Diskuze
Toyota Corolla je obyčejná, a proto okouzlující
Děkujeme za pochopení.
J41a33n 54J38e45m78e89l73k21a
Jiný přístup do kufru a bylo by to super
H15o50n85z57a 42Š61l87e12z29i37n10g66r
Podle testu pěkné auto.
Jen je smutné, že evropský zákazník se musí podřídit potřebám a vkusu manilského taxikáře.
V77l17a60d43i12m97i53r 89B13a52j14u41ž13í93k
Už som sedel v tejto novinke . Že vraj interier z kvalitných plastov, peclive smontovanych. Su tam aj nekvalitne a zle zmontovane.
Zvonku auto vyzera lepsie kvalitnejsie aj ta vybava je OK , interier na prvy pohlad
tiez, ale ked sa lepsie pozriete na laktovu opierku , zatvaranie priehradky, na medzeru medzi listou vo dverach a madlom, ktora tam na kvalitnom aute nema v dnesnej dobe co robit, je vam jasne ze kvalita bola kontrolovana nejakym tureckym
kontrolorom.
Mozno by som nebol taky prísny keby to nebola Toyota.
Máme v rodine uz druhu Corollu a tretiu Octaviu, ale nedovolim si povedat ze Toyota je lepsia volba.
Z37b16y29n53ě35k 74J68e70h72l58i72č51k87a
za rok mi končí leasing na Corollu minulé generace, asi si už novou generaci nekoupím. Není to tím že by ta stará byla špatná ( 4roky jen garančka s motorem1,33 při spotřebě kolem 5,5l ), ale jen se mi změnily priority. Takže sportovní 3dveřák, uvidím jestli to bude Toyota
J98a74n 36M98o17h79y54l47a
Proč ne, Toyota teď má jedno z nejlepších řidičských aut současnosti.
L76u12k76á91š 30M31r12k96v81i26č39k66a
Rozvor stejný jako Avensis, jinak řečeno je to vyšší třída, než je česká modla, dokonalost sama Octa.
Taky mne v porovnání s naší nacionální modlou pobavila věta, že vše potřebné je v základní výbavě...o tom si ten kamion na podvozku z motokáry může nechat zdát.
J73i22ř17í 56S40c85h19w46a86c83h
koukám, že pro tebe je Octa něco jako červený hadr pro býka.
Rozvor o 14 mm větší to je opravdu postrach a rozdíl třídy!
Jen rozvor neposune auto do vyšší třídy. V čem se technicky liší zadní náprava Corolly od té z "motokáry"? A už to vůbec raději nesrovnávej s nápravou u "motokáry" s výkonem 132 kW, oproti které je nejvýkonnější verze Corolly něco jako "sekačka na trávu" zvláště v dehtu (v benzínu koneckonců taky)
T38o55m64á89š 38Z26e15m34a33n
Zní to dobře, ale koupit si takhle odpornýho sedana?
P48e55t60r 14M51a60r15e53č65e72k
Jo , Toyoty jsou držáci. Jen ten design nestojí za moc.
M90a42r43t83i92n 35N61á28p51l75a93v45a
Kombi mam v CR (Focus), ted jsem rok v USA, jezdim sedanem (Chrysler Sebring) a jeste se mi nestalo, ze by mi chybelo misto. Tak tezko rict, z ceho ta uchylka na kombiky u nas vznikla. Jo a jeste krasnejsi je Camry od Toyoty. V USA jich jezdi mraky, do CR se ani nedovazi. Skoda, krasny velky sedan.
P10e88t27r 47M45a64r40e72č80e76k
Asi z potřeby převážet půlku bytu na chalupu a zpátky. Nebo vozit pytle s cementem na stavbu garáže ..
P16e28t47e23r 18Z65a94m34f41i52r
Uz mam druhou Corollu prvni vydrzela 11 let (bez zadneho problemu) druha, rocnik 2007 slape jako pohadka a uz ma pres 120,000 mil. Vzdycky kdyz ji vemu na servis tak akorat vymeni olej.
J73i95ř51í 94S71c70h64w75a97c62h
Corolla má v chladiči a brzdové soustavě olej?
C57y38r13i55l 70P85a14v25e50l23k92a
Nic pro čecháčka zahleděné do kubíků vzduchu v kufru a nepochopitelně akceptující potencionálně poruchové a nedlouhověké HTP, TSI a 2.0TD. Po třetím japonském autu nechci už nikdy jiné.
J90i23ř50í 37S65c55h21w53a62c56h
a co mají ti japončíci v kufru tak zajímavého, když tam není tentononc vzduch?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!