- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ty kecy ohledně dieselu ve fabii jsou tristní-eu už rozhoduje co si člověk může koupit a vw,potažmo škoda jim to žere a ještě servilně podlézá-inu co člověk chce po němcích-ničitelích evropy a lidstva....
meleš nesmysly. EU nikomu nezakazuje dělat diesely. EU jen chce aby jejich majitelé neotravovali vzduch ve městech, který dýchají ostatní. To vyžaduje technické řešení které něco stojí. Takže malý diesel plnící Euro 6c je drahý a přitom rozdíl ve spotřebě oproti modernímu benzínu malý, takže návratnost dlouhá. Nemluvě o tom, že tříválcové TDI si může koupit jen masochista.
Jednou z možností je, že s sebou budete vozit kytku nebo strom, co bude rovnou žrát ten CO2 rovnou z výfuku.
Tak a kdy konečně zavedeme tvrdé emisní limity na letadla a velké lodě. Tedy na ty velké znečišťovatele planety.
obyvatelé na lodě a letadla prdí, auta nás tráví od rána do večera a i v noci, nejbližší loď mám 600 kilometrů daleko a letadlo mám 10 kilometrů vysoko, ani jedno mě netráví, takže ani žádný normy na ně zavádět nepotřebuju a myslím, že i ostatní jsou na tom podobně
Kdy už bude škoda montovat katalyzátor?
Já už to vidím-za třicet let,když budu svému pravnukovi vyprávět ,že jsem měl VW T5,a v něm motor 2,5 TDI,tak se mě zeptá-pradědečku,jak se takový velký motor vešel do auta? A spotřebu měl jistě alespon 30 litrů? A já mu řeknu,kdepak,chlapče,s tím jsem jezdil za 8,5 litru,a s tím novějším, ekologickým dvoulitrem za 11.......
no nevím, já jezdím s autem denně od roku 1977 a měl jsem asi 10, možná víc nových aut, každé auto co jsem měl mělo vždycky menší spotřebu, vyšší výkon a lepší jízdní vlastnosti, také bylo ekologičtější a levnější, spolehlivější a pohodlnější, moje první škodovka stála v roce 1977 67 tisíc korun, tedy 25 průměrných platů, loni jsem koupil za 25 průměrných platů malé SUV, čtyřkolku, turbo, 112 kW maximální výkon, točivý moment je v celém spektru mnou používaných otáček 250 N, škodovka měla tak 60, jezdí to dobře a žere to 6,5 litrů benzínu, škodovka žrala 8 litrů a favorit 10, no a s tím dědou, to je těžký, tak třeba můj děda uznával jen dřevěný auta, vždycky když viděl moji š 105, tak mumlal, že těm plechům nevěří, říkával, dřevo je dřevo, Ladiku
Jak čtu zdejší příspěvky tak mi z nich vyplynul jeden poznatek takřka konspirační:
Ač v celém kapitalistickém světě vládnou bohatí kapitalisté, tak EU je prý vyjímka, protože zde auto-korporacím s miliardovými zisky vládnou a kážou chudí "neomarxisté" a "ekoteroristé"....
A leckterý "chudý Čech" by dokonce tuto "situaci" chtěl řešit defenestrací a podobnými taškařicemi.
Jak absurdní....
Je jen otázkou času než veškeré regulace zcela zastaví ekonomiku a dojde ke kolapsu celé slavné EU ...
Prostě pád další Říše v přímém přenosu a tak se pozorně dívejme. Za našich životů se už znovu tento cyklus nezopakuje ..
až na to, že skutečnost je přesně opačná, protože tato regulace působí současně jak ochrana trhu EU, takže evropské automobilky v podstatě chrání. Takže rozhodně žádný kolaps, třeba z důvodu dovozů z Číny, který proběhl v jiných oborech rozhodně nehrozí.
Doufám, že mi ta moje vysokootáčková dvoulitrová atmosféra vydrží co nejdéle.
A já zase doufám, že tě nepotkám nikde ve městě a nebudu muset jet za tebout delší úsek.
Bohužel to bylo jen otázkou času, kdy k tomu dojde. Motor, který má kompresi 8:1 prostě nemůže být efektivní, spotřeba bude vždy vysoká. Je otázkou času, kdy se začnou dít věci i na poli zahradní techniky. Benzinové sekačky, aby se daly lehce nastartovat mají taky 7,5- 8 :1 Většina sekaček nemá olejový filtr, ani starter, i to se bude asi časem měnit, Mazda šla cestou trvale vysoké komprese. Infinity šlo cestou variabilní komprese. Platí zákon, čím vyšší komprese, tím vyšší účinnost.
vysoká komprese určitě neznamená automaticky vyšší účinnost, k tomu musí ladit spousta dalších parametrů, které se ale postupně vývojem navzájem vylučují.......