- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jeden problem jsou elektromobily ale vetsi problem jsou automobily.
Neverim ani chvilku, ze evropske automobilky preziji nastup uplne elektromobility, protoze elektromobily budou neprodejne drahe a lidi je nebudou kupovat a je jedno, zda cisnek nebo EU.
EU jako celek je na sestupne trajektorii.
Máte nějaké vysvetleni proč prodeje Ev ve světě stoupají? A to jak na západě (USA) nebo východě (Čína).
Myslite že ty evropské nebude nikdo kupovat kvůli nějaké zaostalosti apod?
"Sociální lízink" - Bolševikům se to už pěkně sype.
Tohle nedopadne dobře. Poteče hodně krve.
Automobilový průmysl bude v 21 století hodně upadávat. Ve 22 století se dá očekávat jeho úplné utlumení. Vlastnictví osobních automobil se stane minulostí. Tohle je jen oslava mrtvoly.
Když Západ drancoval levné čínské zdroje, tak to bylo OK. Tak teď bude Čína (chvíli) drancovat Evropu. No a co? Je to na nás, nikdo nás nenutí kupovat levná a kvalitní čínská auta...
nutí , poloviční cena auta vs rodinný rozpočet
To je těžké, když už se má někde v Evropě postavit továrna na baterie, tak se ozve křik ekologů a místních, aby tomu zabránili, to se pak těžko konkuruje zemi, kde se to prostě postaví a hotovo.
Sebevražda Evropy pokračuje a bude dobyta bez jediného výstřelu.
až čína bude plně napojena na levný ruský plyn a ropu ,na čemž velmi usilovně s nejvyšší prioritou pracuje i vláda , bude čína všechno vyrábět a prodávat ještě levněji ( minus 15% ? ), a škodovka krachne , jediná cesta je úplně oddělit válku na ukrajině od nákupu ruského plynu a ropy , takže jediná cesta k záchraně je volit politiky , kteří chtějí neomezeně odebírat ruský plyn i ropu , a klidně přitom atˇ pravidelně každý den odsoudí a kritizují a nadávají rusku za válku na ukrajině - hlavně atˇ jsou levné zdroje energií .
Hm, Evropa si pod sebou prý podřezává větev tlakem na elektromobilitu, takže toho využijí Číňani a zahrnou nás - elektromobily. Vám to dává logiku?
Pokud chceš elektromobilitu, musíš mít mít z čeho vyrábět baterie. Číňani si ošéfovali, že suroviny na výrobu mají pod palcem oni. Takže stejně, jako jsme byli (v případě spalováků) závislí na ropě z Ruska, teď budeme závislí na bateriích z Číny. Oni nejsou úplně blbí a upřednostní dodávky vlastním automobilkám (něco ve stylu "Baterie? Kdepak - neprodáme! Kdybyste ale chtěli elektromobily, ty vám dodáme"). Evropské automobilky budou elektromobilitou zaříznuty a ty budeš mít na výběr - buď čínský elektromobil a nebo žádný.
Páni velkoobchodníci a velkoprůmyslníci chtěli maximální zisky, v Číně levně vyrobit a v Evropě draze prodat. Nyní se karta obrací a evropští podnikatelé budou sklízet hořké plody své hrabivosti. Není mi jich líto.
bohužel to odnesou všichni Evropané, nejen ti hamižní podnikatelé