- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vím, že je to anketa, která má nějaká pravidla, takže nekritizuju. Jen jde mimo mě, protože srovnávat auta s tak rozdílnými cenovkami je objektivně nemožné.
Jsem zvědavý, jaká budou prodejní čísla jednotlivých modelů za letošní rok.
Já bych zvolil nejlevnější model, a to Toyotu C-HR, protože to je auto, na které může nejvíce lidí dosáhnout a je ze všech nejpraktičtější (hlavně kvůli pohonu). Neberou mě auta, o kterých vím, že si je nebudu moci nikdy dovolit.
No, otázka je, jak je na tom nový Scenic s prostorem na zadních sedadlech a jestli se tam vejdou 3 dětské autosedačky jako tomu bylo u předchozích Sceniců. Ale jako elektromobil je za ty peníze fajn. 87 kWh baterie a 22 kW AC dobíjení.
Nebýval Scenic velkým rodinným autem? Tohle vypadá úplně jinak.
Jako hrdý majitel nanosekundy Grand Scenic už zřejmě v budoucnu nebudu mistrem světa v převážení vzduchu.
je to jak ceny eurovize - vyhraje transexuální hormonální hybrid
Když už zmiňujete debut z roku 1997, tak je třeba také zmínit, že s původní koncepcí (malé a přitom prostorné MPV) to už nemá naprosto nic společného. Takže jenom dojení legendárního názvu, nic více.
Rozkaz znel jasne, spalovak nesmi vyhrat
To je nesmysl. Prostě trh a vývoj jde už dávno jinudy.
To sotva. Scenic má 87 kWh baterii a 22 kW AC nabíjení. O mnohem příjemnějším interiéru nemluvě. Proč bych měl místo Scenicu chtít model Y?
Od druhe generace Scenica to jde s motory z kopce. Ve treti se dal vzit 2,0 Dci, pripadne jeste 1,6i (2,0i byl jen a pouze v kombinaci s CVT na rozdil od trojkove Laguny). Takze je zarazejici, ze Brambora skoncila durha (tam se snad daji jeste najit radne nebzucive motory). Zvlastni to doba a bude hur :(.
Gratulace Renaultu, otázkou budou ale reálné prodeje, protože je to elektromobil...
Renault tedy už sám o sobě, ale tady ještě navíc EV, to je opravdu už vražedná kombinace