Diskuze
Skútr do města, který odstaví vaše auto na vedlejší kolej
Děkujeme za pochopení.
L13u19k90á12š 25N83o38v85o66t60n77ý
Každý si musí v hlavě srovnat priority. Pokud někdo vozí každé ráno děti do školky, tak je jasné, že asi skútr nebude nic pro něj. Na druhou stranu může to být zajímavá alternativa místo druhého auta do rodiny (jeden odveze děti / nákupy, druhý se poveze na skútr) a v zimě (což v ČR jsou cca 2 měsíce, kdy se fakt nedá jezdit na moto) se prostě použije MHD. Rozhodně lepší varianta než živit (na pojištění, benzínu, opravách) druhé auto.
A84l66e42š 94L48e31w70i84c84k98i
Auto a skútr absolutně nelze porovnávat,co v zimě,až nasněží?
D14a39v22i37d 83Z96a50h11r26a72d26n92í36č38e62k
Ano, skútr je možno porovnávat jen v období, kdy jde používat i skútr. V zimě samozřejmě jen autem či MHD.
D44a66v51i85d 55Z75a62h67r97a20d15n57í57č18e89k
Skútr má sva pro i proti. Nevím co si mam myslet o strelcich typu pana Krakory nize, kteri po Praze nepotkaji kolony a zaparkuji si kde chteji. To je s dovolenim lez a blabol. Pokud mate skutr kam dat (garaz), je to velmi navykova vec (nemluvim ted o tech 50cm chrochtadlech). Riziko predjizdeni v kolonach zadne neni, aneb stanovite si ho sam svojim stylem jizdy (risk pri akcnim propletani, nebo pockate az auta zastavi a pak az jedete). To ze je bezpecnost nesrovnatelne nizsi je bez debat. Je nutne davat mnohem vetsi pozor. Musite stale pocitat s tim, ze si vas ridic nevsimne + omezenost/neodhadnuti okolnich ridicu (v mem pripade spise ridicek ve velkych autech). Takze pro nekoho kdo to ma blizko do prace, ci se potyka s kolonami je skutr skvele reseni. To ze zaparkujete v podstate ihned kdekoli, je take velka vyhoda. Pohodli pokud je osklivo je bohuzel male, naproti tomu za peknych dnu je jizda na motorce mnohem prijemnejsi oproti autu. Tolik ma osobni zkusenost.
T27o42m37á68š 92Z43e83m58a37n
Asi jsem divnej, ale 55 000 autem hned tak neprojezdím a to samé platit druhé pojištění.
Projíždění kolon mi přijde o ústa. Na vlhkých kočičích hlavách to bude také "zábava" o zimě nemluvě. Výhodou je tedy jen parkování, ale s tím moc problém nemám.
To už bych raději jezdil na kole.
P78e60t81r 78B84á39č19a
Nejsem sebevrah, abych na necem takovym jezdil po meste a snad dokonce aby me to jeste odstavilo auto
Staci tech par exotu co se tam s tim motaji mezi autama a uz nekolikrat jsem byl svedkem jak je nekdo trefil.
J45i45ř40í 12D32v36o49ř41á21k
Nějak nechápu nadpisy.Jak přesně odstaví Moje auto na kolej a k tomu ještě vedlejší ?
J80i30ř78í 26K61r42á10k26o48r18a
Mám Oktávku 1.9TDi, 66kW. Spotřeba ve městě při ekonomické jízdě do pěti litrů. Cena 50 tisíc.
Pak už jen samá pozitiva. Obrovský kufr, střecha, 5 míst, max. rychlost na dálnici 180 km/h...
J57a85k81u29b 83Š49a81f35a96n74d39a
Stání v kolonách, problémy s parkováním...
V15a42s10e40k 43B93l40a90z77e11k
Tak to je recenze pro ty, co ziji na jihu ;-) ja tu stale jezdim.
Za me jako uzivatele skutru spise minusy: bez integralky bych nikam nejel, takze jedine na kufr nahoru, ale zase treba nakup je limitovan prostorem pod sedlem, kde je teplo od motoru, coz neni vzdy dobre, napr. pro pivo ;-). mala kola jsou spis minus, 15"jsou stabilnejsi, lepe jedou a rozhodne se s nima da take dobre probojovat ve meste. Navic pro vyssi postavy je to dost nepohodlne. Plus je urcite nadrz v podlaze a motor, pokud neni poruchovy dle zkusenosti ze sesterskych piaggos...
P26e86t72r 64Z67a95s94k78o43č42i70l
A proč skůtr a ne normální motorku? Ze skůtru jsem měl pocit, že v zatáčce vypadnu, už nikdy víc.
V36l52a36d26a 61V90a29n95e38k
Vůbec jsi nepochopil článek,kde hned v úvodu píšou ,že skutr 125 můžou osedlat i řidičákem na os.auto ti co měli papíry jen na "fichtla " 50ccm
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
Ärztin/Arzt für Innere Medizin
Allgemein öffentliches Krankenhaus Spittal/Drau
nabízený plat:
172 000 - 273 000 Kč