Diskuze

Začátek konce autosalonu Ženeva? Místo aut fikusy a kafe

Pravidelný návštěvník ženevského autosalonu si té novinky všimne hned. Jsou to nevídaná „hluchá místa“, která mezi jednotlivými expozicemi působí velmi nepatřičně. To tu rozhodně nebývalo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak není divu, svého času jsem jako zástupce Philips jezdíval do Brna na veletrhy, kde jsou ty časy.... V elektronice už není vůbec co vystavovat a o autech se dnes dozvíte z internetu prakticky všechno....;-)

5 0
možnosti

Když pronájmy stánku stojí miliony eur tak se nedivte.Letos to takhle dopadne í na hodinarskem veletrhu v Basileji.Některá patra budou zavřené. Krize v plném proudu..

1 0
možnosti
Foto

To je jen mezistav, než si všechno sedne. Je nezbytně nutno:

- zavést genderově vyvážené kvóty na zastoupení pózujících osob u modelů - prostě kluků stejný počet jako holek;

- zavést povinnost vystavovatelů představovat speciálně vyvinuté modely pro diskriminované skupiny obyvatel;

- regulovat automobilový trh prostřednictvím k tomu zvlášť sestavené komise úředníků;

- vypsat dotační program návštěvnosti autosalonu.

A bude po problému.

14 2
možnosti

Ženeva ? Fuf, to de je ? To musi byt istotne az tam desy dole na Palave ?

0 0
možnosti

Navštěvované jsou autosalony dost, třeba zmíněnou Ženevu navštíví každoročně kolem 700 000 lidí, poloprázdno uvnitř není. Pro návštěvníky jsou stále atraktivní, je to jedinečná možnost, jak si prohlédnout řadu aut a trochu je mezi sebou porovnat, opravdu tam nejsou jen koncepty a vstupné také není drahé (16 CHF), větší problém finanční je podle mého doprava.

Z pohledu automobilek je situace jiná, zatímco dříve to byla prakticky jediná možnost porovnání aut, dneska není problém si auta prohlédnout na internetu a na vybraná se dojít podívat do nejblížších showroomů (myšlenka, že si auto koupím bez fyzické prohlídky, je podle mého vedle). Ty vynaložené stamiliony už toho nepřinesou tolik, jako dříve.

Jde-li o představování modelů, nemyslím si, že je nutné aby měly na autosalonu premiéru. Většině návštěvníků nebude vadit, že bylo dané auto představeno o něco dříve, protože se s ním beztak pravděpodobně do té doby osobně nesetkají. Naopak budou spíše vědět, na co se u něj podívat.

Doufám, že autosalony nevymřou. Možná by mohlo pomoci snížení nájemného, je ale otázkou, jak velkou část nákladů automobilek nájem tvoří a jestli by to bylo z pohledu výstaviště rentabilní (to ale předpokládám že jo, na vstupném vyberou jistě přes 100 000 000 Kč, podle mého to pro ně bude jeden z nevýnosnějších veletrhů).

0 0
možnosti

Asi to zklidňují po vzoru náměstí.. ;)

3 0
možnosti

Protože automobilový průmysl, jak ho známe nyní, pomalu a jistě končí. Budoucnost... autonomní sdílené vozy, kdo ví?

2 1
možnosti
Foto

Doby, kdy se auta jenom obdivovalo na výstavách, jsou dávno pryč. Auto se dnes kupuje na Internetu, prohlíží u místního "dealera". O kvalitě si sháním informace na diskuzním fóru značky, v prospektech se dočtu mnoho věcí, ale nikdy ty důležité.

Praskající rozvodové řetězy nebo vylágrovaná ložiska vám v prospektu neoznámí ani ten nejupřímnější prodavač, to si musíte najít sami na netu.

8 0
možnosti

To je specifikum chudého Východu. Na Západě je auto spotřební zboží, a určitě tam nikdo neřeší, jestli mu "praskají rozvodové řetězy" ;-D

0 1
možnosti

Auta se stala běžnou součástí života. Představte si mezinárodní veletrh mixérů, nebo ledniček, nebo praček a to už nemluvím o botách, kalhotách, či kabátech. Málokdo chce nějaký futuristický model, auto je služebník a k tomu by mělo být i určeno.

5 3
možnosti

mezinárodní veletrh spotřební elektroniky existuje :-)

5 0
možnosti

Krize už dolehla i do Švýcarska

1 0
možnosti