (kde se vyrábí ten nechvalne známí agregát) prdne v bedně,a začnou tam cpát 1,2 šicí stroje tak co se týče svalnatosti tohoto auta zustane jen u vzhledu a pak to bude šou na českých silnicích. |
![]() |
škodovákRe: Dynamika svaly?
|
![]() |
mclandRe: Re: Dynamika svaly?Já vím že nedával, jen konstruktéři ue škody nepočítaly s tím, že si tenhle motor budou kupovat lidé, kteří to v závěru naloží až po střechu a naplněj celou rodinou, a nedejbuch pojeodu s vozejkem a nedejbuh nekde na dalnici budou potřebovat předjet.A takový lidi jsou, navíc ten motor má akceleraci za hranicí aktivní bezpečnosti i když je auto nenaložený, takže to auto je provozu nebezpečný, když si to tak vemeš. Uznávám do města je to dokonalej stroj, ale že by to nejak málo žralo, osobne prumerná spotřeba 13l/100 neříkám uspora, je pravda byl to ten motor, jak říká škodovka pro sportovne založené rodiče, HTP s červeným P, a měl jsem na sobe i červený trenýrky, ale nejelo to o nic lepe. |
![]() |
škodovákRe: Re: Re: Dynamika svaly?
|
![]() |
aladdinekRe: Re: Re: Dynamika svaly?To auto neumí jezdit s takovou spotřebou. 1,2 HTP není schopna spálit tolik benzínu, prober se Ani když budeš jezdit po městě, ani po dálnici ten motor prostě nespálí dlouhodobě takový příval paliva. Nemožné... |
![]() |
fotrRe: Re: Re: Dynamika svaly?Poslechni, napravo od řidiče, na tom středovým tunelu, je taková, asi 40 cm slouhá páka. Tak ji popadni do pravý pazoury, stiskni ten knoflík v její ose a ona půjde dát dolů. A až půjdeš zase jezdit, zkus ji mít stále v poloze dole. Výrazně to sníží spotřebu, zvýší akceleraci i maximální rychlost. |
![]() |
aladdinekOIIIDesign je design... a první skica má nemá zrovna moc společného s výrobou... Někdo si tu stěžoval, že model Roomstera na výstavě byl jiný než je nynější... Aby taky ne. Auto musí projít crash testama a musí být vyrobitelné Designerská studie je jen studie, bez úprav nevyrobitelná... |
![]() |
mclandRe: OIIIAle dneska ti vyroběj skoro jakejkoliv tvar, tady jde spíš o peníze za výrobu. A také jde o prodejnost auta, věř že ta první studie co se proháněla po Hradčanech měla dost jednu chybu a to výko kufru 98% ze skla, to v čechách kdy v autě je hlavní utajení toho co vezeš (př.: Mrtvá přítelkyně, pes, kočka, AK-47 apod.) je celkem chyba, pak se hodne dlouho nevedelo jaké budou 3 a 4 dveře. |
![]() |
aladdinekRe: Re: OIIITo auto bylo nevyrobitelné pro sériovou výrobu. Není problém vyrobit cokoli, ale vše nejde vyrobit ve velké sérii na páse a aby to ještě prošlo testama... Věř mi, dělal jsem ve vývoji pro Škodovku tak vím co říkám |
![]() |
tomRe: Re: Re: OIIIno, ja si myslim, ze vyrobit, a to i seriove, lze vse, je to jen otazka nakladu |
![]() |
ElvisRe: Re: Re: Re: Re: OIIINo myslim si osobne ze s motorem 1.2HTP jde spalit tolik benzinu kdyz vezmem v uvahu hmotnost fabie jeji solidni jizdni vlastnosti (z cehos vypliva ze s ni jde jezdit "rychle") tak se na tu spotrebu lze dostat (stale cervene pole) a rekl bych ze i navic ale pri normalnim jezdeni se spotreba bude pohybovat mezi 5.5 az 8.5litru (lze to ivypočítat ovšem vypočet nebere v uvahu špatné zajetí a nevhodné "sednutí" materialu). Kratce řečeno když s tím nezávodíš máš amlou spotřebu a když chceš závodit nevezmeš si 1.2HTP ale např RS. Každopádně to nic nemění na tom že 1.2HTP není příliš povedený a kvalitní motor ale co chcete za ty prachy. |
![]() |
VMRe: vykradena audiNeber to tak vazne, navic, AUDI je ze stejneho koncernu, tak jaka kradez? |
![]() |
mclandRe: vykradena audiNeřeš, Octavie II měla šéfdesignéra švéda, co naplat vypadá trochu jak Volvo S40. |
![]() |
roxbrrrrvdycky zeru ty jejich navrhy a pak z toho vyleze sikmookej kram roomster puvodni prototyp byl super ale to co stoho udelaly at dou do haje hnuj korejskej |
![]() |
153624Re: brrrrNení nic jednoduššího,než jít do koncernu pracovat a být lepším,že? http://www.skoda-auto.com/cze/company/career/jobs/ |
![]() |
spartamanRe: Re: brrrrProblém je to dojíždění, chtěl jsem pracovat v Boleslavi v IT (multimédia ve voze), ale kdo by do tý díry tu dálku jezdil? |
![]() |
kokrspanelRe: Re: Re: brrrrJistě, 50 km je neuvěřitelný problém. Promiň, ale v jiných zemích je takováto vzdálenost mezi domovem a prací úplně běžná, jenom tady by lidi nejradši pracovali za barákem. Když ti to vadí, tak se tam buď přestěhuj nebo prostě tam o práci nežádej. |
![]() |
vůdůHmmm...Pěkný tuning Š-105 HCHKRDTN
0/0
7.8.2006 16:15
|
![]() |
gúgl.Jistý odborný časopis oslovil jistého odborníka (nemyslím to nijak hanlivě) a tento odborník nakreslil svou představu o tvaru nové řady Octavie. Ta představa vůbec nijak nesouvisí s představou Škody a.s..Celá diskuse je o prdu - tedy soukromém názoru jednoho člověka. Přesto si myslím, že to nevypadá špatně (jenom ten zadek je nějakej zanedbanej), tak jako nevypadá špatně současná oktávka. Ale nemám strach, že by se Škoda po "růmstru" hrnula do dalšího plácnutí do vody. |
![]() |
hyRe: .Absolutni souhlas. ten clanek je uplne o ho... Kdyby oslovila sefdesignera Skody, tak by to melo nejaky smysl, ale se vsi uctou k panu odbornikovi, nemuze vedet, co chce delat Skoda.... |
![]() |
MILK.heh prvni skica ma od finalniho modelu daleko asi jako papirova vlastovka od raketoplanu :)
0/0
7.8.2006 14:49
|
![]() |
bukinjako obvykle to dopadne úplně jinakSnad si nikdo nemůže myslet, že něco takového bude škodovka vyrábět. Podívejte se třeba na nákresy a pak i na prototyp Roomsteru či tu jeho verzi vystavovanou na veletrzích a jak to dopadlo? |
![]() |
Fanthom007Re: jako obvykle to dopadne úplně jinakPresne tohle jsem chtel napsat ! Nema absolutne zadny smysl brat skodovku vazne ohledne vzhledu Ochcavia III,dokud nesjede z pasu. Opet udelaji ze zajimave studie sedy podprumer. Aby nahodou VW Prassak nevypadal jako chudy pribuzny |
![]() |
153624Re: Re: jako obvykle to dopadne úplně jinakOctávka a Passat jsou jiné třídy,takže nějak jsem nepochopil jejeich srovnání...Co je šedý podprůměr? Diskutovaný design Roomsteru?Sice si jej nekoupím,ale zas tak nenápadně a blbě to auto naživo a na silnici nevypadá.Většina lidí se za tím autem otáčí,tak nevím |
![]() |
peléRe: Re: Re: jako obvykle to dopadne úplně jinakjo, otáčí se s otevřenou hubou, bo takovou hrůzu ještě neviděli |
![]() |
onoRe: Re: Re: jako obvykle to dopadne úplně jinakTak tak, netreba si mylit Octaviu s triedou Passatu, aj ked jej 2. generacia sa zda zase o nieco dospelejsia... ale zase len v ramci casoveho vyvoja, takze v porovnani s Passatom B6 je to stale to iste ako bola doteraz Octavia I a Passat B5/5.5.... nizsia stredna a stredna trieda. |
![]() |
Vena.MJe to návrh někoho, kdo se Škodou nespolupracuje ...... prostě se zeptali kohosi, jak by si to on představoval a on něco nakreslil. Mimochodem to vypadá docela pěkně, takové hodně dynamické auto, trochu jako audi ... tím pádem by to konkurovalo, a koncernově neprošlo ... prostě si počkejme, jak bude vypadat reálný návrh ... a taky jee možné, že se tímhle Škoda pokouší zjistit, o co by lidé mohli mít zájem a co by preferovali u další verze oktavie ...
0/0
7.8.2006 10:59
|
![]() |
OPčanZ firemního letáku....a pro velký úspěch s motory 1.2HTP se třemi válci jsme se rozhodli jít ještě blíže k zákazníkovi a nabídneme motor 0.8HTP se dvěma válci a dvoutaktním spalováním. Ve verzi Exkluzive za 499.990,- bude standartně montována oddělená nádržka na olej a automatická směšovač benzinu a oleje v poměru 1:50. |
![]() |
RebikvpaniceRe: Z firemního letáku.Ano není nad velkoobjemové motory s pořádně drahým povinným ručením. Se spotřebou o 3 litry na 100km vetší (vždyť benzín stojí jen 32kč). A co na tom že díky bodovému systému pojedu s třílitrovým motorem stejných 90km/h jako škoda HTP a škoda 120:) |
![]() |
xXRe: Re: Z firemního letáku.Hmm, akorat ze pri dodrzovani limitu ten 6tivalec bude zrat stejne jako 2litr, mozna i min ... (moje zkusenost s 3.5V6, se kterym jsem najel cca 5 tisic km s prumernou spotrebou 7.4 l/100km - samozrejme ze jsem jezdil na tempomat co to slo ...) |
![]() |
aladdinekRe: Re: Re: Z firemního letáku.Ha ha ha za prvé je nemožné aby jsi měl takový průměr. To by jsi musel pořád jezdit po dálnici šolích. Ve městě takový průměr nedáš ani kdyby jsi se pos... 3,5 V6 jako 2l? OII 2,0 FSI...podívej se na ekonomy rally... běžná průměrná rychlost spotřeba mezi 4,5-5l/100km... to chceš srovnávat? |
![]() |
fotrRe: Re: Re: Re: Z firemního letáku.Přesně. Jako jistý nejmenovaný člověk tvrdí, že ON jezdí za 7,9 l (s benzínem 2,3 l a autem cca velikosti Superbu). Náhodou jsem se ho ptal, kde to má ten počítač spotřeby. I ukázal mi .... tohle je průměrná od výroby... blik: 10,2 l. |
![]() |
OPčanTajné fotky z dílny...http://auto.idnes.cz/foto.asp?galerie=socik-mototechna&strana=5
0/0
7.8.2006 10:35
|
![]() |
VentrehmmJo přesně takhle bude vypadat.... Akorát nevím, jak se tam vejdou dvě europalety, VW plastové odřezky, kterým se říká škodovácký interier a jak se bude moci chlubit největší kapsou ve dveřích ve své "třídě"...
0/0
7.8.2006 10:33
|
předchozí | 1 2 | další |