Diskuze
Souboj Peugeotu 206CC a Fordu StreetKa!
K létu neodmyslitelně patří kabriolety a lidé po nich stále víc touží. Automobilky se trendu přizpůsobují a "zbavují" střechy kdejaký svůj model. Z poslední doby zaujala studie na bázi minifordu Ka pojmenovaná streetka. Srovnali jsme ji s elegantním kupé-kabrioletem Peugeotu 206.
Peugeot 206CC podle iDNES | 3,9/5 |
Ford StreetKa podle iDNES | 4,1/5 |
Děkujeme za pochopení.
Michal
Re: na všechny vaše dohady a přiblblé odpovědi
kafy
Re: Re: na všechny vaše dohady a přiblblé odpovědi
Robert
Co to vsichni blbnete?
, CCcko 2.0 mam rok, najeto v nem 45.000 a projety kus Evropy. Ten velice spatne napsany clanek prebiji snad jen jeste hloupejsi reakce na nej (zavist ci nepochopeni...). Kdyz srovnavate auta, jak si muzete vubec dovolit srovnovat zakladni verze? To auto ma samozrejme chyby (vecne mi piskaj brzdy...), ale psat tak vylozene hlouposti... jako ze operovat se strechou muzu jen kdyz stoji rovne (!!!), nebo ze zadni sedadla jsou symbolicka (kdyz bezne jezdime ve ctyrech (po meste, na delsi cesty to neni), nebo autor clanku zrejme nepochopil funkci tlacitka na stahovani strechy - on musi na onen "ukon" stahnout jedno sklo, druhe sklo, pak buhvico jeste... me na to staci odjistit strechu a na 20 sekund drzet jedno tlacitko... Kdybyste radsi psali o urode brambor, melo by to vetsi hodnotu...karel
Re:
Souhlasím plně s tebou. Autor snad o autech neví vůbec nic. Mám CCcko taky rok, najeto tedy min nez ty, ale paradoxne uplne stejny problem. Ty brzdy mi taky hvizdaj a dost me to s*re. V servisu mi to opravovali 2x a vysledek stejny. Presne, kufr sice neni velky, ale pokud nestehuju lednicku a postel, coz na dovolenou zpravidla neberu, tak pro 2 lidi staci. Dozadu si nouzove mensi clovek sedne, dite v pohode. A stazeni strechy spociva v odjisteni a stisknuti JEDNOHO tlacitka. Ale je to bohuzel francie. Uz mi to vevnitr zacina vrzat A to ma najeto asi jen 25 tis.JEDEN
206CC
To srovnání se mi tedy vůbec nelíbí. Jsem možná jediný vozíčkář v republice který má CéCéčko a tak třeba na dovču zavazadel mám požehnaně a stejně při troše šikovnosti kufr a právě prostor zvaný zadní sedala využiji tak, že mohu jet i se sundanou střechou (a na dovču jezdívám s přítelkyní). Sundavání střechy je popsané šíleně složitě!!! Pokud máte okýnka zavřená ta se Vám sama stáhnou při sundavání střechy a roletka v kufru je bezpečnostní prvek aby se něco nepřihodilo pokud by byl kufr plný. Čili stačí odjistit a pak držet tlačítko :o)Jura
Neobjektivní test
1.kufr má 206CC s nataženou střechou 2x větší než StreetKa, ale ziskal o celé 2 body míň!, navíc na nouzová sedadla se vejde dalších pár věcí navíc oproti Ka 2.bezpečnost - 206CC má o bod míň i když je výrazně těžší - víc vyztužená karoserie, s nataženou pevnou střechou navíc bude bezpečnost a tuhost ještě podstatně lepší 3.jízdní vlastnosti - 206CC má o 2 body míň, což je vzhledem k subjektivnímu hodnocení jízdních vlastností docela velký rozdíl 4.volba motoru - stejný počet bodů, i když 206CC má motor silnější a úspornější 5.poměr cena/užitečnost - nezařazeno, tady by Ka proletěla na celé čáře, 206CC lze v pohodě používat celoročně, StreetKa jen v létě. Tento test není ani zdaleka objektivní, je jasně vidět odkud vítr fouká.Vendula
tibor
Re: omyl
No Vendulo zase neprehanej.Nemecky auta jsou co se tyce zpracovania techniky na velmi vysoke urovni,vim to protoze mam citrouse xsaru vtr a kamos jezdi golfem,to dilensky zpracovani je znat.To ze nekomu nekde klekne auto a muze byt i novy neznamena ze to je ksunt,vzdyt dnes skoro vsechno ridi elektronika a ta ma sve mouchy..treba se nahraje jiny software a bude to jezdit bez problemu.Podle me jsi prilis radikalni a nezkusena,ale nejdriv to chce se trochu projetArw
206 CC
Kdybych si mel vybrat mezi 206 a streetKa. Tak 100% 206CC. Priznam se (ne jako nekdo kdo pise do fora a ma kazdej tyden jiny a jeste lepsi a lepsi auto nez ten prednim,ONI vi o kom mluvim) koupil bych si ho mit tolik penez tak se tady projizdim v cabriu a kdyz zahlednu nejakej mrak tak hodim strechu. Peugeot 206CCtibor
hrozna cena
pekny auta,ale ta cena?!holt auta tzv. pro poteseni se unas prave kvuli ty cene nechyti,bohuzelPersona simplex
.. shit
.. buďto si to bohatý buchty kupujou jako doplněk, nebo si kupujou teplí bratři výraz drsnosti - oba důvody jsou povrchní a jalový - auto je od toho, aby jezdilo a ukázalo svoje hrany. Tyhle auta mají příšerný jízdní vlastnosti - stejně dostupná je například mx-5, která vyhrává co se týče vlastností a "zážitku za volantem" jednu soutěž za druhou ....Honza
Re: závist
Typickej názor někoho, kdo na to nemá a musí si to nějak odůvodnit. TT je pro modelky, Ferrari pro snoby atd. atd. Já se vám, závistivý ubožáčci, chechtám. Kolikrát si jel s 206 CC? Ani jednou, že? Ale ve Speedu psali...Matej K.
Francouzky auta
Je to fakt je to prysernej odpad. Citroeny a vubec ty auta z francie, kdyt to tam vyrabej Vetnamci !!! Fakt sracky. Kdyz se vam to nedej boze prihodi (nakup fr.auta) tak honem, ale honem bud do AAA (tam se na plecky soustredej) nebo do sberny, tezko rict kde vam daj vic ...šikmooký
Re:
VW a dokonce i Mercedesy vyrábějí Turci, to je snad ještě horší.Jarda
FRANTICI a AUTA oops...
Tak ja nevim panove, neco je na tom frantickim aute 206 asi divny , kdyz vyrobce dava na elektroniku zaruku jen jeden mesic ... to trosku zavani SMEJDEM !!! Stejne bych si franticky auto nikdy neporidil , jsou to priserny ale PRISERNY PLECKY !!! Vejfuk vam upadne v prvni ostry zatacce... Nemluvim ani o spojce tam zaradite rychlost asi 150 x a hotovo = francouzka "kvalita".Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Pronájem zděného bytu 2+kk, 64m2, Náchod.
Na Letné, Náchod
12 000 Kč/měsíc