Diskuse k článku
Legendární brouk slaví narozeniny, kmotrem mu byl Hitler
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
samuel05...koncept chrobaku byl ukradnuty rakousako-madarovi Béla Barényi, ktery pozdeji pracoval pro Mercedes. Tatra dostala odskodne protoze se auto podobalo designem. Jinac porsche a hans ledwinka byli oba sudetaci a pratele oba pracovali na "lidovem autu" kdo se od koho inspiroval se uz neda rict. Tatra byla dobra jenom diky genialniho sudetaka Hanse Ledwinky, ktereho cesi odsoudili za vlastizradu i kdyz prokazatelne nebyl fasista.
0/0
16.2.2011 18:07
|
![]() |
Hynek Vilém Jarmila reloadedVW se z ideového základu NSDAP nikdy nevzpamatovaloPodle toho ty auta vypadají.. |
![]() |
_Xeon_Re: VW se z ideového základu NSDAP nikdy nevzpamatovaloÁno, v každom je tak trochu vidieť Sd. Kfz. 251 |
![]() |
rizo4Re: VW se z ideového základu NSDAP nikdy nevzpamatovaloano, lidove vozy pro masy, coz je jedine dobre |
![]() |
pekelný dědekRe: VW se z ideového základu NSDAP nikdy nevzpamatovalov čempak jezdíte Vy?....předpokládám že v automobilu nějaké,pro Vás, luxusní značky...Pochlubte se |
![]() |
Martin_HappyRe: VW se z ideového základu NSDAP nikdy nevzpamatovalomá Dacii nebo Hnůjdaj |
![]() |
_Xeon_??Škoda, že se i z tý Tatry V570 neudělalo 20 milionů.
0/0
15.2.2011 15:04
|
![]() |
já George XVIIVWJestli to dobře chápu, tak nebýt britského důstojníka Ivana Hirsta, tak VW dost možná i zaniklo, případně by dnes nebylo tak velkou automobilkou. Zajímavá představa
0/0
15.2.2011 14:50
|
![]() |
Galmarnebyt Tatry ...tak brouk v teto podobe nevznikl. ostatne pri okupaci CR z Tatry Koprivnice naciste odvazeli plany, vykresy a auto soucastky. klasicka prumyslova zlodejna. |
![]() |
NedosRe: nebyt Tatry ...Nojo, dříve to němci kradli, dneska jim to dáme zadarmo sami, doba se holt změnila. |
![]() |
rizo4Re: nebyt Tatry ...jeste ze tak, jak by asi dopadla skodovka nebyt vw, jako tatra nebo liaz? |
![]() |
Martin_HappyRe: nebyt Tatry ...ne, chtěl jí koupit Renault a v tom případě by se tu bud motovalo Clio, nebo hůř nějaká Dacia Renault chtěl Škodu zrušit a dělat svá auta, kdežto VW chtěl značku ponechat, což se stalo |
![]() |
rizo4Re: nebyt Tatry ...snad nebyt hanse ledwinky, odsouzeneho za spolupraci s nacisty |
![]() |
FungyRe: nebyt Tatry ..."odsouzeneho za spolupraci s nacisty" tak to u těch dvou je docela bezpředmětný, když s nima spolupracovali oba |
![]() |
rizo4Re: nebyt Tatry ...ja jen aby nedoslo k mejlce ze zly nacista porshe ukradl hodne ceske tatre auto |
![]() |
X6 464koníRe: nebyt Tatry ...Zapomínáte na to, že Tatra byla vždy (do r.1945) německá. Citace: V roce 1890 se podnik změnil na akciovou společnost pod názvem Nesselsdorfer Wagenbau-Fabriks-Gesellschaft. V meziválečném období se firma jmenovala Ringhoffer - Tatra, nebo jen Ringhoffer, podle svého majitele. |
![]() |
ivošRe: nebyt Tatry ...Tak podle téhle logiky jsme německý spolkový stát, protože ministr zahraničí se jmenuje Schwarzenberg. |
![]() |
MatyjasRe: nebyt Tatry ...Tehdejší Šustalova továrna na výrobu kočárů a vagónů se po velkých investicích dostala do finančních problémů a jako východisko se jevilo zakcionování firmy. A protože akcionáři byli spojení s finančními kruhy ve Vídni a protože se vše odehrávalo za dob c.k. nesla továrna název německý. Kopřivnice např. své automobily až do roku 1918 nevystavovala na autosalónu v Praze. Struktura zaměstnanců v Kopřivnici vyplývala ze složení obyvatelstva v Kopřivnici,kde i přes snahy poněmčování byla vždy česká většina. Kapitálové spojení s továrnou Hanuše Ringhoffera nemá analogii s vlastnictvím Škody a VW.Jistý zlom nastal až po "Mnichovu a okupaci,kdy do odborných pozic byli dosazováni ve větší míře německy hovořící obyvatelstvo. Po válce a odsunu Němců se proto Tatra potýkala s nedostatkem odborných kádrů. Rádoby populární řeči o německé fabrice a o Českých zaměstnancích s koštětem v ruce mezi německými odborníky proto nemají reálný základ. |
![]() |
samuel05Re: nebyt Tatry ...tatru vyvijeli nemci, cesi tam sroubovali kola, podobne jako dneska u skodovky. I plzenske, budejovicke a becherovka jsou nemecke produkty. Motorka a vyroba "JaWa" byla tez zakoupena v nemecku |
![]() |
astar.serandikyPekny clanek, hodnotne informace. Moc prijemne cteni!
0/0
15.2.2011 12:59
|