Diskuze
Američané mají strach, aby wi-fi nerušilo bezpečnostní systémy aut
Děkujeme za pochopení.
J10a14n 64B83á20r30t80a
V čem je problém? I po uvolnění pásma pro bezlicenční použití snad jde stanovit, k čemu může být pásmo určeno a že v něm nesmí být provozováno nic jiného. Jen ho pro daný účel může použít každý.
J88a97n 21V95a62l17č78í81k
Jen aby to nedopadlo tak, že byrokracie něco prohlásí za bezpečnější a na auta bez VTV/VTI bude uvalena daň za nebezpečí, aby je lidé měnili auta rychleji...
J87a15r64o93m12í74r 88B38r58ů98n54a
Úřady ... uvolnili ... ? To snad ne.
J52a19n36a 82M72o14l11á23k32o45v74á
Tohle me taky dokaze vytocit, kdyz clovek, ktery je vicemene placen za prelozeni clanku neumi zaklady CJ.
M58a57r60t33i19n 30P98a68p95r24o80s
Řešení samozřejmě jednoduché. Udělal bych to podobně jako v 5.4GHz a 5.8GHz pásmu s radar detection. V momentě, kdy zařízení zjistí impuls od VTV nebo VTI, shutdownuje transmit a zkouší jiné kanály.Kanál s VTV nebo VTI zablokuje na např. 10 minut
A53r60n47o47š88t 34S25t36á34r20e74k
Tohle jednoduché řešení v podstatě na tom zařízení tu frekvenci zakáže. I kdyby to bylo na místě, kde projede jedno auto s VV/VI za hodinu, tak za přerušení komunikace na 10 minut by se vám pěkně uživatelé poděkovali.
Výrobci aut z toho mají strach zcela oprávněně - stačí mi, když vidím, jak se zachází z wifi vysílači. Nějaké omezení maximálního výkonu, koho to zajímá. Koupíte si zesilovač, co vám přidá na výkonu AP dalších X dB (např http://wifi.aspa.cz/alfa-apa05-802-11g-pen-zesilovac-signalu-z97750/ , abych práskl jednoho záškodníka), zapojíte a tetelíte se, jak se vám prodloužil dosah vaší wifi. Že jste tím zlikvidovali ten kanál všem ostatním v okruhu pár set metrů a že to je na mastnou pokutu, kdyby na vás přišli, to vás ani nenapadne. A stejně, jako tihle prodejci kašlou na jeden zákon, kašlali by i na jiný.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Instalatér do Německa
Arcon Personalservice GmbH
nabízený plat:
75 260 - 90 320 Kč