Diskuze
Stopařův přízrak a zatopené mosty: 22 tajemství prokleté D1
Děkujeme za pochopení.
J41o85s59e42f 36P80a78l65a85t94a
10-15 mrtvých za rok, kdyby byly dálnice na všech hlavních tazích, ubylo by i mrtvých na cestách.
Kolik už to stálo za těch 20 let životů, neschopnost našich politiků postavit dálnice?
R93o88m78a84n 27S24t87o59n78e86k
Spiš je to neschopnosti řidiču kteři odmitaji dodržovat zakladni pravidla silničniho provozu
L93u71k29á83š 59S77v57o34b82o12d43a
Cela rekonstrukce dalnice je jedna velka ostuda. Nove useky drncaji uplne stejne jako ty stare co je prelestili frezou
J89o24s41e21f 48P71a81l93a37t57a
Navíc celou stavbu měli začít až po dokončení dálnice Hradec-Mohelnice, aby byla možnost opravované úseky objet.
Ale ne - oni za plného provozu staví novou D1
J11a69n 70S27e52m35i80k
ten dvoupatrovy most u humpolce je paradicka....vubec jsem netusil, a ta zajimava historie!
jinak jen drobnost ohledne zabehle terminologie:
"Protektoratni dalnice" je dost nepresny termin a troche "hanici" prvni pokus o dalnici u nas.
Dalnice byla vyprojektovana za prvni republiky, jen penize a otrebny ve 30. letech byly presmerovany na stavbu pohranicnich opevneni.
Pripravne prace konecne zacali uz po Mnichovu kdy diky situace se finance mohly presmerovat na stavbu.
To ze se realne zacala dalnice stavet az za Protektoratu byla shoda nahod, podobne jako treba zmena rizeni na pravou stranu- vse bylo uz naplanovano v danych terminech za 1. resp. 2. republiky
M54a21r98e78k 78F90l33e59k77a23č
První dálnici jak správně píšete, projektoval už tomáš Baťa,
F73r77a73n21t86i44š93e12k 81K76a20d17l14e30c
Teď jste mě, autore, hluboce naštval: kapacita restaurace U rybiček není taková, abyste zval další a další davy na návštěvu! Už nyní je zde po celý den a večer přeplněno a čekací doby na jídlo jsou dlouhé... Příště prosím napřed myslete, a potom teprve pište. Vypadá to, že po D1 na Prahu nejezdíte moc často, jinak byste Rybičky nemohl v tomto článku zmínit!
F52r50a85n33t11i12š40e33k 95O13s22t82r32ý
A to ještě nevíte, že na 120. km ve směru na Prahu jsou ve svodidlech tři pozlacené nýty.
J24a73n 49K90r56k
"roku 1539 ... spustil palbu, při které zahynulo devět lidí". a potom, ze cestovani casem neexistuje! (kde by jinak sedlak vzal na zacatku 16.stoleti takovou palebnou silu)
I31r57e46n89a 76K73r60o37u64p79o94v20á
Palbu nespustil sedlák, ale zhrzený kupec. Kupci měli zbraně a uměli s nimi zacházet, jinak by toho moc nenaobchodovali, bývali oblíbeným terčem lupičských band. A na bohaté selské svatbě se také nějaká ta střená zbraň vyskytovala, generování nejrůznějšíh hluku, včetně střelby, bylo součástí každé větší svatby. Takže to tam klidně mohlo vypadat jako u OK corralu, navíc s vyšší účastí.
A10d43r84i19a98n98a 35M79i29l57l42e66r64o18v32á
"Městská legenda" :D bravo, Google translator, který se stále více podílí na psaní článku, opět nezklamal. Novináři, ze se nestydite.
F35r93a71n41t68i34š95e45k 29O40s68t88r16ý
"Městská legenda" se používá.
T85o79m57á44š 42K39u63c49h90a31ř
"který nemá obdobu ani v obou velkoměstech" No teda, my tady v Brně se dmeme pýchou. Brno nazváno velkoměstem..
I když, možná měl autor na mysli Humpolec.
M57i72c18h88a89l 81P80i54n20d39j12a70k
Me ucili na ZS, ze velkomesto je kazde mesto nad 100 tisic obyvatel, takze je to defakto kazda vetsi dira
T63o51m74á46š 49K89r68a39i46n73a
Článek pěkný, jen si dovolím upozornit na nepřesnost hned v první větě:
"Dnes už měří celá D1 z Prahy až na polské hranice za Ostravou 376 kilometrů..."
Bohužel, D1 není dodnes dokončena (pomineme-li průběžné změny trasy a budeme-li počítat, dle přeznačení, původní D47 za pokračování D1). Sice, z Prahy do Ostravy vede čtyřproudá silnice, dokonce dnes i značená jako dálnice, ale úsek z Vyškova do Olomouce a Lipníku n.B. je D46 a D35, kde D46 je opravdu dálnicí jen podle nového Ťokova názvosloví.
D1 v úseku Lipník - Přerov je momentálně ve výstavbě a výstavba zbylých 10 km úseku Přerov - Říkovice je ve hvězdách - momentálně se tam objevují jacýsi chránění parazité či co...
P43e77t84r 31N31e78c67h23a39n14i45c97k32ý
Zajímavé problémy dětí země. Křečci pod dálnicí jsou chránění, ale privátní obora v chráněné oblasti a nezřízená těžba (na soutoku Dyje a Moravy na trojmezí SK/ČR/A) to se nikdo neozve
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny
Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...
Módu SUV odstartovala před 30 lety Toyota, dnes městské teréňáky frčí
Japonská automobilka Toyota představila 10. května 1994 model RAV4. Tři písmena ve jménu jsou...
OBRAZEM: Plejáda superkár gaučových pilotů. Znáte speciály světa videoher?
Virtuální závodiště jménem Gran Turismo, do kterého nově vyrazila i Škoda, umožňuje i bez řidičáku...
Piruety i slalom. Machři na policejních motorkách předvedli své umění
Jako ladné akvabely se proplétali mezi sebou a kuželkami. Policisté z motocyklové jednotky na svých...
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Elektrikář do Německa
Arcon Personalservice GmbH
nabízený plat:
75 260 - 90 320 Kč