Redakční test ojetiny Opel Insignia | foto: Roman Švidrnoch, MF DNES

Bájná ojetina bez investic existuje: Opel Insignia s dvoulitrovým dieselem

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Sen každého hledače ojetých aut – koupit utajený poklad. Auto, které je lepší, než prodávající tuší, a neumí si za něj říct odpovídající cenu. Nám se to podařilo, ale těžil z toho někdo jiný. Možná právě některý ze čtenářů těchto řádek.

„Auto z Rajchu, pane, nevošizenej serviz, kilometry nestojej za řeč, šecko v cajku, zrezlý to neni, prostě kára ve vůni,“ propagoval by tuhle insignii Karel Čížek z bazaru Monte Karlo. A největší sranda je, že by vůbec nekecal. Vážně.

Na rozdíl třeba od passatu tady není moc hliníkových dílů. To je samozřejmě pro majitele staršího auta výhoda v cenách náhradních dílů.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se