- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za dva míče je to dobrý a řekl bych, že je to stylovější než Němci.
Rozplývání se nad pseudoautonomním řízení není na místě: budou se zabíjet lidi. Podobné zařízení prostě buď musí být 100 % spolehlivé (což je prakticky nezajistitelné, protože i v dobrých podmínkách má řízení sem tam problém), nebo je lepší aby v autě nebylo vůbec. Protože lidský mozek prostě nedokáže udržet pozornost na něco, co funguje v 99.99 % případů samo a době. V tom okamžiku kdy bude něco zle budete patrně dávno myslet na něco jiného a přepnout se, zorientovat se, a začít řešit je problém - a hlavně otázka je zda v okamžiku kdy budete přebírat řízení bude situace ještě jakkoli "dobře" řešitelná.
Těch testů jak to člověk nezvládá bylo dost. Některé z nich dopadly hodně zle - všimněte si, občas bývají třeba v leteckých katastrofách a podobně. Prostě člověk který má na starost jednu jedinou věc která většinou nenastane neudrží pozornost.
Ovšem ty obří výdechy na palubce, to je snad už trochu moc.
čím větší výdechy, tím lepší rozprostření klimatizovaného vzduchu a tím menší šance na "lokální prochladnutí". Z některých aut mám v létě problém s nastydlým zápěstím, ramenem, nebo třeba zánětem dutin, či některých částí obličeje. A to jen proto, že ta klima nejde pořádně regulovat, a buďto to nefouká skoro vůbec, nebo to fouká příliš úzký proud vzduchu.
Volvo mívá tuhle vzduchotechniku vyřešenou velmi vzorně.
Žádné kouzlo. Prostě motor s výkonem odpovídajícím hmotnosti vozu, který nabízí dostatečnou dynamiku pro bezpečnou jízdu i předjíždění. Dnes bohužel skoro rarita.
A které auto v ceně nad 1 milion je motor, který výkonem nestačí na hmotnost auta? Podle tvého ohodnocení "rarita" by to měla být téměř všechna ostatní.