Gordon Murray T.50s Niki Lauda
V dvouletém předstihu před zahájením výroby představil známý konstruktér závodních aut Gordon Murray okruhový speciál T.50s Niki Lauda. Vůz vychází z již představeného hypersportu T.50, který má vzniknout v počtu sto kusů – všechny jsou však již rozprodány. Okruhová verze se nemusí ohlížet na homologační předpisy pro silniční auta, a tak je ještě výkonnější, lehčí a s radikálnější aerodynamikou.
Přívlastek Niki Lauda je vzpomínkou na slavného jezdce, který v závodech F1 poprvé usedl za volant Brabhamu BT46B. Monopost z rýsovacího prkna Murrayho měl na zádi větrák zvyšující přítlak, stejně jako obě verze nového T.50. Speciál k tomu přidává snížený podvozek a hmotnost sníženou z 986 na pouhých 852 kg. Výkon atmosférického čtyřlitru Cosworth díky úpravám zase vzrostl z 663 na 711 koní. Motor je atmosférický a točí přes 12 tisíc otáček, poměr výkonu vůči objemu překonává legendární formulový motor Cosworth DFV a poměr výkonu vůči hmotnosti je lepší než u závodních vozů LMP, které jezdí v Le Mans.
Standardní verze má unikátní schéma se třemi sedadly, kdy řidič sedí uprostřed – jasný odkaz na jiné Murrayho dílo, dlouho nepřekonaný silniční hypersport McLaren F1. Odlehčená T.50s Niki Lauda jedno sedadlo nahrazuje hasicím přístrojem, druhé v autě bude na přání. Každý z 25 kusů má mít unikátní konfiguraci a odkazovat na některou z formulí postavených Murraym. Cena je stanovena na 3,1 milionu liber, tedy přes 90 milionů korun.