Diskuze
Nový motor pro octavii už má její bratranec: VW Golf 1,2 TSI
Děkujeme za pochopení.
Host
nemůžu si pomoct
ale nabídka francouzů ale hlavně japonců v poměru P/V je jasně, dle mého soudu, v jejich prospěch.
Host
Octávka a fóbie
Na těchto dvou autech je hodně špatných věcí a jedna nejvíce - má to každý Pepík a jsou toho plný ulice, jako kdyby nebylo lepších aut za ty peníze. !! Doslova předražený auta. Ale prodávají se, má to přeci soused a známý ! Ale lidi v česku už jsou takový.
Tady je o tom něco : http://www.tuzingforum.cz/viewtopic.php?f=9&t=30 Popravdě a objektivně popsáno a když si to přečtete třeba i několikrát, nenajdete tam NIC nadsazeného nebo vymyšleného.
Host
Re: Octávka a fóbie
Tak vidlák fórum jsem nečet, ale závist je typická česká vlastnost
Host
Hňupy kteří
zde jen pomlouvají, někdo nutí VW kupovat? To bych se divil. Kdo prosím?
Host
Re: Hňupy kteří
Aha, takže každý, kdo neskočí na špek levné agitce je hned hňup, který pomlouvá.
Host
pobavilo me
golf s motorem jebka za 420k??ani ta mocna pr masaz,co je ve clanku to pro me neudela prodejnym autem:-)skoda,ze hodne lidi bude mit jiny nazor a tak se nakonec neco proda i s 1.2.navic, je to nejake lehke auto,asi orezane mnozstvi kolejnic ve dverich na urok drzaku na kolu,takze sice muzete dosytosti popijet,ale bourat jen jednou za zivot.skoda vw nemam sice rad,ale je to jedina firma, ktera mohla mit nejaky podil na trhu celosvetove.jen ta nestastna tsi:-(
Host
Re: pobavilo me
1233kg těžký auto se ti zdá ořezaný? Já tedy nevím ale třeba H. I30 je stejně těžký , navíc s motorem 1.6 který si dovolím tvrdit je o polovinu těžšší než tato 1.2 , která váží něco kolem 80kg
Host
1,2 TSI je jednička
VW GOLF se s motorem 1.2 TSI dostane na stovku za 10,6 sekundy, motoru 1,4 l to
trvá 13,9 sekundy. Maximální rychlost je pak 190 km/h, slabší motor
zvládne jen 172 km/h. Spotřeba paliva přitom klesla z 6,4 l na 5,7
l/100 km.
Více informací na: http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova-auta/motor-1-2-tsi-take-pro-volkswagen-polo-a-golf/17441#ixzz0f7mAN7nd
Host
Re: 1,2 TSI je jednička
nejprve jsem si myslel,ze pisete anekdotu.zapomel jste napsat,ze je konstrukce motoru na hranicich fysickych moznosti pouzitych materialu,servisni intervaly krasti nez pro diesel a kazda vyjizdka do servisu drazsi nez s dieselem, pokud nejezdite, jakoze spite (zaplatite vic i u pumpy),ale samozrejme tabulkove perfektne zelene,jak doba zadA.wow,take bych delal high tech, kdyz to zaplati jini (zakaznici),ja to ale platit vw nebudu:-) a dlouhodobe,az se to rozkrikne, tak pak uz nikdo, slepa zelena vetev vyvoje motoru je k nicemu.
Host
Volkswagen Golf je prodejní trhák, 21. září 2009
http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova-auta/volkswagen-golf-je-prodejni-trhak/17305
Host
VW = dokonalost
Nu, VW opět zcela objektivně pokořil hranice dokonalosti. To pozná i laik. Jen se divím, že ještě stále na světě existují i jiné automobilky. Ostatně myslím, že tu budou tak rok...maximálně dva
Host
Re: VW = dokonalost
Ty bláho, kdyby tohle byla politická diskuze, pak ty bys byl oddaný sociální demokrat pochlebující Paroubkovi.
error404
manuální vs. automatická převodovka
je zajímavý že evropani pořád chtějí manuální převodovky. když se nad tím zamyslíte, tak je to nesmyslná historická relikvie. automat je těžká pohoda.
airwar
Re: manuální vs. automatická převodovka
Automat je určitě pohodovější, ale automaty v běžných vozech nikdy nedokáží řadit tak efektivně, takže zvedá spotřebu nehledě k tom uže cena automobilu je o cca. 12-15% vyšší. Jinak vzhledem k tomu že jsem si zvyknul řídit auto levou rukou, tak stejně kdy jedu sa automatem nevím co z pravou rukou. Jedinou výhodou je, že nemusím cestovat nohama přes pedály.
legi
8 litrov benzínu mi papaá moja dvojlitrová Leganza
s výkonom 100 kW bez turba. A to je objemom a hmotnosťou iná kára.
Host
Re: 8 litrov benzínu mi papaá moja dvojlitrová Leganza
no jo, ale vsichni jeste nejsou dospeli a kupuji si ruzna paauta jen kvuli emblemu na karoserii:-)aniz tusi,co je pod haubnou
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...