Diskuze

Nákupní horečka: emisní normy zmenší nabídku aut, prodejci plní sklady

Už jen zhruba do března půjde objednat legendární Subaru WRX STI. Model, který sice netrhal prodejní rekordy, ale vlastně zadělal na slávu této japonské značky a měl svou stálou věrnou klientelu, končí v Evropě z důvodu, který je pro dnešní dobu typický - zařízly ho ekopředpisy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AP

ty kecy ohledně dieselu ve fabii jsou tristní-eu už rozhoduje co si člověk může koupit a vw,potažmo škoda jim to žere a ještě servilně podlézá-inu co člověk chce po němcích-ničitelích evropy a lidstva....8-o:-/RvRvRv

0 1
možnosti
JS

meleš nesmysly. EU nikomu nezakazuje dělat diesely. EU jen chce aby jejich majitelé neotravovali vzduch ve městech, který dýchají ostatní. To vyžaduje technické řešení které něco stojí. Takže malý diesel plnící Euro 6c je drahý a přitom rozdíl ve spotřebě oproti modernímu benzínu malý, takže návratnost dlouhá. Nemluvě o tom, že tříválcové TDI si může koupit jen masochista.

1 2
možnosti
LK

Jednou z možností je, že s sebou budete vozit kytku nebo strom, co bude rovnou žrát ten CO2 rovnou z výfuku.

0 0
možnosti
MH

Tak a kdy konečně zavedeme tvrdé emisní limity na letadla a velké lodě. Tedy na ty velké znečišťovatele planety.

1 0
možnosti
VB

obyvatelé na lodě a letadla prdí, auta nás tráví od rána do večera a i v noci, nejbližší loď mám 600 kilometrů daleko a letadlo mám 10 kilometrů vysoko, ani jedno mě netráví, takže ani žádný normy na ně zavádět nepotřebuju a myslím, že i ostatní jsou na tom podobně

4 3
možnosti
PP

Kdy už bude škoda montovat katalyzátor?

0 0
možnosti
JS

Až řekneš: Včíl!

0 2
možnosti
JM

J52a95n 32M40a86c58h76á42č

16. 2. 2018 15:44

Já už to vidím-za třicet let,když budu svému pravnukovi vyprávět ,že jsem měl VW T5,a v něm motor 2,5 TDI,tak se mě zeptá-pradědečku,jak se takový velký motor vešel do auta? A spotřebu měl jistě alespon 30 litrů? A já mu řeknu,kdepak,chlapče,s tím jsem jezdil za 8,5 litru,a s tím novějším, ekologickým dvoulitrem za 11.......

5 0
možnosti
VB

no nevím, já jezdím s autem denně od roku 1977 a měl jsem asi 10, možná víc nových aut, každé auto co jsem měl mělo vždycky menší spotřebu, vyšší výkon a lepší jízdní vlastnosti, také bylo ekologičtější a levnější, spolehlivější a pohodlnější, moje první škodovka stála v roce 1977 67 tisíc korun, tedy 25 průměrných platů, loni jsem koupil za 25 průměrných platů malé SUV, čtyřkolku, turbo, 112 kW maximální výkon, točivý moment je v celém spektru mnou používaných otáček 250 N, škodovka měla tak 60, jezdí to dobře a žere to 6,5 litrů benzínu, škodovka žrala 8 litrů a favorit 10, no a s tím dědou, to je těžký, tak třeba můj děda uznával jen dřevěný auta, vždycky když viděl moji š 105, tak mumlal, že těm plechům nevěří, říkával, dřevo je dřevo, Ladiku

6 1
možnosti
PB

P72e27t22r 98B67á44č54a

16. 2. 2018 15:39

Tahnete uz nekam fakt RvRvRv

1 1
možnosti
JS

Jak čtu zdejší příspěvky tak mi z nich vyplynul jeden poznatek takřka konspirační:

Ač v celém kapitalistickém světě vládnou bohatí kapitalisté, tak EU je prý vyjímka, protože zde auto-korporacím s miliardovými zisky vládnou a kážou chudí "neomarxisté" a "ekoteroristé"....;-D

A leckterý "chudý Čech" by dokonce tuto "situaci" chtěl řešit defenestrací a podobnými taškařicemi. ;-D

Jak absurdní....

2 5
možnosti
SP

S43e40i55d28l 50P47e89t63r

16. 2. 2018 12:07

Je jen otázkou času než veškeré regulace zcela zastaví ekonomiku a dojde ke kolapsu celé slavné EU ...

Prostě pád další Říše v přímém přenosu a tak se pozorně dívejme. Za našich životů se už znovu tento cyklus nezopakuje ..:-)

6 3
možnosti
JS

až na to, že skutečnost je přesně opačná, protože tato regulace působí současně jak ochrana trhu EU, takže evropské automobilky v podstatě chrání. Takže rozhodně žádný kolaps, třeba z důvodu dovozů z Číny, který proběhl v jiných oborech rozhodně nehrozí.

0 5
možnosti
MK

M78a29r93e23k 70K85l23u66f42a

16. 2. 2018 10:31

Doufám, že mi ta moje vysokootáčková dvoulitrová atmosféra vydrží co nejdéle.

16 2
možnosti
AS

A já zase doufám, že tě nepotkám nikde ve městě a nebudu muset jet za tebout delší úsek. Rv

1 13
možnosti
LK

Bohužel to bylo jen otázkou času, kdy k tomu dojde. Motor, který má kompresi 8:1 prostě nemůže být efektivní, spotřeba bude vždy vysoká. Je otázkou času, kdy se začnou dít věci i na poli zahradní techniky. Benzinové sekačky, aby se daly lehce nastartovat mají taky 7,5- 8 :1 Většina sekaček nemá olejový filtr, ani starter, i to se bude asi časem měnit, Mazda šla cestou trvale vysoké komprese. Infinity šlo cestou variabilní komprese. Platí zákon, čím vyšší komprese, tím vyšší účinnost.

0 0
možnosti
RF

vysoká komprese určitě neznamená automaticky vyšší účinnost, k tomu musí ladit spousta dalších parametrů, které se ale postupně vývojem navzájem vylučují.......;-)

0 0
možnosti