Diskuze
Fabia má problém: Dacia Sandero za 180 tisíc
Děkujeme za pochopení.
maXX
nejvetsi slabina ...
Samozrejme motory. Sice ctyrvalce ktere nemaji spatny vykon, ale jen osmiventily ktere zoufale moc zerou a dynamika taky nebude buh vi co. Velka skoda, dat tam nejaky sestnactiventil stokonovy (jednasestku, jednactyrku) a aspon jeden naftak hned by se mi to libilo.
Mirek
Má pozink nebo nema?
Zatim to z dostupnych udaju vypada ze to opet nema pozink. Vi to nekdo na stopro jak to je s antikorozni upravou? Jestli to nema pozink tak to bude asi velke minus.
luko5
Sandero je rozhodně pěknější vůz než Fabia 2.
Z boku připomíná Kia Ceed. Pokud se ještě v crash testu ukáže, že je na tom o dost lépe než Logan, bude mít Fabia velký problém.
Mrk
Re: Sandero je rozhodně pěknější vůz než Fabia 2.
Felicii už jsem měl - v dnešní době nic moc!
tmf
z profilu
mi to přijde spíš jako hrůmstr než fabka, taky složenina udělaná z více aut slepým svářečem
Tinntin
Sandero vs. Fabia
Pokud srovnám ceny fabie a sandera, tak jsou při srovnatelných výbavách a motorizacích cca 60 - 70 tis. ve prospěch dacie
Mirek
Re: Sandero vs. Fabia
Rozdil je dokonce vetsi kdyz srovnam Fabku 1.4 a Dacia 1.4 tak to dela vic nez 100000 a to i s vybavou. A pro ty co furt nadavaji na zpracovani a pouzite materialy. Neverte vsemu co se pise a zajdete se na Sandero podivat. Kvalita zpracovani je srovnatelna a pouzite plasty jsou naprosto v pohode.
hm
mm
tak konkurence fabie. ja myslim, ze by mi spis prekvapilo, kdyby uz konecne fabie byla konkurencni - ty ceny a vybavou jsou vyssi nez u vetsi ostatnich automobilek. i kdyz konecne ted zacali slevnovati...
Pavel
Re: mm
Pokud to jezdí ve městě za 10 tak je to není auto pro chudý lid.
mirek
výroba
Nejsem zastánce Dácii ale všichni odpůrci co tady mají samé odborné kecy si neuvědomují,že tyhle auta montují roboti a lidská ruka se ji¨ch skoro nedotkne mají daleko modernější linku,než např VW kde folcy bouchají dohromady Turci.Navíc pozink karoserie a jen osvědčená technika,která nemá problémy se spolehlivostí.Navíc jsou tyhle auta dimenzovaný na hrubý zacházení ,mizerný palivo a silnice.Ne jako u výrobků od VW ,které jsou ošizené kde to jde.Pokud člověk překoná kecy a pohledy hlupáku a buranů z okolí s fóbii před barákem získá solidní auto za přijatelnou cenu a s velkou životností a rozumnou spotřebou.Ohledně bezpečnosti je renault jeden z předních výrobců a divil bych se,kdyby nezohlednil své zkušenosti i na tomto vozítku.Domnívám se že zrovna tohle auto je rozhodně podstatně lepší volba,než kupovat předraženou odpornou fóbii .
Futaba
Re: výroba
No....
Moji rodiče mají Dacii Logan. Mají jí rok a dva měsíce a jsou velmi spokojeni. Tatínek se řidič, který najede cca 10 -12 tisíc ročně a právě pro tyto liodi to aouto je. Není to žádný zázrak, ale svoje místo na trhu to má a je dobře, že se tady prodává.
Nemohu ale souhlasit s tvojí narážkou na VW. Mám Sharana a za 170 tisíc, které jsem s ním najezdil, jsem vyměnil pouze váhu vzduchu a brzdové destičky
JP
Nejlepší...
A nejlepší je tam stejně ta fotka kufru s kabelkou s nápisem Renault pomoč
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...