- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
..kdy Ferdinand Piëch mohl udělat sumu na účtu za svůj první velikášský projekt..
Já nerozumět řeči tvého kmene
Auto po Grossovi, Bublanovi a Langerovi fakt nechci.
Co to je? Autoinzerce pro státní správu zadarmo?
Ještě jsem neslyšel, že by se nějaká státní instituce jmenovala Jan Řezáč
Znám jednoho, co si taky udělal podobnou radost. Měl tam dokonce keramické brzdy. Radoval se z úžasné technologie a nevídané účinnosti brzd...celým 15 tis. km. A protože "Franta odvedle" uměl levně vyměnit olej, ale na tohle si už netroufal, byl postaven před Sofiinu volbu, utratit 300 tis. za novou keramiku nebo 120 tis za předělání na konvenční brzdný systém. Zvolil tu levnější variantu a auto prodal sotva za 75% ceny kterou zaplatil. A hned byl zpátky na zemi. Prý dobrá zkušenost... Dnes má Superba a je rád, že je rád...
To už musel s kotouči těsně před smrtí kupovat, 15 000 km je ui keramických zhruba 10 % jejich životnosti.
Jen malá technická pro redaktora: není to Aluminium Co, nýbrž Aluminum Co (celkem pochopitelné americký spelling).
Pěkný kousek, za slušné peníze, D2 v dobrém stavu jsou už obecně problém, a se zajímavou historií tím spíše
Toho Hejla který to koupí bychom ale chtěli tedy vidět 😎
Na ježdění to není, spíš do nějaký sbírky papalášských vozidel. Může to stát vedle Havlovi Lancie a Volze po Husákovi.
Tyhle ojeté prémiovky mají smůlu, že si je jako nové první majitel pořizuje hlavně pro image a prémiový design, což po pár letech (resp. s nástupem nové generace) už není pravda. Takže v bazarech to auto pak stojí desetinu původní ceny a čeká na to, až se na něj chytne nějaký 18letý rybízek, uchvácený logem a tím, jak se mu ještě za školních let líbilo. Vezme si kvůli němu půjčku v bance, kterou horkotěžko splácí a při první závadě pak musí vyhlásit osobní bankrot.
To jo, ale ten si koupí vylítanou hajtru za dva platy (takových je i v případě D2 inzerce dost). Tohle už je pro fanjšmekra, youngtimer, do sbírky, za ty peníze slušný, moc hezkých D2 se neprodává.
promáčkle víko kufru- niekto súložil na kapote...
No asi pan Bublan kdyz s tim jezdil
Tenhle typ vylítaných luxusních aut je přímo ideální pastí pro ty, kteří dají horko-těžko dohromady kupní cenu (nedejbože na splátky) a pak je první banální oprava za desítky tisíc vyřadí z provozu.
Spousta lidí si neuvědomuje, že i když to auto teď stojí 300 tisíc, servis je pořád stojí jako pro auto za 3 miliony.