Diskuze
Zimní pneumatiky na léto opravdu zujte. Hůř brzdí a zvyšují spotřebu
Děkujeme za pochopení.
M53i63c19h50a75l 64M26u83l28l35e27r
Tak už mi jen chybí přechodné jarní a podzimní pneumatiky.
J87i47ř44í 75S61m18u55t24n58ý
Jenom čekám, kdy pneu loby vymyslí ještě jarní a podzimní pneumatiky a snaživí policajti to hned začnou hlídat.
J83i60ř76í 67K42n21o17p87s
7mm vody na silnici a při 65km za hod to na zimních klouže. Ostaní dopadli o něco lépe. Tak tomu říkám hodnocení. Hlavně kterej idiot by riskoval i 50ku na takové vodě.
O73d37s35t84r81a16n10ě22n21ý 37U23ž63i55v26a87t48e41l
J82a35n 91F67r39o71l28í56k
Celý život jsem jezdil na diagonálních pneu s jedním vzorkem v létě, v zimě, služebně do Tater a Jeseníků v největších závějích na mizerných OR11 Gumárně Púchov a neměl jsem problém.
T92o86m51á17š 64H57a37l20u89z10a
Myslím, že zimní se 4mm zvorkem mi poslouží v létě líp, než letní na dojetí s <2mm.. Pokud nemám auto s 200+kW, tak je to asi putna... na rodinné auto jsou zimáky na dojetí v létě super úspora.
J41a16n 41F44i62k49a80r
Nepochopil jsi článek a nechápeš souvislosti. Pokud jedeš po mokru tak se opravdu vyšší zimní vzorek může chovat líp rotože odvádí vodu líp než sjeté letní kolo. ALE většinu léta se jezdí po suchých rozpálených silnicích, kde je ziimní kolo sebevražda. Ty mluvíš o 200kw, ale to je naprosto nerelevantní a nemá to s problémem nic společného. Můžu tě ujistit, že i tvoje rodiná plechovka může potřebovat udělat prudký manévr a nebo nouzově obzdit a tam to právě rodina poděluje.
M59i12r67o71s37l35a59v 84D24i29o43p64a16n
Co to je za test, srovnávat ojeté zimáky, s novými letními pneu.
Srovnávat měli zimní 4 mm vzorek a letní sjeté na 2-3mm. Potom by byl test srovnatelný.
J38i84n27d17ř34i69c30h 57Š16k27o16p96e48k
4 mm zimáky jsou ojeté jen z pohledu jejich použití v zimě. Letní se vzorkem 2 mm jsou na vyhození...... Test by tedy nebyl srovnatelný.
R10o75m93a57n 14B88ř90e85č95k92a
Jsem bezradný . Když hypoteticky najezdíte cca 5000km v zimě a to samé v létě, tak podle podobných testů je vaše "zajetá" zimní pneumatika po 4 zimách již nepoužitelná, protože vám ztvrdne. Ztvrdne vám guma . Takže to logicky chápu, že se ze zimní směsy stane de-facto letní se zimním vzorkem. Má něco nad 4mm, takže vliv lamel bude už stejně minimální. Znamená to, že máme šupat do obchodu a vysolit 5000 za nové pláště? Museli bychom být naivní blázni, abychom se takto nechali krmit hemzama výrobců a "uplacených" rádoby novinářů.
Milý odborníci, je lepší každé 4 roky vyhodit neojeté zimní (plus letní) gumy z "Lídlu" kvality ala China, nebo koupit zimní "špičku" kvality a bezpečí a tu pak během 4 sezon ojezdit?
Osobně máme dvě sady kol, ale chápu, že většina národa co jezdí ve Felině jen pár kilometrů ročně do obchoďáku se na věc dívá jinak.
L31u30k59á26š 56V78a42ň18u75r35a
V takovem pripade dopoorucuji celorocni s oznaccenim M+S.Maji sice lehce horsi vlastnosti nez zimni v zime a letni v lete. Ale ten rozdil je minimalni a jsou lepsi nez zimni v lete.
P92a13v30e24l 37H38o79d60a
Kdopak asi ty objektivní testy odborníků platí..
J82o53s84e60f 73B88r35o82ž90k66a
Článek zase o ničem, jsem četl odpředu dozadu a nazpátek. Nikde nepíší za jaké teploty vozovky byly zkoušky prováděny. Takže v zimě na nezasněžené silnici, ať suché nebo mokré, by letní pneumatiky byly lepší také, než zimní mazavky.
P24a54v73e29l 41B91r94a85v74e52n72e78c
ano, teď si výrobci zaplatí "nezávislé" testy, příští rok to prosadí do zákona a další rok se budou vyrábět pneu se vzorkem 6mm a pod 4 se bude střílet
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha