Diskuze
Autem na dovolenou: Jaká je cesta na Slovensko
Děkujeme za pochopení.
Ecvica
Trenčín-Žilina
Pokud někdo jedete v době dopravní špičky po dálnici od Trenčína na Žilinu,je nejlepší uhnout na Rajec, Rajecké teplice a napojit se zpět v Žilině. V místě, kde se staví dálnice (před žilinou) to bývá šílené - min. hodina zdržení. Vím o čem mluvím - minulý týden Brno-Tatry 6 hod! Nedal jsem na rady zkušenějších a neodbočil jsem.
Benzin
Velký omyl.
Jezdím pravidelně štreku Most - Bardejov a jediné s čím se dá souhlasit je rozmašírovaná silnice okolo Strečna, jinak je to pohoda včetně dopravního značení. A ještě jeden postřeh: i když slováci jezdí ostřeji (ale ne jako prasata z Polska ) a v obcích mají 60ku tak vidět tam nehodu je skoro rarita, jenom však vjedu do Čech tak je to jeden kiks na druhým.
Benzin
PS.
Hodnotím-li stav silnic celé trasy, tak zcela tragická je D1 ve směru Praha-Brno.
joscer
Bytča - Žilina
"...Vjíždím do města Bytča po mostě přes Hričovský kanál (umělé rameno Váhu) a nevšímám si první značené odbočky na Žilinu - je to silnice druhé třídy číslo 507 přes Kotešovou a Svederník...". Kdyby se po té silnici autor článku vydal alespoň jedním směrem, tak by asi psal jinak. Při současné situaci stavby dálnice kolem Žiliny je to nejlepší řešení, je totiž časově o třetinu rychlejší. Projížděl jsem tamtudy právě teď v úterý a pohoda.
LaGrave
6:40
Tka skoro 7 hodin jel cisteho casu to si dlea prdel to se musel srat jak stara baba ja jsme pred tydnem jel taky do slovneska najel jsem tam 546 kilaku a cestu jsem zvladl pod pet hodin.Keca tohle nemohl jet tka dlouho to nejde
řidič
Re: 6:40
Zase jeden chvastal. Vsiml jsi si vubec, ze jel podle predpisu (polovinu mimo dalnice) a nezavodil kdo drive, jak je to bezne u ceskych ridicu?
Dokonce to pojal jako cestu na dovolenou a tedy pohodovou se zastavkami.
aj
2 moznosti ako sa vyhnut tomuto useku
Smer od Ziliny.
V oboch pripadoch treba ist na dialnicu (po prvy exit dialnica NIE je spoplatnena cca 100-150m) a na prvom exite odbocit:
1.) DO prava (resp. rovno) po osemnastke popri Liptovskom Sv. Krizi (nachadza sa tu dreveny kostol z jednej zo zatopenych dedin Lipt. Mary)
2.) Do lava cez Besenovu a Lipt. Trnovec okolo Lipt. Mary (Dlhsia trasa ale krajsia) po ceste su 2 termalne kupaliska a viac moznosti zastavit pri Lipt. Mare. Pozor pri Tatralandii je 40-ka a pri Trnovci stava casto hliadka.
Nazad z tatier doporucujem ist cez podbanske - menej aut a pohodova cesta lesom - teda tam kde ostal cez Lipt Hradok a Mikulas a znova tieto dve moznosti. Prijemny pobyt na Slovensku
aj
2 moznosti ako sa vyhnut tomuto useku
Smer od Ziliny.
V oboch pripadoch treba ist na dialnicu (po prvy exit dialnica NIE je spoplatnena cca 100-150m) a na prvom exite odbocit:
1.) DO prava (resp. rovno) po osemnastke popri Liptovskom Sv. Krizi (nachadza sa tu dreveny kostol z jednej zo zatopenych dedin Lipt. Mary)
2.) Do lava cez Besenovu a Lipt. Trnovec okolo Lipt. Mary (Dlhsia trasa ale krajsia) po ceste su 2 termalne kupaliska a viac moznosti zastavit pri Lipt. Mare. Pozor pri Tatralandii je 40-ka a pri Trnovci stava casto hliadka.
Nazad z tatier doporucujem ist cez podbanske - menej aut a pohodova cesta lesom - teda tam kde ostal cez Lipt Hradok a Mikulas a znova tieto dve moznosti. Prijemny pobyt na Slovensku
moravák
radar u buchlovic
U té benzinky EuroOil to není radar, ale bílá Octavia majitele:-) stojí tam každý den.
Jinak Slováci jezdí opravdu jako prasata, odbočovací pruh je pro ně předjížděcí a dvojitá plná také není překážkou:-(
mar
nesuhlasim
Slovaci sice jazdia dost neohladuplne, ale zrovnavat to s Poliakmi, to je silna kava, Poliaci su uplne niekde inde, co sa riadenia tyka, tak su to snad najvacsie hovada v Europe.
speedy
kecy
Bez známky se při cestě do Vysokých Tater neobejdete, 40km úsek dálnice se v podstatě nedá nijak objet.
objet se to dá a řekl bych že ta trasa je sice pomalejší než po dálnicí a o něco delší, ale kdo nespěchá, tak je ta trasa mnohem hezčí....
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...