Diskuze
Elektrický supersport pro nekonečnou zábavu Infiniti Emerg-E
Děkujeme za pochopení.
JavorMagor
Moderni sportaky jen s motorem vepredu ???
Autor se bud zblaznil, anebo nezna Porsche Cayman a Boxster.. jinak by nenapsal takovy blabol, ze koncepce sportaku s motorem uprostred se tyka jen par supersportu..
Anebo se autor zblaznil a jeste nic o autech nevi .. oboji dohromady.
JavorMagor
Re: Moderni sportaky jen s motorem vepredu ???
WTF:
ještě před zhruba desetiletím populární koncepce s motorem
uprostřed, tedy za sedadly posádky, zůstává vyhrazena jen nejostřejším
kusům postaveným okolo motoru.Zdroj: http://auto.idnes.cz/elektricky-supersport-pro-nekonecnou-zabavu-infiniti-emerg-e-p6x-/automoto.aspx?c=A120306_153651_automoto_vok
truthspeaker
jen další vlhký sen
35kW benzínový motor pak dodává energii (nepochybně přes alternátor s účinností max 80%) dvou motorům s výkonem 300kW.... Prostě zázrak
JavorMagor
Re: jen další vlhký sen
a cele je to tak hrozne moc sportovni, ze to je o tunu lehci nez Porsche 911ka, ktera nevozi zadne baterky a elektromotory ....
Itter
Krasavec
Pokud z něj vyhážou ty elekroblbosti a místo toho tam dají pořádnej motor, tak V8 / V12, hmmm...
FiS95
Re: Krasavec
Přesně. Bylo by to dobré auto, kdyby nevyndali motor a nenacpali do něj baterky. Jak dlouho asi jede maximální rychlostí? 5 minut?
tomas__marny
Jablka a hrušky
Řekl bych, že se v článku míchají jablka a hrušky. Že je spotřeba 7 l/100 km pro auto se 400k "velmi zajímavá hodnota"? A kde by se ten výkon vzal? Při jízdě na baterie při plném výkonu 300 kW nestačí baterie s 14,8 kWh ani na 3 minuty provozu. Při menším zatížení samozřejmě déle, ale potom se startuje spalovací motor s 35 kWh. Takže elektromory budou využity sotva z 10% a na dálnici při prakticky konstatním zatížení (a tudíž nemožnosti čerpat z baterií) tento "supersport" předjede i Fabka tříhrnek s 47 kW.
JeFFik
Re: Jablka a hrušky
kouzlo všech těchto "výpočtů spotřeby" je v ujeté vzdálenosti mezi nabíjením. Čím je tato vzdálenost menší tím je výhodnější pro hybrid této koncepce a čím je delší, tím je výhodnější pro auto s klasickým spalovacím motorem.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Pronájem obchodního prostoru 40 m2, Břeclav
Hraniční, Břeclav - Poštorná
15 000 Kč/měsíc