Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Evropským autem roku 2006 je Renault Clio

Malý renault je automobilovým vládcem Evropy pro rok 2006. Na druhou příčku umístila odborná porota VW Passat s odstupem pouhých pěti bodů. Třetí místo obsadila s velkým odstupem Alfa Romeo 159. Od začátku listopadu hlasovali čtenáři iDNES o "svém" autě roku. Clio u nich propadlo, zvítězila kráska z Itálie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jan

16. 11. 2005 20:03
slušný auto
Nevim co tady řešíte ???????????? Renault Clio je podle mezinárodní poroty nejlepčí auto pro rok 2006. Mě se taky líbí a navíc je hodně bezpečný jako všecky Renaulti. Kdyby sou chyby a Clio moc chyb nemá. Tak zduř šéfíčkové. Já mám Felicii a nestěžuju si.
0 0
možnosti

Dave

15. 11. 2005 15:56
Ankety
Tyto ankety a souteze me nechavaji zcela chladnym. Mne se libi jina auta.
0 0
možnosti

f*ckstyler

15. 11. 2005 11:01
vybraní "odborní" porotci
Na tyhle novinářský odborníky začínám bejt vysazenej, novinářskej odborník ať hodnotí noviny nebo jiný novináře a ne auta. Přesně jak se psalo že dřív byla soutěž o inovacích, jízdních vlastnostech nebo technologii, dneska je to o tom kolik se kterýmu dementovi v porotě nasype. Je jasný že BMW nemá zapotřebí solit kdejakýmu blbovi, tak holt nevyhraje anketu, ale ruku na srdce - vítězství v anketě technické vlastnosti nevylepší. Nemám nic proti Renaultu, ale proti rádobyodborníkům kteří si ani neuměj sami vyměnit kolo a už jsou megaznalci.
0 0
možnosti

sipo

15. 11. 2005 8:08
pozoruhodné
.....jsem zvědav co řekne Drsný macík se svojí zapůjčenou škodofkou.
0 0
možnosti

bodyia

14. 11. 2005 22:24
Civic
Civic nemohl být nominován, protože k tomu je potřeba sériová výroba a minimálně 5000 prodaných vozů, což u Hondy, která se oficiálně představila teprve před pár týdny ve Frankfurtu a přijde do prodeje až na přelomu roku, prostě není možné. Tudíž se s ní pravděpodobně setkáme v příštím ročníku.
0 0
možnosti

maros77

12. 1. 2006 10:39
Re: Civic
Inak by to vyhral...
0 0
možnosti

komentator-1

14. 11. 2005 18:31
tyhle soutěže nechápu
jak může být v jednom pořadí passat, clio, agyo a bavorák 3? To jsou přece úplně nesrovnatelná auta. Možná kdyby to byla designérská soutěž, tak jo, ale takto........To má opravdu velkou vypovídací hodnotu. (např. clio pro lidi nad dva metry:o))
0 0
možnosti

Hater

14. 11. 2005 16:26
Clio 2
Větší než Fabia na délku, výšku i šířku, 5* v Crash testu EuroNCap, rozvor větší o 6 cm než Octavia 2. Jedinou nevýhodou jinak výborného auta je rezerva podvěšená pod podvozkem. Také cena servisních prací v Renault servisech není zrovna z levných.
0 0
možnosti

Paja

14. 11. 2005 18:44
Re: Clio 2
Nooo, originalni servis Renault je dle mych osobnich zkusenosti (Megane, Octavia I) levnejsi. Tlumic na Renault (kvalitni) stoji o ctvrtku min nez kvalitni tlumic v Octavce... Bohuzel, kdyz u skody clovek chce vymenit tlumic, tak tam vetsinou narvou levnou sracku, co nevydrzi ani rok (osobni zkusenost - BOHUZEL)....
U renaultu mi vydrzely predni tlumice 3,5 roku (30 000/rok).... u Oktavie ani 2 roky (20-30 000/ rok) (oboje jizda vetsinou po praze).
 
0 0
možnosti

Fitipaldi

14. 11. 2005 16:01
Clio
Clio?  To se maže na chleba, nebo co ? Jestli to nebude ten novej sejra od Francouzů.
0 0
možnosti

Ota226

14. 11. 2005 15:59
Moje problémy s auty a servisy...
přestaly přechodem od Škoda k Renault, servis Auto Pokorný Brno. Auto i servis bez problémů a to už dost dlouho!
0 0
možnosti

Kubas

15. 11. 2005 8:31
Re: Moje problémy s auty a servisy...
Vaz si toho. Mne v Praze obrali jak mohli - den pred servisem jsem nalil vodu do ostrikovacu do plna a oni hned dalsi den zvladli dodat dalsi tri litry. Prihod s AMOS je vice, renault mam rad ale v servisu bych strilel.
0 0
možnosti

tom69

14. 11. 2005 13:57
Drzim palce novým majitelům
  Vice na :  http//renault.kvalitne.cz 
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra

29. dubna 2024

Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...

Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci

29. dubna 2024

Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...