Diskuze
Nové otázky v testech autoškoláků se zaměřují na bezpečný odstup
Děkujeme za pochopení.
T89o62m54á47š 92L77e76t96a71v78k30a
Lide v autoškole nezískají správné návyky a to je první a nejzásadnější problém.
P76a93v80e22l 33O88b38d58r49ž11á53l66e18k
Otázky a odpovědi na ně by měly hlavně odpovídat reálnému provozu.
Stav, kdy v autoškole se nějaká situace "správně" řeší jiným způsobem, než se to pak dělá skutečně na silnici - to je velký průšvich.
L41u50k12á21š 89K58ř67í36ž
To že v reálu jezdí plno lidí v rozporu s předpisy neznamená, že by se to mělo tak učit. Například mi přijde, že polovina lidí neví, co znamená plná čára, to je ale jejich chyba, ne toho, kdo se v autoškole správně naučil, co to znamená.
M97a90r30e93k 56T58a12u72c23h58m49a55n
Obecně se řidičské dovednosti zhoršují - většina řidičů vůbec neumí odbočovat: nechápou, že při odbočení doleva se mají nalepit na dělící čáru, aby je šlo objet zprava. Místo toho se mnozí naopak nacpou doprava a při čekání, než se jim uvolní protijedoucí pruh, ucpou celou ulici. Spousta jiných se bojí uhnout doprava a valí prostředkem, do pravého pruhu na víceproudé komunikaci uhnou až při odbočování; další nechápou, že na dálnici se brzdí až po zařazení do odbočovacího pruhu...je to marný, je to marný, je to marný.
J82i73ř18í 50K30ü57h63r
Ovšem tohle v snad každé autoškole učí. Odbočení v jednosměrce doleva.....
M28i36r94o27s21l22a20v 79U58r64b79a98n
Nezridka mam pocit, ze bezpecny odestup slouzi k tomu, aby se meli kam vlepit nedockavci, co celou kolonu predjizdi zprava
Z70d35e61n95e89k 90B38e41d79n56a75r
Hlavní nesmysl jsou povinné autoškoly. Stát by měl řídit jen jednotný system zkoušek. jak se to kdo naučí by mělo být na každém jedinci.
J94i27ř62í 58K76a93r70b68a10n
A doktoři by také nemuseli studovat, stačí přeci když složí zkoušky. Jak by se vám líbilo kdyby vás takový doktor léčil? :-D
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
PRACOVNÍK PODPORY PRODEJE (A12500)
AURES Holdings a.s.
Olomoucký kraj
nabízený plat:
30 000 - 32 000 Kč