Trax se od malého terénního opelu liší opravdu jenom v detailech, jiná je v podstatě pouze příď vozu. Trax se může pochlubit pro Chevrolet typickou mohutnou maskou chladiče, má také jinak tvarované, hranatější světlomety a zcela jinak je pojatý přední nárazník a spoiler pod ním.
Pozornější diváci odhalí i jiné provedení prolisu na boku u zadních dveří, jednodušší tvar zadního okna, po vzoru předních i hranatější zadní světla nebo jinak tvarované zadní okno. Tyto detaily dávají traxu drsnější vzhled, opel je elegantnějším a stylovějším z dvojice. Některá tvarově jednodušší řešení také mohou předznamenávat nižší cenu traxu, ceník ale zatím automobilka neuvolnila. Je ale téměř jisté, že z dvojice malých terénních modelů GM bude právě trax chtít víc potrápit populární Dacii Duster.
Po technické stránce si ale budou mocca a trax ještě příbuznější než po vzhledové. I malý chevrolet totiž nabídne stejnou trojicí motorů jako opel. Základem bude atmosférický čtyřválec 1,6 litru s výkonem 115 koní, silnější benzinovou volbou bude přeplňovaný motor 1,4 litru se 140 koňmi. Jediným dieselem v nabídce bude motor 1,7 s výkonem 130 koní. Podobně jako u mokky bude základní motor k dispozici pouze s pohonem předních kol, u silnějších motorů bude moci zákazník zvolit i pohon všech kol.
Tady možná nastane jeden z mála technických rozdílů, zatímco mokka s turbo-benzinem bude v prodeji výhradně jako čtyřkolka, trax se možná bude dát s touto motorizací objednat i pouze s pohonem přední nápravy. K silnějším motorům půjde také někdy v průběhu roku 2013 objednat šestistupňová automatická převodovka, standardem jinak bude manuál se stejným počtem převodů. Manuál bude mít standardně stop-start systém.
Drsný teréňáček chevroletu se pochlubí množstvím odkládacích prostor v interiéru a také zavazadlovým prostorem o slušném objemu 358 litrů. Už od základní výbavy dostane auto šest airbagů, kontrolu trakce, stabilizaci (včetně stabilizace přívěsu), asistent rozjezdu do kopce nebo systém pro bezpečné sjíždění svahů (HDC).