- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jiný přístup do kufru a bylo by to super
Podle testu pěkné auto.
Jen je smutné, že evropský zákazník se musí podřídit potřebám a vkusu manilského taxikáře.
Už som sedel v tejto novinke . Že vraj interier z kvalitných plastov, peclive smontovanych. Su tam aj nekvalitne a zle zmontovane.
Zvonku auto vyzera lepsie kvalitnejsie aj ta vybava je OK , interier na prvy pohlad
tiez, ale ked sa lepsie pozriete na laktovu opierku , zatvaranie priehradky, na medzeru medzi listou vo dverach a madlom, ktora tam na kvalitnom aute nema v dnesnej dobe co robit, je vam jasne ze kvalita bola kontrolovana nejakym tureckym
kontrolorom.
Mozno by som nebol taky prísny keby to nebola Toyota.
Máme v rodine uz druhu Corollu a tretiu Octaviu, ale nedovolim si povedat ze Toyota je lepsia volba.
za rok mi končí leasing na Corollu minulé generace, asi si už novou generaci nekoupím. Není to tím že by ta stará byla špatná ( 4roky jen garančka s motorem1,33 při spotřebě kolem 5,5l ), ale jen se mi změnily priority. Takže sportovní 3dveřák, uvidím jestli to bude Toyota
Proč ne, Toyota teď má jedno z nejlepších řidičských aut současnosti.
Rozvor stejný jako Avensis, jinak řečeno je to vyšší třída, než je česká modla, dokonalost sama Octa.
Taky mne v porovnání s naší nacionální modlou pobavila věta, že vše potřebné je v základní výbavě...o tom si ten kamion na podvozku z motokáry může nechat zdát.
koukám, že pro tebe je Octa něco jako červený hadr pro býka.
Rozvor o 14 mm větší to je opravdu postrach a rozdíl třídy!
Jen rozvor neposune auto do vyšší třídy. V čem se technicky liší zadní náprava Corolly od té z "motokáry"? A už to vůbec raději nesrovnávej s nápravou u "motokáry" s výkonem 132 kW, oproti které je nejvýkonnější verze Corolly něco jako "sekačka na trávu" zvláště v dehtu (v benzínu koneckonců taky)
Zní to dobře, ale koupit si takhle odpornýho sedana?
Jo , Toyoty jsou držáci. Jen ten design nestojí za moc.
Kombi mam v CR (Focus), ted jsem rok v USA, jezdim sedanem (Chrysler Sebring) a jeste se mi nestalo, ze by mi chybelo misto. Tak tezko rict, z ceho ta uchylka na kombiky u nas vznikla. Jo a jeste krasnejsi je Camry od Toyoty. V USA jich jezdi mraky, do CR se ani nedovazi. Skoda, krasny velky sedan.
Asi z potřeby převážet půlku bytu na chalupu a zpátky. Nebo vozit pytle s cementem na stavbu garáže ..
Uz mam druhou Corollu prvni vydrzela 11 let (bez zadneho problemu) druha, rocnik 2007 slape jako pohadka a uz ma pres 120,000 mil. Vzdycky kdyz ji vemu na servis tak akorat vymeni olej.
Corolla má v chladiči a brzdové soustavě olej?
Nic pro čecháčka zahleděné do kubíků vzduchu v kufru a nepochopitelně akceptující potencionálně poruchové a nedlouhověké HTP, TSI a 2.0TD. Po třetím japonském autu nechci už nikdy jiné.
a co mají ti japončíci v kufru tak zajímavého, když tam není tentononc vzduch?