Diskuze
Detroitský autosalon krizi navzdory
Děkujeme za pochopení.
RS
V clanku uplne chyby novinky Fordu
2010 Ford Taurus, 2010 Ford Fusion, 2010 Ford Fusion Hybrid, a 3 nove elektro vozy.
Ford Planning New Electric, Hybrid and Plug-in Vehicles.
Pavel Heichler
Dávám automobilové Americe rok, maximálně dva
...vzhledem k jejich oblibě nepochopitelných automobilů typu Dodge RAM apod, které využívají z pojíždění po městě, aniž by jim nějak vadilo, že mají spotřebu kolem těch 20-25l/100km. Co je ale naprostý hřebíček do rakve amerického automobilového průmyslu je politika odborů, které v první fázi odmítly finanční dotaci US vlády, která ji podmiňovala snížením platů zaměstnanců na úroveň platů amerických zaměstnanců japonských automobilek. Tomu se říká opravdový bolševismus v praxi. Se součanými technologiemi a schopností přizpůsobit se vzniklé situaci se klaním spíše k tomu roku...
tmf
Re: Dávám automobilové Americe rok, maximálně dva
jsi mimo, podle příspěvku Andeeho trochu níže je o ta auta velký zájem
pepa
dotaz
Múže my prosím někdo vysvětlit co je eokologického na tzv. hybridních vozech? Vozí zbytečně několikset kilo jedovatých akumulátorů (které se musí vyrobit a po skončení životnosti zlikvidovat), ůspora paliva je diskutabilní - snad může fungovatve městě při častém rozjíždění, ale to by snad ten kdo propaguje šetrne chování k přírodš (např. politický turista bursík) mohl použít menší auto s menšími nároky na výrobu, spotřebu i recyklaci. Nebo jsem něco nepochopil?
Xladi
Re: dotaz
Hybridný vozy jsou k ničemu, to vědí všichni ale je to dobrý byznys. Mají v sobě 2 motory, to znamená 2x tolik práce na výrobu, auto je těžší s větším rizikem poruchy a úspora je mizivá, to samé s vodíkovými vozy. Obecně se ví že výroba vodíku je hidně drahá, nemluvě o pro¨blému s jeho uchováním. Podle mě je správný směr elektromobil. Kdyby se prachy co US utratí byť za jeden rok v Iráku vrazili do vývoje akumulátorů a solárních článků s vysokou účinností, jistě by se výsledky dostavily. V USA měli elektromobil, který se dokázal rychle nabít a na nabití ujel 250km. Bohužel je všechny z neznámé příčiny stáhli od majitelů a i přes protesty je sešrotovali. Kdyby se to neudlo věřím že by dnes byly elektromobily které by vklidu ujeli 500km a za normální cenu nového auta. Účinnější pohon než elektromotor nemáme
tmf
Re: neni mozne
musí, to je IN a kdyby o ní nepsali byla by poloviční a neměli by o čem psát.
Xladi
Monstra
US azta jsou děsný monstra, neříkám že nemaj i pěkná auta, ale to jak byli v 70. letech pokrokový(el. výbava, klimatizace) tak dnes používají celkem zastaralou techniku vzhledem k vybavení evropských aut. Měli skvělé auto EV-1 ale bylo asi příliš dobré že projekt zastavili a všechna auta sešrotovali
Andee
Re: Monstra
Tak v tom s tebou absolutně nesouhlasím. Platí to o části americké nabídky, ale taky se podívej na ceny těch aut, jsou výrazně nižší, než v Evropě. A takový Pontiac G8 je auto technicky na úrovni špičkových evropských vozů. Počínaje motorem, který při malém zatížení odpojuje válce a konče maximální bezpečnostní výbavou od osmi airbagů po ABS/ASR/ESP atd... Auto velikosti pětkové řady BMW, se stejnou úrovní výbavy a kvalitou motoru, v atraktivním designu (subjektivně, chápu, že ne každýmu se pojetí cabforward musí líbit) a za cenu podstatně zajímavější.
Lu
A co Fisker
osobně mě zajímá, jak Fisker, protože i když využili motor od GM, majitel firmy, bývalý designer Austin Martin, BMW ... se na "svém" opravdu ukázal. Podle mých informací už mají objednávky na hodně dlouho dopředu ...
tmf
nic jiného než krach nezaslouží
za to, že vyrábí tolik let 5litrová auta sloužící k dopravě od mekáče do fitka a domů.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej rodinného domu 132 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 495 000 Kč