Diskuze
Cuore sportivo - kráska v červeném
Děkujeme za pochopení.
jakuz
kdy to budu moct koupit?
Je to opravdu vyjímečně postavené auto, úchvatné, těžko se hledají slova. Mně ale zajímá, kdy pokud vůbec, bude možné tohle auto koupit. Kolik času a jaké důvody potřebuje výrobce k započetí výroby? Já si tohle auto chci koupit, cenu bych tipoval okolo 2,8 mil korun. Konečně Alfa vyrobila sportovní vůz. Měl jsem 156tku, také hezkou, ale i nejostřejší GTA má 250 koní, není to plazivec ale sportovní auto je sportovním autem až za hranicí cca 300 koní, samozřejmě pokud má také odpovídající hmotnost. Zítra začínám šetřit na svého plnokrevníka, ať mně ale někdo prozradí kdy to auto bude v obchodě.G:o)dy
Re:
Vzhledem k tomu, že se jedná "pouze" o koncept niní vůbec jisté, zda se automobil dostane do výroby. V případě, že ano není ani vylouženo, že dozná ještě nějakých změn. A cenu bych hádal někde o kousek víše cca tak 3,5 mil korun. No nechme se překvapit.T....
no nevím.
Na první pohled to auto nevypadá špatně, ale po pravdě řečeno já si sportovní vzhled představuji trochu jinak. Na můj vkus se tam moc prolíná minulost se současností a té minulosti je tam o trochu víc. Design aut by měl jít dopředu a né zpátky, a to už jenom proto, že nových možností je spousta a návrat k minulosti v tomto směru tak trochu zavání nedostatkem fantazie ze strany výrobce.g:o)dy
Re:
Myslím, že designeři zvolili vhodnou strategii při odívání tohodle krasavce. Radost pohledět z každé strany. Krom toho ta přední kapota na kterou jsi pravděpodobně narážel při prolínání minulosti se současností báječně navazuje na klasický tvar chladiče který je pro všechny AR takovou samozřejmí, že si ji bez něj nedovedu představit. Parádní kousek se myslím povedl návrhářum se zadními svítilnami. Prostá jednoduchost a krása dokonale padnoucí do celé zádní části. No co víc, už jen držet palce ať to dotáhnou do výroby.FakerB
fack off vw
von nikdo
Re:
Alfons
alficka
nadhera! Zase nejaky designovy klenot, je videt ze v tom umi italove chodit. A motor bude stat taky za to. A co pohon vsech kol? U takoveho dravce by se zhodil... I Alfaalda
Re:
Pohon vsech kol je u takovehe auta nesmysl. Sportak musi mit nahon na zadni naprave. To je potom ten spravnej pozitek. Jinak je opravdu nadherna.Ondřej
škoda jen...
Jen škoda, že do toho krásného kabátu neoblékli třeba BMW - o kvalitě a spolehlivosti Alf může být přesvědčen jen ten, kdo ji neměl.......revo
Re:
Já Alfu neměl, ale mám Fiata. A to je tragédie co do zpracování a naopak nádhera co do designu. Italský auto opravdu kupovat jedině srdcem. Mozek to nedovolí... Leda takový Lambo - italskej design a kvalita Audi. Jinak Alfa má překrásný auta a obzvlášť jejich elektrony (s těma dírama) namají obdoby. Klobouk dolů. A tato studie? - valím oči.FoXic
joo....
Nezbývá než souhlasit. Krása. Do tohodle asi holky skáčou sami......iuos
krása..
začnu dělat přesčasy a snad na to krásný autíčko našetřím dřív, než se dostane do výrobylimach
Další parádní kousek
Opravdová chuťovka. Snad se dostane do výroby, aby ji člověk mohl vidět i na silnicích (i když velmi zřídka). Také dobrý článek - jedinou chybu má, že po kliknutí na něj z hlavní stránky naskočí reklama na ty hrůzné výtvory od nejmenované solidní konzervativní a vůbec "nejdokonalejší" firmy. Ale alespoň naznačuje ten rozdíl v pojetí výrazu AUTO.Jimmi
Re:
Transaxle je super, taky jsem u svého žigulíka uvažoval o přeložení převodovky do kufru pro lepší rozložení hmotnosti..... ale bylo by to moc pracnéTest prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha