Diskuze
První kilometry s novou Škodou Octavií Combi udělaly velmi dobrý dojem
Děkujeme za pochopení.
M76a18r68t43i30n 73K88o24k34e45š
Velký kufr - ale jen pokud nekoupíte dvojitou podlahu, která by srovnala schod. S dvojitou podlahou má nová oktávka objem kufru kolem 525 l.
J21a25n 44C88h46o38b88o58t
Co jsou ty podivné prolisy na víku kufru - a kam se poděla ona užitečná přihrádka z horní plochy předního panelu?
M31a48r64t96i43n 12K11o26k76e82š
To je tzv. Pacman http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-skoda-octavia-iii-combi-a-4x4-liftback-musi-zavidet/obrazek/7
J13i86ř40í 92E60r69b36e35n
Hezké auto. Až si na ni za deset let našetřím, tak si ji možná taky koupím
J74i32ř58í 48S75t54e11j70s57k37a34l
Chtěl jsem to Maserati, ale absence toho tlačítka mi otrávila. Asi půjdu do toho kombíka.
P23a43v86e65l 48V86a15l22e21k
už jsem to někde psal, ale nová Octavia je pro mě obrovské zklamání Zhruba měsíc s ní jezdím, konkrétně s 2.0 TDI, a mohu ji porovnat s tou předchozí (4 roky jsem jezdil s Octavií Combi 2 s 1.9 TDI). U novéOctavie mě štvou:
- vlečená zadní náprava = DĚS - při přejíždění příčných nerovností tlumené rányze zadní nápravy (někdo by nad tím mávnul rukou, ale když jedete hodinu, aťchcete nebo ne, ty zvuky se vám vryjí do hlavy a nepřehluší je ani rádio). Připrojíždění zatáček, neřkuli s nerovnostmi, se záď vlní. Koho bavila Octavia2 s pěkným řezáním okresek, u nové generace na to zapomeňte.Zrovna o víkendu jsem v kufru vezl necelých 150 kg nákladu, teda to byla tancovačka
- přední sedadla - jsou hodně široká a v zatáčkách tělo nedrží, budete plavatjako ta zadní náprava. Údajně minulá generace měla sedadla příliš úzká, no,nyní jsou zase až příliš široká
- malá vnější zrcátka
- řazení - při zařazení slyšitelné cvaknutí
Abych jen nehaněl, výborný jemotor 2.0 TDI tedy až od 2000 otáček, kdy se probere turbo. Bohužel hlučnostmotoru je téměř stejná, jako u předchozí generace Mé resumé, novou generací Octavieudělala Škoda jednoznačně pokrok, ale VZAD Kdybych si mohl vybrat (vždy šlo oslužební auta), volil bych jednoznačně předchozí generaci Octavie nebo lépe, vestejné cenové kategorii kvalitnější konkurenci - Mazda 6, Ford Focus/Mondeo, VWGolf/Passat. Ano, pokud chcete víceprvkovou zadní nápravu, je jasná volba - nejsilnějšíbenzínový motor. Ale prahnete-li po dieselu, Octavia prostě není dobrá volba
P35a41v28e56l 22O41d31r57a80z32i82l
NJN, nejlepší teréňák, nejlepší stěhovák a nejlepší závodnička - služební oktávka, co.
T28o19m12á23š 36V31a82l71d19e95r
Proč pořád řešíte nápravy? Asi by bylo nejlepší, aby si víceprvek mohl šťoura přiobjednat. Pokud bych měl volit tak 1.8 . Když šetřím a jezdím pohodově, postačí vlečná náprava s torzní příčkou. Kdo šetří nemůže čekat vysoký komfort. Vyzkoušel jsem vlečnou, jelikož 1.8 nikde nemají. Jízdu v zatáčkách zvládá dobře. Nelíbí se mi podobnost mezi Rapidem. Na první pohled jsou k nerozeznání (v liftbacku ).
P72a53v72e91l 62O49d26r31a90z16i55l
Dřív jsem měl auto s vlečkou, teď mám víceprvek a asi jezdím pomalu, protože tam moc rozdíl nepozoruji.
L35a53d15i14s40l72a39v 27T14r42i12s24k62a
No a tady mám právě trochu problém. Koukal jsem na obě auta v autosalónu a na první pohled se téměř neliší. To ale podle mne není úplně dobře. Jinak se mi ten design nové Octavie docela líbí. Jedinou výhradu mám po včerejšku k tomu tvarování kufru (u sedanu). Včera jsem 2x předjížděl novou Octavii na dálnici a v obou případech jsem měl pocit, že pod značkou je nalepený pás nějaké samolepky nebo čeho. Je to efekt toho, že nejspodnější část víka kufru není nijak vzhledově spojená se zbytkem (díky těm šikmým prolomeninám) a tak díky tomu odráží jiné barvy nebo odstíny a vypadá to pak, jakoby k tomu víku ani nepatřila.
F86r54a63n59t90i15š36e88k 25F37r69a92n12k
to je zas diskuze
Jakmile vyjde clanek o aute z Mladej Boleslavy, tak se vyroji zastup znalcu, kteri maji potrebu si pred lidma obhajit nakup ojeteho srotu, kterymu skodovka samozrejme nesaha ani po kotniky.
L19i52b90a 73R12u22s54n10á47k
Zajímavý kolik lidí má potřebu na Octávku nadávat. Že by všichni byli takoví pitomci a nepřemýšleli za co utratí svoje těžce vyděalné peníze, když se tak slušně prodává?
M56a58r47t76i51n 27V25a11n19ě26k
Je to spíš o tom, že celkové prodeje oktávek dělají z velké části firemní flotily. A tam se při nákupu desítek kusů vozů dostanete na úplně jiný ceny než při individuálním prodeji. Je jen chybou ostatních značek, že nenabízejí až tak výhodné podmínky a ceny pro firemní klientelu jako to dělá Škoda, potažmo VW Group.
Ono když koupíte jako firma dvacet třicet vozů v ceníkové ceně 455 tisíc za 318 tisíc, je to celkem znát. Za tu cenu jako soukromá osoba koupíte oktávku maximálně v holobytu bez kol.
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
Auta dnes může prodávat každý lúzr, říká k testu autosalónů novinář
Rozstřel Investigativní tým MF DNES a iDNES.cz opět po roce otestoval české autosalóny. Průzkumníci ve...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Švýcaři varují před dětskou sedačkou, která se rozlámala při testech
Test dětských autosedaček, jehož kompletní výsledky budou zveřejněny na konci letošního května,...
Všechna Kabaňova auta. Poznejte výtvory génia, kterého ulovili Číňané
Čtyřlístek, české sklo, kubismus, poštovní obálka, iPhone. Tím vším se při tvorbě svých aut...
Nejprodávanější Škoda nemá tříválec a dostala funkci, kterou si snad ještě rozmyslí
Octavia je nejúspěšnější škodovkou všech dob, ve čtyřech novodobých generacích jich od roku 1996...
Automobilová aféra na obzoru. Bezpečné interiéry vozů hrozí rakovinou
Premium Pohodlný, elegantní, odolný. A bezpečný za každé situace. Takové jsou standardní požadavky na...
Stellantis se paktuje s Číňany. Budou v Evropě vyrábět a prodávat elektroauta
Mezinárodní automobilová skupina Stellantis vytvořila s čínským výrobcem elektromobilů Leapmotor...
Prodej bytu 2+kk, 40 m2, Mořina
Mořina, okres Beroun
3 411 000 Kč