Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Čína zakázala dovoz renaultů, jsou prý nebezpečné

Čínských aut se Evropa bojí kvůli špatné ochraně posádky. Nyní se role obracejí. Čína zakázala dovoz renaultů, protože jsou prý málo bezpečné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

15. 6. 2009 13:37
Bezpečnost a kvalita

O bezpečnosti není třeba mluvit a co se týká kvality, tak tady jsou poslední údaje.  A Renault na tom není vůbec špatně... Spíš by se měli zamyslet jiné automobilky...  

http://www.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/pannenstatistik_2008/tab.asp?ComponentID=250016&SourcePageID=250114#top

 

0 0
možnosti

Host

15. 6. 2009 13:49
Re: Bezpečnost a kvalita

Třeba takový Ford na tom začíná být s kvalitou poslední dobou pěkně v pr... Rv

0 0
možnosti

Host

13. 6. 2009 13:51
čína ???

Za to že všechny automobilky lezou těm komunistickejm kapitalistům do zadku přijde doba že toho budou litovat.Protože jak to říkal Bolek ve filmu Dědictví tak my číňané si Vás koupíme nakonec  všecky.

0 0
možnosti

Host

13. 6. 2009 0:09
nejhorší je Škoda Octavia I. a Fábia II.

Ty auta jsou rakve na 4 kolech. RvRvRvRvRvRv.

0 0
možnosti

Host

13. 6. 2009 18:33
Re: nejhorší je Škoda Octavia I. a Fábia II.

tak to brrr blbečku.VIděl sem čelní náraz fabie vs favorit. favorit na sračky a řidiče už ve škarpě zakopávali havrani.až si na takový auto sám vyděláš,budeš psát jinak.

a ted padej na socku:-P[>-]

0 0
možnosti

Host

12. 6. 2009 15:07
renault "Co To Je?"

tahle rádoby automobilka ještě vyrábí "auta?"  ..... pardon to byl překlep " rakve"

ČÍNA BRAVO!!

0 0
možnosti

Host

12. 6. 2009 15:32
Re: renault "Co To Je?"

Vratˇse na nočník trumpeto.;-D

0 0
možnosti

Kevin Costner

12. 6. 2009 12:27
důvod

Plagiáty vyrobené v Číně nesplňují ani JEDNU technickou normu, obzvláště ne bezpečnostní  - auta se po nárazu rozletí na tisíce kousků. Pravý důvod bude zcela jinde, Renaulty jsou úplně normální auta a i jako ojetina je to dobrá koupě.

0 0
možnosti

;-)

12. 6. 2009 13:49
Re: důvod

zdaleka ne všechno jsou plagiáty, řada je vlastní konstrukce, nebo koupené licence hlavně na na starší modely, zejména z Japonska. (I auta s licencí přitom řada lidí na západě obviňuje z toho, že jde o padělky) Bezpečnostně sice zaostávají , ale řekněme tak o 10 maximálně 15 let. Nárazové testy nejsou všechno, a u Landwindu byly dosti pochybné a objektivita není zrovna zaručena. To jsem ale již popsal níže. Problémy jistě v čínské produkci jsou, ale jak to líčíte vy, to je zcela nesmyslné a demagogické. Samozřejmě všechna čínská auta dovážená do EU musela projít homologačními zkouškami a splnit platné předpisy - např. Landwind prošel homologací v německém TUV. Nebyl sice nejlepší, ale nebyla to žádná tragédie.

0 0
možnosti

Host

12. 6. 2009 11:39
Renault

A zná někdo horší auta než Renault?? Ale vážně prosím.

0 0
možnosti

Host

12. 6. 2009 12:04
Re: Renault

Co je na Renaultech tak spatneho ? Nemam s nimi osobne zadnou zkusenost (ve firme mame Skodovky a VW, sefove Volvo)..

0 0
možnosti

Host

12. 6. 2009 11:13
a vůbec

Nejde o spor kvality (Renault bych si sice nikdy nekoupil ), ale politické rozhodnutí se nabízí více. Pakli-že by do onoho sporu měl vstoupit obchodní spor, tak skutečně pouze a jen formální - stran přesunů a následkem nějaká poškození. O případném "argumentačním tvrzení", že by francouzská automobilka ohrožovala svou "expanzí" ( viz počet doposud prodaných vozidel) čínský trh je přinejmenším z říše snů. spíš Čína kvalitou nejen dohání svět. Pravda jen v resortech majících globální tržní význam. Hadry to nejsou.

0 0
možnosti

Host

12. 6. 2009 1:07
Odvete za Tibet

Ono prakticky totéž co nyní frantíkům udělali Číňané i nám v 90. letech, kdy Havel pozval do Československa Dalajlámu. Tenkrát Čína jako odpověď na toto gesto zrušila kontrakt na několik tisíc tatrovek. Poté co byl Dalajláma ve Francii, se historie opakuje.

0 0
možnosti

ppc1500

11. 6. 2009 20:52
Pravý důvod?

Jak tady již někdo níže napsal, před pár dny Dalaj Láma dostal vyznamenání ve Francii a dokonce ho prý zvolili čestným občanem Paříže. Tímto považuji celou tu záhadu za vyřešenou.

Renaultem jsem nikdy nejezdil, ale nechce se mi věřit, že to jsou špatná vozidla. Sice v tomto případě sama automobilka uznala závadu, která vznikla pravděpodobně dopravou, ale mám pocit, že by čiňani stejně našli závadu.. Je v tom hodně politiky.

0 0
možnosti

Host

11. 6. 2009 22:42
Re: Pravý důvod?

Podivej Renaulty nejsou nejspolehlivejsi auta na zemi, ale jestli maji neco v poradku je to prave bezpecnost. Tu maji opravdu paradni, coz dokazal i kamarad, kterej vletel ve starym megane (vajicko) ve 100ce do pole, sel parkrat pres strechu a odesel po svem se skrabancem na ruce

0 0
možnosti

ppc1500

11. 6. 2009 21:01
Re: Já těm Číňanům rozumím ...

Zejména ten červený (nebo oranžový) Žuk byl jedlý!! V tom bych chtěl sedět.... ;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...