Diskuze
Drahý šperk do města: Lancia Ypsilon
Děkujeme za pochopení.
Miky
drahy sperk
Uprimne si o autorovi clanku myslim, ze ho ta rana do hlavy v detstvi trochu poznamenala, ale v podstate mam pro nej jednu otazku:
Taky budete nadavat na to, ze Diamantovy nahrdelnik stoji vic, nez nahrdelnik ze skla?
like.n0.other
.
u nas je to tezky, lidi hrozne davaj na predsudky...proste tata jezdil spoustu let stodvacou, tak si synacek koupi fobii protoze to ma napsany ve znaku to samy, i kdyz ty auta nemaj krome statutu silnicniho vozidla nic spolecnyho..a to ze fiat donedavna delal podradny auta taky odrazuje spoustu lidi od koupi jinyho italskyho auta, napr. lancie nebo alfy
ćlovek se potom nemuze divit, ze VW ma takovy obrovsky zisky
Miky
Tendencni clanek
Je zvlastni jak dva pomerne stejne stare clanky koukaji po stejnem aute uplne jinak
http://www.lidovky.cz/s-ypsilonem-vystoupite-z-davu-dew-/ln_auto.asp?c=A070823_154338_ln_auto_svo
K pitomcum co srovnavaji Ypsilon s Fobii :) Az bude mit fobie v zakladni vybave Alcantru,kuzi a klimu pak se muzeme bavit o nejakem srovnani. Do te doby si s tim nemeckym krapem muzete klidne lestit co budete chtit...
mattonka
no...
Jako nevypadá to špatně, ale ty budíky napravo od volantu by mi asi dost vadily... Občas na tacháč přeci jen mrknu, ale koukat až někam kdo ví kam...
overball
Re: no...
Zvykneš si rychle. Budíky napravo dole jsou úmyslně. Je dokázáno, že tento pohyb očí je rychlejší než shora dolu. Chvilku jsem měl novou Primeru a opravdu je to pohodlnější.
Prostě já
Mám rád pohodlí
Pro Lancii musí mít člověk srdce. Ne každému padne do oka podobně jako Lybra, Thesis a to jsou opravdu krásná a pohodlná auta, ale každý musí mít prostě VW, Audi nebo škodárnu a jedině koncernovej vůz je podle nich to pravé - co na tom, že jsou uvnitř takřka totožné, mají stejné díly atd. Proč být originální a odlišovat se. když můžu za své těžce vydělané peníze koupit třeba Fábii že? Lanci Phedra je svým způsobem také koncern, ale i tak je prostě jiná a má svůj styl. Třeba Lancia Thesis je dle mého názoru nedoceněné auto, ale to jen díky tomu, že zde donedávna nebyla oficiální distribuce. Zkuste si do něj všichni vyznavači německých aut sednout a teprve potom zde vynášejte svoje moudra o pohodlí a luxusu. Žádný koncern, prostě osobní originální styl. Takže Y fandím a doufám, že jich na cestách uvidím hodně, protože za Lancií se člověk rád ohlédne.
benzin
Proč z děláte z Ypsilonky vozidlo pro buzny, lesby a ženy?
Ypsilon je špičkové auto pro každého. Zaměření na úzce vymezenou skupinu lidí se rozhodně nevyplatí. Ypsilon nabízí spoustu vychytávek o kterých se jiným v této kategorii ani nezdá. Namátkou uvedu dvouzonovou klimu, šestikvalt, bicolore lak, Alcantru v interiéru, hifi systém Bose a spoustu dalších lahůdek.
karlos
Re: Proč z děláte z Ypsilonky vozidlo pro buzny, lesby a ženy?
Y a špičkové auto? V jakém ohledu?
Tomas
uz jsem to nekde videl
uz to mam,zadek obkreslili z Murana a ten docela jde,predek obslehli z nejakeho postarsiho korejce a to je hnus ...
M.O.
Lancia Y je super autíčko!
Nechápu upřímně, proč neustále omíláte blud, že jde o autíčko jen pro ženy? Já jsem chlap, a Y považují za super auto! Netoužím s sebou vozit prázdný obří kuft velikostí připomínající náklaďák (nedej bože ještě v provedení kombi). Nechci silný motor ničící přírodu (auto s velkými emisemi považuji za zločin). Netoužím po tvrdém sportovním řízení (posilovač v režimu "City" je radost...). Domnívám se, že auto má mít duši (momentálně splňují FIAT, Lancia, Citröen a sem tam Renault) a ne být povinnou ikonou masového (pseudo)vkusu. Lancii Y považuji za super autíčko, škoda jen té příliš vysoké ceny (za prestiž se platí, Lancia = značka, VW, Škoda = konzum).
M.O.
Re: Lancia Y je super autíčko!
Proto, když jsem si kupoval nové auto (poté co moje stará Lancia Y Elefantino Blu 1997 začala úměrně věku vyžadovat častěji servis), kritéria byla jasná - auto musí být:
- ekologické (lze-li takto auto nazvat = nízká spotřeba, emise, žádný diesel produkující hrůzu NOx, nedej bože ještě bez filtru pevných částic)
- malé (= ekologičtější, nižsí spotřeba, stačí slabší motor, snažší parkování ve městech, příjemnější pocit v interiéru...)
- hezké (automaticky vyřazuje hrůzy typu VW, Škoda, Audi) a cenově dostupné
Nakonec to vyhrál FIAT Panda 1.1, se kterým jsem naprosto spokojen (spotřeba 4,0 až 5,2 l, průměr 4,7-4,9). Ideální by byl samozřejmě nějaký hybrid, ale to už jsme cenově úplně jinde, nemluvě o "nabídce" na CZ trhu. Lancii Y diskvalifikuje vysoká cena...
Chytry chlapec ze sousedstvi
Je to peetscha
Strucne shrnuto: to vozitko je mala uzrana predrazena skareda peetscha s podprumernymi jizdnimi vlastnostmi. Proste idealni vuz pro moderni menazerky.
X
Re: Je to peetscha
Manažerky v tomhle jezdit nebudou, protože to není reprezentativní. Pokud vím hodně manažerek jezdí v VW, nebo Škodofce
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...
Nová auta mají povinně černé skřínky, data jsou chráněna před zneužitím
Od léta budou mít všechna nová auta černé skřínky. EU vyžaduje záznam důležitých informací vozidla...
Škoda stále roste, šampionkou prodejů je octavia. Spalováky neodepsala
Škoda Auto zvýšila v prvním čtvrtletí dodávky vozů zákazníkům o 5,2 procenta na 220 500 aut....
Plzeňská univerzita bude vychovávat inženýry elektromobility, je o ně zájem
Fakulta elektrotechnická Západočeské univerzity v Plzni (FEL) rozšiřuje studijní programy, aby lépe...
PRACOVNÍK PODPORY PRODEJE (A12500)
AURES Holdings a.s.
Olomoucký kraj
nabízený plat:
30 000 - 32 000 Kč