Diskuze
BMW do roku 2022 nabídne sérii SUV na vodíkový pohon
Děkujeme za pochopení.
P38e39t72r 66H39a64r79i28p98r18a28s10a63d 96H22a56j38i25č
Fuel cell články mají 2 výrazné nevýhody. Cena, životnost. Zatímco u bateriových celků se bavíme o méně rozšířených a ušlechtilých kovech, fuell cell potřebuje platinu - tj. vzácné kovy a mám dojem, že je potřeba i nějaká vzácná zemina (dle Medělejeva samozřejmě). Tyto prvky se těží hůře a hlavně je jich nedostatek.
M54a55r91t79i94n 98P41e42c67i68n12a
Je tam méně platiny než v katalyzátoru;-)
O69n57d90ř73e17j 46N23o77v78á60k
Jediné, co by elektro-auta mohlo výrazně posunout, je výroba mikrojaderných reaktorů, něco, jako kdysi zkoušel Ford s modelem Nucleon ... tam by bylo palivo na několik desítek let, prakticky bez odpadu ....
M59a33r57t46i72n 46D58i77v67i96š
Z mého pohledu je to atraktivnější cesta nežli elektřina. Doporučuji přečíst např: https://www.auto.cz/vodikovy-pohon-automobilu-nechceme-lithium-chceme-vodik-121182
M22a58x 95D48e69v18a89i88n74e
Co je atraktivnějšího na tom spálit někde elektřinu, abychom vyrobili s nějakou účinností vodík, následně ho naložili, odzvezli do továrny, vyrobili z něj vodíkové články (superekologicky, jak jinak), ty naložili a následně je distribuovali, aby v autě nakonec vodíkové články vyráběly elektřinu a poháněly elektromotor. A to ještě nemluvím o tom, že baterie jsou v takovém případě i tak nutné.
Neříkám, že baterie jsou ideální, ale zatím je to to nejlevnější a nejlepší řešení, co máme a pokud nepřijdeme na způsob, jak levně dolovat vodík, tak to i na dlouhou dobu takto zůstane.
Zdar Max
P91e21t45r 68H34a52r45i10p54r10a70s87a45d 20H81a39j87i90č
Budou. Lepší než Thorium. Viz příspěvek výše.
J95a33n 89J97a39n17e33č10e98k
No zatím to podle fotografií z Frankfurtu vypadá, že BMW bude úzce spolupracovat s firmou Viatop:
P33e53t13r 69M63i88c28h86a97l
Jenže pořád máme problém se skladováním.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...