Diskuze
Dacia Duster je nejdůležitější premiéra Frankfurtu, prošmejdili jsme ji
Děkujeme za pochopení.
J91o14s15e24f 49B14a70b73k40a
Ta přední maska je spíše krajkovou dečkou na stolek, úděsné
D93a62v66i51d 17J98a51n83i26k
Vnitrek /klima, navi,.../ a zadni svetla kompletni kopie Renegade. Ale musim uznat, ze vypada trosku lepe nez predchozi generace.
M49i85l73a46n 71M58a26j52e10r33č88í32k
A proč nevyužít něco, co se osvědčilo u starší (roky vyzkoušené) verzi jiného koncernového auta stejného druhu ?
1.) Osvědčené/vyzkoušené/bez vad není moudré "házet do koše"!
2.) Zaplacení vývoje něčeho již dosavadním prodejem předchozí/starší verze "novátorštějšího dražšího příbuzného" právě dokáže zlevnit náklady a pak možnost finální ceny "masovějšího levnějšího výrobku"
A Duster "staví" právě na uvedeném, jeho zákazníci to vědí a vyhovuje jim to.
Uvědomujete si, že vozidla a zejména jejich motory z 90 let vydrží 500t i 1miloón kilometrů, ale ty současná s nejmodernějšími motory mají (dle mechaniků, jimž nemám důvod nevěřit) životnost 250-max.30tisícc kilometrů
Rozhodně ani já se nechci hrnout do nevyzkoušených "inovátorských pokusů", jejichž nepraktičnost až případná poruchovost mne bude naprost štvát a ještě si budu uvědomovat, že mi pořizovací cenu vozu značně prodražili, potažmo snížili jeho životnost - viz problémy s diesely, které mají s aktuální nutnost výměny drahých součástí v ceně desetitisíců po ujetí pouhých cca 100 000km, což lacinější náklady na palivo násobně překonává a jejich provoz je tím naprosto ekonomicky nevýhodný
D34u45š41a36n 94P43e23š24e97k
Dobře, že zmizely ty ohavné prolisy u zadních světel, ale přední maska se mi líbila víc u starého Dusteru
J85o70s30e29f 16V84y28s67k97o52c81i51l
Jo jo, zezadu to bylo asi jedno z nejodpornejsich aut ever, jako kdyby to nekdo puvodne neplanoval jako dily pro jedno auto. Naproti tomu predek celkem byl OK / original. Ted zadek o dost lepsi, jenom ta svetla jsou prekombinovana, a ani ne zrovna moc originalni.
V60í85t 67H90r71a98d52i18l
Když už pořízujete fotky z mobilu tak si kupte v redakci aspoň pořádnej telefon a k tomu autu... To, že od každé značky ukradete něco co vypadá hezky a dáte to do kupy ještě neznamená, že vyýsledek bude vypadat hezky... Na druhou stranu Dacii potkavam víc a víc, takže asi to auto má místo na trhu, jen platí to samé co u Renault Thalia pozor! držete si odstup, řidič nebude zrovna talent...
J62o83s77e31f 60M68i27k34u24l22í65k
Je to tak, z 90% se setkávám, že za Thalii si udělat pořádný rozestup, už jsem se dočkal fakt nepříjemných překvapení. I když jednou jsem z Hradce do Prahy potkal nějakého borce v Thalii a jel pořád 150 km/h. Ale to byla spíš vyjímka
O37d68s27t63r24a53n27ě65n72ý 96U84ž12i80v16a79t73e59l
K72a45r32e44l 69D16r45d11a
Váhám mezi novým se značkou "Dacia" nebo čímkoliv jiným v ojetině (Ford, VW, Opel, Škoda, Seat, Fiat). Být či nebýt, dilema.
Osobně jsem pro druhou variantu, neb ze značky Dacia chytám pupínky, asi je to mor a cholera.
J92a98k67u46b 67S92e52k84e85r53a
Pokud máte žaludek na ojetinu a dostatek rezervních peněz na účtu, kupte si ji. Pokud jedno z toho ne, kupte si nové auto.
J81a42n 31M53a47l53ý
Ale jo. Dacia je mi čím dál více sympatická. Osvědčená technika a už to vypadá i čím dál tím víc k světu...
P43e79t20r 77M80i95c24h80a94l
Své zákazníky si to najde. Já mezi ně nepatřím, protože nepotřebuji pseudoterénní auto a protože nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat laciné věci. Chápu ale lidi, kteří si to koupí. Koho nechápu je kolega, který si nedal poradit a po měsíci se začal divit.
P31a53v59e28l 14S13v41i27t94i62l
Moc laciným autům nefandím, ale ekonomika to položí na lopatky. Počítám peníze:
Nový Duster 300 tis - 5 let ho ojezdím a prodám za 50 tis ... cena auta = 250 tis.
Nový Kodiak 800 tis - 5 let ho ojezdím a prodám za 300 tis ... cena auta = 500 tis.
A za ušetřených 250 tis si můžu koupit letadlo
Z96d41e37n29ě97k 78M10o89r94á66v29e95k
5 let starý Duster se prodává za 200 tisíc.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Michelangelo špíny vystačí s málem. Zaprášená auta proměňuje v umělecká díla
Žádná plátna, žádné barvy. Američan Scott Wade si vystačí se štětcem a špinavými auty. Na jejich...
Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!