Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Zápisky z Paříže: Večeře u prezidenta a plán Číny na vyhladovění Evropy

Na neděli, den před zahájením pařížského autosalonu, pozval francouzský prezident Emmanuel Macron šéfy domácích automobilek na večeři. Hostil Lucu De Mea a Carlose Tavarese. Italský šéf Renaultu a Portugalec vedoucí koncern Stellantis, jehož páteří je Peugeot, tam šli s naléhavým tématem – Čína.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LJ

Jeden problem jsou elektromobily ale vetsi problem jsou automobily.

Neverim ani chvilku, ze evropske automobilky preziji nastup uplne elektromobility, protoze elektromobily budou neprodejne drahe a lidi je nebudou kupovat a je jedno, zda cisnek nebo EU.

EU jako celek je na sestupne trajektorii.:-/

4 1
možnosti
JF

J16i47r74i 91F56i69n24k

18. 10. 2022 17:14

Máte nějaké vysvetleni proč prodeje Ev ve světě stoupají? A to jak na západě (USA) nebo východě (Čína).

Myslite že ty evropské nebude nikdo kupovat kvůli nějaké zaostalosti apod?

0 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 1
možnosti
FO

"Sociální lízink" - Bolševikům se to už pěkně sype.

Tohle nedopadne dobře. Poteče hodně krve.

4 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
KU

K19a64r40e31l 21U41r84b92a24n

18. 10. 2022 10:00

Automobilový průmysl bude v 21 století hodně upadávat. Ve 22 století se dá očekávat jeho úplné utlumení. Vlastnictví osobních automobil se stane minulostí. Tohle je jen oslava mrtvoly.

4 4
možnosti
Foto

J71a44n 55C64i72b59u90l58k25a

18. 10. 2022 9:59

Když Západ drancoval levné čínské zdroje, tak to bylo OK. Tak teď bude Čína (chvíli) drancovat Evropu. No a co? Je to na nás, nikdo nás nenutí kupovat levná a kvalitní čínská auta...

2 2
možnosti
JS

To je těžké, když už se má někde v Evropě postavit továrna na baterie, tak se ozve křik ekologů a místních, aby tomu zabránili, to se pak těžko konkuruje zemi, kde se to prostě postaví a hotovo.

6 2
možnosti
JS

Sebevražda Evropy pokračuje a bude dobyta bez jediného výstřelu.

12 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
PN

P40e73t39r 59N74o79v50e93k

18. 10. 2022 9:38

:-( až čína bude plně napojena na levný ruský plyn a ropu ,na čemž velmi usilovně s nejvyšší prioritou pracuje EU i [>-] vláda , bude čína všechno vyrábět a prodávat ještě levněji ( minus 15% ? ), a škodovka krachne , jediná cesta je úplně oddělit válku na ukrajině od nákupu ruského plynu a ropy , takže jediná cesta k záchraně je volit politiky , kteří chtějí neomezeně odebírat ruský plyn i ropu , a klidně přitom atˇ pravidelně každý den odsoudí a kritizují a nadávají rusku za válku na ukrajině - hlavně atˇ jsou levné zdroje energií .

1 6
možnosti
PC

P80e75t60r 68C54h94m61e84l

18. 10. 2022 8:06

Hm, Evropa si pod sebou prý podřezává větev tlakem na elektromobilitu, takže toho využijí Číňani a zahrnou nás - elektromobily. Vám to dává logiku?

1 6
možnosti
MM

Pokud chceš elektromobilitu, musíš mít mít z čeho vyrábět baterie. Číňani si ošéfovali, že suroviny na výrobu mají pod palcem oni. Takže stejně, jako jsme byli (v případě spalováků) závislí na ropě z Ruska, teď budeme závislí na bateriích z Číny. Oni nejsou úplně blbí a upřednostní dodávky vlastním automobilkám (něco ve stylu "Baterie? Kdepak - neprodáme! Kdybyste ale chtěli elektromobily, ty vám dodáme"). Evropské automobilky budou elektromobilitou zaříznuty a ty budeš mít na výběr - buď čínský elektromobil a nebo žádný.

8 0
možnosti
Foto

Páni velkoobchodníci a velkoprůmyslníci chtěli maximální zisky, v Číně levně vyrobit a v Evropě draze prodat. Nyní se karta obrací a evropští podnikatelé budou sklízet hořké plody své hrabivosti. Není mi jich líto.

5 1
možnosti
JS

bohužel to odnesou všichni Evropané, nejen ti hamižní podnikatelé

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

Přehlídka automobilových perel vzdala hold zapomenutým českým značkám

29. dubna 2024  10:30

Výstava automobilových veteránů v pražské Hostivaři připomněla výročí 90 let Jawy a 100 let...

Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra

29. dubna 2024

Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...

Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci

29. dubna 2024

Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...