Diskuze
Ford Focus C-Max: rodinné granturismo
Děkujeme za pochopení.
vlastik
c-max na sněhu
Pavel
co Picasso to není žádný konkurent
, Co mne prekvapilo je to ze mezi konkurenty nebylo zarazeno picasso od Citroenu. Mysli ze je to velky konkurent C-maxu . Podle mne jsou konkurenti: picasso od Citroenu a nesmime zapomenout na Scenica od Renaultu Podle mne se do tabulky nehodi Touran protoze se nejak zavratne neprodava.W.Q.
Zpátečka???
baloun
Re:
paja
C-max
Je to drahotu, ale na to jakou to ma vybavu a motor to asi ujde.... Furt mnohem lepsi kauf nez VW Touran 2,0 TDI Highline za 920,000 (s priplatkovym DSG atakuje milion). Taky vam pridou VW neskutecne drahy?baloun
Ujel jsem s C_Maxem asi 10 000 km,
oslik75
Re:
Trocha fyziky a gramotný výklad teorie - díky! V podstatě se tedy už těším, jestli budu tak hodnej, že někdy budu jezdiot C-Maxem. C o ale ta zpátečka vs. jednička na křižovatkách? Vadí?oslik75
podvozek je na danou kategorii zázrak!
Podvozek Focucu je opravdu dobrý, v roce nástupu modelu nejlepší ve své třídě a základ rallyového Focusu WRC. O ubírání plynu v zatáčce (viz předchozí) nemá smysl mluvit, kdo si chce roztočit auto a pak zkusit, jak umí točit volantem, ať to udělá. S normálním provozem auta to ale nesouvisí. Moje zkušenost (60 tisíc ročně s Focusem) je jen pozitivní, neutralita, žádná zrada. A mluvím o zatáčkách ve 170 na Jižní spojce, neberu nějaké módní "okresky", ve kterých podhuštěný gumy pískaj i na zpátečku... Jinak když se teda pošle na plný kule do nějaký vlásenky, dá se průjezd vyšlapáváním spojky nebo naopak jemným bržděním nebo přidáním plynu docela dobře regulovat. Zdar všem, jezděte opatrně, hlavně žádný kule v obci, to je prasárna. A nesvítit mlhovkama, to je zase debilita...Knight Rider
MPV - třída k ničemu
Tom
Re:
Ja mam dlouhodobou zkusenost presne opacnou. Nic v interieru nedrnci, je sice pravda, ze se zda, ze se Scenic vice naklani, ale je to taky diky riditelne zadni naprave, diky ktere dokaze projet zatackou rychleji nez Fabie, popr. Octavie. Navic pohodli je nesrovantelne lepsi nez ve Skodovce. Tim nerikam, ze Skodovka je spatny auta, ale frantici jsou prece jenom pohodlnejsi. :-)Jo a ta verze, s kterou jezdim je 1.6 16V PrivilegeSven
C-Max
je zajimave jak se ruzne testy mohou lisit. Tady ve Svedsku på testu C-Max nazval testujici novinar Forda C-Max "Autem smrti" protoze vuz ma absolutne nekontrolovatelne chovani na kluzke vozovce. To vse diky spatnemu podvozku.Petr
Re:
Jenže unás se bohužel píše to co se zaplatí, takže objektivita tu je jaxi zatlačena do pozadí. Toť česká zeměmates
Focus je super!!!!!
souhlasím s Patislavem, jojo, Focus i C-max jsou pěkná auta, hned bych je bral, na Focus 2 jsem zvědavej, Ford je teď dost na úrovniPetr
Re:
Hmmm pěkné auto ale tuctové. Vždyť to vypadá uplně stejně jako Nissan Almera Tino. Jenže to už unás jezdí dobré 3roky. No prostě další pěkné ale neoriginální auto, no.Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...