- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta červená je povedená, ty ostatní matovky taky dobrý, ale co ten pérák??? To si nechali Indové uplácat v OCC? To je hroznej trakař, to se ani nedá nazvat retro napodobeninou.
Po pravde do toho peraka jsem se z fleku zamiloval a vubec nevypada na motorku za kterou bych se v ceske zaplave japonciku stydel. )))
Chci červenou 300!! Bohužel na babrání se v 60 let staré kejvačce nemám ani talent, ani čas, ani vybavení a prostor, pročež jsem ji prodal. Ve svých osmnácti jsem ji miloval pro zvuk a design a nenáviděl pro slabá technická místa a poruchovost způsobenou stářím. Chci červenou 300!!
Krasa, vyrabet to Cesi, tak bych o tom, na “hrani” i uvazoval.
Hlavně, ať ty střepy nedělají kravál. Kdo má ty motorkářské ..... pořád poslouchat.
Člověk co jezdí na krámu co dělá víc hluku než by měl, není motorkář ale mladý trouba, nebo potažmo věčný trouba.
Ale jestli nebydlíte u oblíbeného úseku silnice, kam se při pěkném počasí jezdí vyblbnout motorkáři z celého okolí, tak to s tím "pořád" hodně přeháníte.
ta 42 vypadá super...klidně bych si to na popojíždění tady na krátky výlety koupil...krásný retro...
Opravdu pěkné motorky! Smutné je, že se o to museli postarat Indové. Mistři v české Jawě akorát umí čerpat dotace na jejich tragický a zbytečný vývoj bez jakéhokoliv rozumného výsledku. Rakouská KTM, která kopírovala třeba i ČZ, vyrábí asi nejvíce z evropských výrobců za rakouské platy (i když nějaké modely už také v Indii) a české světoznámé značky s možností levnější pracovní síly jsou defacto mrtvé. Bych brečel...
Co my se na těch tradičních indických motorkách najezdili ...
Souhlas
2018 Jawa Perak - Factory Custom Bobber (First Look)
Je to suprr! Jen jak to už někdo psal, PROĆ TO NEŚLO UDÉLAT UŹ U NÁS
Jsou země, které mají budoucnost a země, které už jen vzpomínají na minulost.