Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

KOMENTÁŘ: Blízká budoucnost motorismu je v autech, která se nedají vyrobit

Euro 7 je aktuálně nejdiskutovanější téma ve většině automobilek. Nová ekonorma, která se teď vytváří, podle všeho zařízne normální auta dřív, než vstoupí v platnost plán „zelené bídy“ (Green Deal) naplánovaný Bruselem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bývaly doby, kdy zákony navrhovalo příslušné rezortní ministerstvo, které celou problematiku při tvorbě zákona konzultovalo s odborníky z vysokých škol, výzkumných ústavů i praxe. Takto vytvořený návrh schválila vláda a ta jej předložila ke schválení do parlamentu. Dnes ale nastává problém v tom, že v poslanecké sněmovně do návrhu zákona začnou bušit politické strany, ne vždy ale v zájmu věci. Stále častěji si se zákonem hrají hru na to kdo je silnější a o podstatu vůbec nejde. Udělají mnoho změn, ale zákon se již nevrací na odborné ministerstvo ale po schválení jde do Senátu a k prezidentovi. Takto se do zákonů dostávají nesmysly a není síla, která by způsob schvalování zákonů změnila. Nebo jste si teď před volbami všimli, že by to některá strana měla v programu?

0 0
možnosti
VM

Aneb,jak se říká: "odnaučoval jsem kozu žrát. A když už to skoro uměla,tak mi chcípla." A stejně to dopadne s autoprůmyslem,a v širším měřítku možná s celou ekonomikou. Pokud ti mimoni budou dál vyžadovat dodržování svých pomatených nařízení a lidi s tím něco neudělají. Ale já věřím,že to tak daleko lidi nenechají dojít a nakonec všechno dobře dopadne ;)

1 0
možnosti
NS

Autor bude asi inzenyr, protoze nejen ze neumi psat, ale rade veci ocividne vubec nerozumi. Horici planeta ho nezajima. Autoterorista

0 3
možnosti
NS

Ekonom taky nebude: “ zdraží rhodium, paladium a další, protože vzroste poptávka”, slusna slatanina

0 2
možnosti
FN

Tohle bude mít vliv na další věci: dojíždění do práce a cenu nemovitostí.

Ve městě tak bude bydlet "chudina", která si nemůže dovolit ani bydlet za velkým městem nebo v menším městě/vesnici o kousek dál, protože si nebude moci dovolit auto. A než se trmácet hodinu a půl hromadou, to radši budou platit více za nájem ve městě.

Na vesnici tak budou vedle sebe bydlet pouze dva druhy lidí: "chudáci", kteří raději budou pracovat za minimálku, ale do práce pojedou na kole, případně budou pracovat v místní fabrice, přestože práce nebude odpovídat jejich kvalifikaci....a boháči, kteří si budou moci dovolit jak dům, tak hlavně drahý auto (možná spíš dvě) na denní dojíždění do práce ve městě.

Jsem zvědav, čím pak vlastně budeme jezdit, protože vyšší potřeba hromadné dopravy bude znamenat i vyšší počet strojvedoucích a řidičů autobusů.

Nebo to zachrání autonomní řízení, převratný vynález, o němž se v dnešní dynamické době mluví už 10 let a furt nic?

1 0
možnosti
SO

440 milionů obyvatel Evropy je v rukou party komunistických psychopatů co si říká evropská komise a podle toho to vypadá.

7 0
možnosti
MT

Vitejte v EU totalite, nejvetsi totalite v dejinach lidstva. :-( Rv

0 0
možnosti
PK

Pokud budu mít příjem jako ti hlupci z Bruselu, kteří o životě normálního člověka nemají ani ponětí, tak mi to bude celkem jedno. "Zelení" své akce dělají jenom proto, aby se zviditelnili. Pevně věřím, že ani oni vlastně nevědí co chtějí a když vědí, tak si stejně myslí, že k ničemu z jejich požadavků nedojde.

EKOteroristé požadují nemyslitelné, vědí to a přes to konají, protože jim nejde o ekologii, ale o slávu a peníze. To nezískají prací, protože jim jdou ruce šejdrem, ale právě takovýmto vydíráním, jako je žaloba na automobilky, že vyrábí auta. Auto přitom produkují kolem 2-3 procent neekologického odpadu. Proč se nezaměří na lodě letadla a zejména fabriky, které produkují zbytek těch škodlivin?

Navíc koncern VW to vlastně všechno podělal, když podváděl s emisními limity. Mohl to také udělat schválně protože měl připravenou elektromobilitu. A teď si hrají na průkopníky elektromobility FUJ HNUS.

0 0
možnosti
MF

Přitom je to tak jednoduché. Ať se zeptají Čermáka, ten přece ví všechno nejlíp.

0 0
možnosti
MK

Vtipne je, jak EURO 7 jeste ani nema specifikaci ani nebyla schvalena, ale kazdy "vi" ze to bude znamenat konec automobiloveho prumyslu. Mozna by to chtelo tyhle vestecke schopnosti vyuzit treba pri sazeni sportky, nebo nakupu akcii :-D

Jinak jen pro zajimavost - takova cina ma normu obdobnou tomu, co se ocekava od EURO 7 uz schvalenou a s ucinnosti uz od roku 2023 tzn o dva roky drive...

0 0
možnosti
OB

Jen ať si namáhají hlavinky, zajímavé že takoví Japonci se do Euro 6 vejdou i s 2 litrovou atmosférou ale jiní mají litrové plečky s turbem. .

2 2
možnosti
VZ

Čímpak to asi bude, že kecy o výzvách a podobné zpravidla zaznívají od lidí, co se solidnímu technickému či přírodovědnému vzdělání vyhnuli obloukem zvícím dostřelu děla?

4 0
možnosti
PC

P78e58t87r 29C69u39l81e37k

3. 9. 2021 10:06

A co by se asi stalo, kdyby se automobilky dohodly a řekli jasné NE. Euro7 nebudeme v našich vozech zavádět a tudíž v případě přijetí této normy přestaneme pro EU dodávat nové vozy, pouze elektromobily. Podle mě by úředníci v Bruselu vyměkli.

20 0
možnosti
PH

Také mám pocit, že to bude jediná možnost

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

Michelangelo špíny vystačí s málem. Zaprášená auta proměňuje v umělecká díla

1. května 2024

Žádná plátna, žádné barvy. Američan Scott Wade si vystačí se štětcem a špinavými auty. Na jejich...

Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí

30. dubna 2024

Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla

30. dubna 2024

K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...