- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je ale blábol! Nejúspěšnější modely SEATu se dělají jinde,než ve španělských závodech. ATECA je z českých Kvasín, polomrtvý typ IBIZA je z Mladé Boleslavi, i ta malá MII je například z Bratislavy. A proč? Protože typický Španěl má plná ústa keců ale vyrobit něco pořádného neumí. Takže to působí komicky jako byste na Ladu z Ruska nálepkou logo BMW. V tomhle případě se na cizí auto lepí logo SEATu...
A tak umí, ale začal být hladový podobně jako u nás (nespokojenost s vysoce nadprůměrnou mzdou, vyhrožování stávkama atd), tak tam VW udělal rychlý proces a pár provozů zavřel a kapacity řeší jinde Což na druhou stranu není nic divného, u každého modelu se dělá vnitrokoncernová soutěž kde se bude vyrábět. Mimochodem ibiza se v Čechách nedělá.
Nevím, mě ty vysoké krabice od VW přijdou všecky stejné. Tahle má navíc nějak od pohledu nevyvážené proporce a je tak nějak škaredější.
Nemuzu si pomoct, ale vsechny tyhle auta vypadaj stejne...
Nebylo nahodou Exeo prevlecena A6? Pisete v uvodu, ze A4..
Tak dlho preváral VW design jedného a toho istého auta až uvaril Hyundai Tucson. A to ten Hyundai je krajší...
SUV = sportovni uzitkove vozidlo. Tedy uzitkove mozna, ale sportovni urcite NE Neverite ? Tak s tim zkuste projet slalom . . .obratite to na strechu
V USA kde pojem vznikl se za SUV považují offroady - tedy žebřinový rám a pevná zadní náprava - sportem se jednak myslí ježdění v terénu a pak aktivity, které vám auto pomáhá dělat - rybaření, tahání lodí, atd..
"Sedmistupňové DSG je naladěné vysloveně na defenzivní notu, řadí hodně brzy a podřazuje v ten nejzazší možný okamžik. Komu to nevyhovuje, zvolí manuál, nebo bude řadit páčkami pod volantem."
Pište ty články pořádně. Komu nevyhovuje naladění řazení nemusí hned přepínat do manuálu, ale jedním pohybem přepne do sportovního módu, který udržuje vyšší otáčky.
Jinak jsem rád, že tu máme takové odborníky v diskuzi, jakými jsou pánové Keblůšek a Trusina, na jejich neotřelé názory se vždy těším.
★ A tak závodnické černé světla to má, kola také, tak je všechno v pořádku, jo ještě vlasně elektrické ovládání kufru aby majitel nemusel při otvírání vyndavat ruce s kapes a mohl přitom koukat po okolí kde a jak na něj kdo kouká.
★ A hele, VW kodiaq z jinejma světlama a hned je z toho novej model, zadek nechali pro jistotu uplně stejnej....to je komedie tohleto.
Jednou je 80% konstrukce dáno platformou, motorem, převodovkou a nápravami- postavit na to nějakou chajdu dopadne vždy velmi podobně. Už proto, že lisovací nástroje na plechy stojí majlont- spousta dílů musí být společná.