- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bývaly doby, kdy zákony navrhovalo příslušné rezortní ministerstvo, které celou problematiku při tvorbě zákona konzultovalo s odborníky z vysokých škol, výzkumných ústavů i praxe. Takto vytvořený návrh schválila vláda a ta jej předložila ke schválení do parlamentu. Dnes ale nastává problém v tom, že v poslanecké sněmovně do návrhu zákona začnou bušit politické strany, ne vždy ale v zájmu věci. Stále častěji si se zákonem hrají hru na to kdo je silnější a o podstatu vůbec nejde. Udělají mnoho změn, ale zákon se již nevrací na odborné ministerstvo ale po schválení jde do Senátu a k prezidentovi. Takto se do zákonů dostávají nesmysly a není síla, která by způsob schvalování zákonů změnila. Nebo jste si teď před volbami všimli, že by to některá strana měla v programu?
Aneb,jak se říká: "odnaučoval jsem kozu žrát. A když už to skoro uměla,tak mi chcípla." A stejně to dopadne s autoprůmyslem,a v širším měřítku možná s celou ekonomikou. Pokud ti mimoni budou dál vyžadovat dodržování svých pomatených nařízení a lidi s tím něco neudělají. Ale já věřím,že to tak daleko lidi nenechají dojít a nakonec všechno dobře dopadne ;)
Autor bude asi inzenyr, protoze nejen ze neumi psat, ale rade veci ocividne vubec nerozumi. Horici planeta ho nezajima. Autoterorista
Ekonom taky nebude: “ zdraží rhodium, paladium a další, protože vzroste poptávka”, slusna slatanina
Tohle bude mít vliv na další věci: dojíždění do práce a cenu nemovitostí.
Ve městě tak bude bydlet "chudina", která si nemůže dovolit ani bydlet za velkým městem nebo v menším městě/vesnici o kousek dál, protože si nebude moci dovolit auto. A než se trmácet hodinu a půl hromadou, to radši budou platit více za nájem ve městě.
Na vesnici tak budou vedle sebe bydlet pouze dva druhy lidí: "chudáci", kteří raději budou pracovat za minimálku, ale do práce pojedou na kole, případně budou pracovat v místní fabrice, přestože práce nebude odpovídat jejich kvalifikaci....a boháči, kteří si budou moci dovolit jak dům, tak hlavně drahý auto (možná spíš dvě) na denní dojíždění do práce ve městě.
Jsem zvědav, čím pak vlastně budeme jezdit, protože vyšší potřeba hromadné dopravy bude znamenat i vyšší počet strojvedoucích a řidičů autobusů.
Nebo to zachrání autonomní řízení, převratný vynález, o němž se v dnešní dynamické době mluví už 10 let a furt nic?
440 milionů obyvatel Evropy je v rukou party komunistických psychopatů co si říká evropská komise a podle toho to vypadá.
Vitejte v EU totalite, nejvetsi totalite v dejinach lidstva.
Pokud budu mít příjem jako ti hlupci z Bruselu, kteří o životě normálního člověka nemají ani ponětí, tak mi to bude celkem jedno. "Zelení" své akce dělají jenom proto, aby se zviditelnili. Pevně věřím, že ani oni vlastně nevědí co chtějí a když vědí, tak si stejně myslí, že k ničemu z jejich požadavků nedojde.
EKOteroristé požadují nemyslitelné, vědí to a přes to konají, protože jim nejde o ekologii, ale o slávu a peníze. To nezískají prací, protože jim jdou ruce šejdrem, ale právě takovýmto vydíráním, jako je žaloba na automobilky, že vyrábí auta. Auto přitom produkují kolem 2-3 procent neekologického odpadu. Proč se nezaměří na lodě letadla a zejména fabriky, které produkují zbytek těch škodlivin?
Navíc koncern VW to vlastně všechno podělal, když podváděl s emisními limity. Mohl to také udělat schválně protože měl připravenou elektromobilitu. A teď si hrají na průkopníky elektromobility FUJ HNUS.
Přitom je to tak jednoduché. Ať se zeptají Čermáka, ten přece ví všechno nejlíp.
Vtipne je, jak EURO 7 jeste ani nema specifikaci ani nebyla schvalena, ale kazdy "vi" ze to bude znamenat konec automobiloveho prumyslu. Mozna by to chtelo tyhle vestecke schopnosti vyuzit treba pri sazeni sportky, nebo nakupu akcii :-D
Jinak jen pro zajimavost - takova cina ma normu obdobnou tomu, co se ocekava od EURO 7 uz schvalenou a s ucinnosti uz od roku 2023 tzn o dva roky drive...
Jen ať si namáhají hlavinky, zajímavé že takoví Japonci se do Euro 6 vejdou i s 2 litrovou atmosférou ale jiní mají litrové plečky s turbem. .
Čímpak to asi bude, že kecy o výzvách a podobné zpravidla zaznívají od lidí, co se solidnímu technickému či přírodovědnému vzdělání vyhnuli obloukem zvícím dostřelu děla?
A co by se asi stalo, kdyby se automobilky dohodly a řekli jasné NE. Euro7 nebudeme v našich vozech zavádět a tudíž v případě přijetí této normy přestaneme pro EU dodávat nové vozy, pouze elektromobily. Podle mě by úředníci v Bruselu vyměkli.
Také mám pocit, že to bude jediná možnost