Diskuze
Autofotka týdne: retro romantika na stadionu
Děkujeme za pochopení.
natvrdlý
je nejlepší
Na Stadionech S11 jsme byli v roce 2004 v Itálii - Bibione, Caorle (spolu s Jawetou), 2005 v Chorvatsku - Rijeka, 2006 na Slovensku, občas Rakousko, Německo, denně do práce 20+20km a tento moped se osvědčil jako spolehlivý stroj. Občas se vyměnil spojkový koš, někdy povolila rozeta, odlepilo se brzdové obložení (v Alpách je to adrenalin), vyměnilo se kladívko zapalování. Pecka na svíčce a zanesená tryska nestojí za řeč. S karburátorem z pionýra se podstatně zlepšila stoupavost stroje (řidič 95 kg + náklad 20 kg je dost znát). Pár lehkých závad se objevilo, ale při nájezdu cca 3-5000 km/rok nic závažného. Babettě bych osobně tolik nevěřil.
Stadion
zabam
Prototyp
Jezdíval jsem v padesátým šestým roce na podzim na jednom z prototypů, ale už s budějovickým motorem, jezdilo to tehdy bez problémů přes 5 km/hod., ale i po Praze beztrestně, protože byl bez tachometru. Měl malou vadu, často chytal zpáteční chod takže se s ním dalo i couvat. Když se to povedlo na Václavském náměstí ...
Já to nebyl, já to nebil!
Proč se nevyrábí? Na cestu do práce bych ho klidně bral!
Zřejmě enteligentní EU. Hm, tož nezbývá, než se dotázat bratrů vietnamců. Co vy na to? Nenašel by se nějaký pod pultem
Opinion
To je boží
Jasně je v tom nostalgie, ale taky tomu vy mlaďoši za 40 let neutečete . Měl jsem taky S11 a říkalo se tomu taky splašený trubky . Jezdil jsem na tom asi od 15 do 18 . Kánoši většinu měli fichtly tak jsem jim nestačil a taky jsem nemohl vzít holku na nosič takže jsem jim to záviděl . Pak se nějak zanesly kanály nebo co a nejelo to tak jsem to střelil už nevím za kolik a koupil jsem jawa 150 .
ztrewq
cena?
v časoch keď mali na družstvách jednu korunu za jednu jednotku? keď tých 1500 kčs bol plat pre celkom slušne situovaného pracovníka (riadiaceho)?
Henri
Stadion S22 - Schrott
Mal som tú česť vlastniť 20 rokov Stadion S22. Článok je dosť naivný a je tam cítiť nostalgia za niečim, čo sa nikdy nevráti - naše detstvo. Moje zhrnutie tohoto stroja je nasledovné:
Stadion mal jedno veľké plus - na tie roky veľmi podarený dizajn. Inak to bol stroj s veľmi nestabilnými a nebezpečnými jazdnými vlastnosťami (hlavne komfortné, ale nebezpečné predné odpruženie a vysoký posed), zlým technickým riešením motora (hlavne magnetto slúžiace ako zotrvačník) a veľkou nekvalitou výroby v továrni. Preto sa ani moc nezachovali - na rozdiel od spomínaných Pionierov. Jeho osud bol po pár rokoch výroby spečatený podobne ako JAWA 500 OHC. Skrátka slepá ulička.
barbud o
Re: Stadion S22 - Schrott
... kozí dech byl přepychové dílo konstruktéra i výrobce ...
... ve srovnání třeba s Babettou ...
cipisek32
Unikátní na tehdejší dobu bylo hlavně jeho řazení
Jenže řazení otočnou spojkou se používalo už před válkou na Čechii
Baky
Re: Unikátní na tehdejší dobu bylo hlavně jeho řazení
A na všech tehdejších mopedech na západ od Plzně...
Baky
Čs. Harley
Stadion je drahoušek. A řekl bych, že čím dál víc oblíbený. Jsou kluby, dálkové jízdy a srazy, jsou závody, jezdí se i spešl pohár... O webech nemluvě. I na sociální síti Facebook má S11 své zastoupení:
Cit.: "To co byl pro USA Harley Davidson, je pro nás Stadion. Stránka pro majitele a příznivce československých mopedů Stadion S11."
http://www.facebook.com/pages/Stadion-S11-moped-made-in-Czechoslovakia/117763624914842
sun797
Re: Čs. Harley
Přesně tak, třeba tady - http://motodebils.cz/clenove.php
Socca
klasika
Jo S11 mam doma, krásnej stroj, S22 (ten vic krytovany a odpruzenou zadni napravou) uz se mi tolik nelibi, tohle je poradnej harley :D
habr
"Kozí dech"-
kolik lidí tenkrát po něm toužilo. Jak se na něj nechaly balit i holky. To dneska nikod z mladých nepochopí.
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
Jednoduchá a spolehlivá malá mazda je tajný tip z bazaru. Levná však není
Premium Popularita malých městských aut neklesá, ale ceny nových vozů kvůli přísným emisním a bezpečnostním...
Začínáme dlouhodobý test nejprodávanějšího auta světa, elektrické Tesly Y
Exkluzivně Tesla Y se v roce 2023 stala nejkupovanějším autem nejen v Evropě, ale i na celém světě. Jedná se...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
Čínský dravec BYD chce být v roce 2030 hlavním výrobcem elektroaut v Evropě
Čínská automobilka BYD zvažuje výstavbu další továrny v Evropě. Uvedl to šéf evropských aktivit...