Diskuze
Jak stará auta jezdí v Česku? Pomozte nám to zjistit
Děkujeme za pochopení.
M15a16r69e14k 16P66o77s33p33í83š65i91l
Kloudné nové auto bez osekané výbavy začíná na 450tis. Pokud jsou stále reálné platy 16500-22000kč čistého,tak kdo si může dovolit ho koupit. A i auta ojetá co za něco stojí s 150-200tis km 6-7 let stará stojí kolem 150-200 tis. Mě tohle srovnávání přijde stále úplně mimo mísu. Prostě dokud se tady nezvednou radikálně platy,tak to bude stejný a nebo horší. Jelikož novější auta mají sofistikovanější techniku a případná oprava stojí mnohem více peněz. V tomto státě je to začarovanej kruh. Ale rozetnout to nechce nikdo. A jen tak k výbavě auta. Je tam spousta kravin,co nejsou potřeba. A hle jedni to pochopili a teď válcují ostatní konkurenci. Dacia.
O87d83s15t85r22a19n45ě11n26ý 89U24ž11i82v71a41t34e53l
A87l79e42x 60S22l54a22v57í83č91e75k
tato statistika bude stejne platna jako u volby presidenta - k nicemu
M72a57r85t40i39n 28K59u23ř73í92t56k14a
S těmi starými auty to nebude tak hrozné. Ono by stačilo, kdyby ministerstvo započítalo pouze vozy s platnou STK a hned bychom měli jiný výsledek.
Doporučuji přečíst:
M88a79r88i14a82n 15V91e97l40a77s
Proč si nekoupím mladší auto? No protože nemám zbytečných 200 000. Což je mimochodem častý roční plat mnoha lidí.
P64e85t51r 74S36p30á93l45e45n86k24a
Můžeš ho splácet pět let... a je to. To je nápad, co?
J84a60n 95Č50e68r97m48á77k
no, také jezdím Fabií rv. 2001 a vyhovuje mi. Je spolehlivá, jde o dědictví, má najeto těsně přes 100 tisíc km, rez nikde... Zatím nevidím důvod ji měnit...
Pokud mě ovšem k tomu stát nedonutí. Nástroje na to má a nebo si je vytvoří... Jen doufám, že např. plošná silniční daň pro starší auta (např. 10 let) ve výši 10 000 ročně by neprošla, neboť politici chtějí být zvoleni i příště...
J48i97n10d53ř55i39c48h 30Š58k53o23p63e13k
i plošná dań 10000 Kč ročně k nákupu nepřesvědčí, tedy aspoň ne mě.
Najdu si řešení, stát mi vezme 10 000 Kč, já budu hledat, jak si aspoň část vzít zpátky. Takže např. opravy a služby tzv. bez papíru
O92d10s87t63r90a39n29ě37n56ý 68U89ž13i28v91a63t23e17l
P52e30t90r 78S21p25á18l55e13n54k76a
Ale oni tu fyziku okecali. Nebo jí ty neorzumíš a nejde o okecávání... Výkon je vyšší.
K76a79r81e42l 92C24h96a95r14v21á49t
Vlastním 4 roky starou oktávku combi II generace, kterou jsem koupil ojetou a hodlám jí využívat, dokud se náklady na udržování vozidla ve stavu způsobilém k bezpečné jízdě nestanou neúnosně vysokými. Kdyby vydržela 30 let, což určitě nevydrží, klidně bych v ní jezdil i 30 let. Bratr v současnosti jezdí oktávkou první generace tuším z roku 2000, kterou zdědil po tátovi, když si on pořídl novější auto a ta oktávka má najeto skoro 600 tisíc kilometrů.
Vím, že II generace není takový držák, nejspíš budu rád tak za 10 let, ale auto prostě hodlám využít na maximum.
Nehrozí, že bych nové auto kupoval kvůli tomu, že je úspornější, má nějakou novou technickou vychytávku, nebo je to módní trend. Peníze raděj vrazím do dětí a bydlení.
A na nějakou ekologii a úsporu paliva u novějších aut upřímně naprosto ... kašlu. Ta úspora nejspíš nikdy nebude tak vysoká, aby motivovala k nákupu nového auta.
P69e91t18r 58Č94e80r60m91á25k
On je právě problém v tom že nejde ani tak o náklady na “udržování vozidla ve stavu způsobilém k bezpečné jízdě” ale o to kdy to auto fakticky přestane splňovat bezpečností standardy - resp. kdy si to uživatel připustí. Čistě ekonomicky by bylo nejlevnější udržovat v IA stavu felicie a nebo i ty první octavky, ale pro většinu uživatelů (minimálně té první varianty) bude už nepřijatelná ta míra (ne)bezpečnosti, jistou roli sehraje i komfort a výbava.
P40a77v38e62l 44V52a86n84ě53k
Clanek vyslovene pro zvyseni navstevnosti a zisku za reklamu. Realny vyznam nula protoze to proste logicky nedava smysl. Jo kdyby byl nadpis "V jakych autech jezdi ctenari idnes ... mozna"
A19d24o62l48f 55J23e75r75s16á31k
Reálný význam nula....to bude asi řeč o vašem příspěvku.
A86d51o73l46f 60J21e41r83s39á64k
Jak stará
Jednoduchá odpověď: tak stará, jaká si Češi mohou dovolit
takže nic moc....
První elektrovůz pod půl milionu vyrobí na Slovensku. Nový citroën jsme zkusili
Exkluzivně Takže nakonec ani Čína, ani Volkswagen: rodinný elektromobil s cenou pod půl milionu korun, který...
Legendární ženevský autosalon končí. Může za to nejistota celého průmyslu
Legendární ženevský autosalon se již nebude konat. Organizátor akce, Comité permanent du Salon...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Stíhací vlajková loď stojí u Renaultu pod milion. Nabídne spoustu techniky
Rafale je francouzský dvoumotorový víceúčelový stíhací letoun a nově také vlajková loď automobilky...
Jízda na elektrickém tygru dohání automobilky. Ukvapený přechod jim škodí
Premium Sen o rychle rozšířené elektromobilitě se v Evropě i v USA rozplývá. Velkolepé plány narazily na...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Španělé připomněli blázna, co za volantem řešil hlavolam a jel poslepu
Nevěnování se řízení stojí za 32 procenty smrtelných dopravních nehod, varuje španělská policie....
UFO v Průhonicích. Tesla Cybertruck se na cestě Evropou zastavila v Česku
Cybertruck se v Evropě neprodává, neboť jeho hranatá karoserie z nerez oceli nesplňuje zdejší...
V Kopřivnici představí novou tatru. Phoenix zůstane věrný unikátní technice
Tatra Phoenix nové generace se představí ve středu 5. června v podvečer na polygonu společnosti...
Na největší festival expedičních aut v Evropě dorazila tatra i lamborghini
Abenteuer und Allrad (Dobrodružství a pohon všech kol) je v Německu pojem – a vlastně nejenom tam....
Autozápisník: Lady Gaga má šaty z nárazníku. A znáte siamská autodvojčata?
I v květnu se toho stalo ve světě aut mnoho zajímavého. Opět jsme prošli pelmel událostí a ty „nej“...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!